Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

kız kardeşim

8 Aralık 2012 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

Bu yazı ali tarafından gönderilmiştir slm ben ali izmir den bu yaşadığım uzun yıllar önceye dayanıyor aslında hiç paylaşmayı düşünmemiştim ama sitede okuduklarımdan etkilendim..ben o zamanlar 19 yaşındaydım kardeşim 16 yaşındaydı köy yri olduğu için genelde aynı odada yata çocuklar bizde aynı odada yatıyorduk bir akşam kahveden geldim geç saate bizimkiler uyumuştu yaz günüydü odaya geçtiğimde kardeşim uyumuş üzerinde bir şort vardı bacağı yana açılmış kilot yoktu amı yeni kıllanmış o beni ço etkilemişti yatağıma girdim ama aklımdan çıkmıyordu uyumaya çalıştım olmadı yavaşça yanına yaklaştım titriyordum elimi üerine attım biraz öyle bekledim yavaşça aşağıya götürdüm elimi şortun üstünden amına dokundum ama çok aşırı titriyordum okşamaya başladım dayanamayıp içine soktum elimi amına dokunmuştum artık günlerce böyle dokunmalarım oldu gündüzleri boş olduğum zamanlar evden çıkmıyordum onunla şakalaşır şakayla güreşir bir yerlerine dokunmak isterdim bir gün rvdeydim annm komşuya gitmişti yine şakalaşırken arkadan sarıldım sikim kalkmıştı fark eti kendini çekti hemen baktı önüme gülerek sapık dedi ben yine yakaladım abi dur dedi ben arkasına sürtüyordum çok kızmıştı bu olaydan sonra biraz uzak durmaya başladı benden bir süre ama birgün yine kimse yokken tv bakıyordum şorla dolaşıyordu baktığımı fark ediyordu oturup kalkarkrn dikat etmiyordu kalktı yanımdan geçerken başıma vurup kaçtı odaya hemen koştum ardından yakaladım yere yatırma bahanesiyle elimi bacak arasına soktum gülüşüyorduk arkasına geçtim yine sütmeye başladım bu kez abi yapma şimdi annem gelir dedi ben dahada tahrik olmuştum önden şortun içine sürdüm elimi yine kilot yoktu aını okşuyordum o annm gelecek diyordu sadece çıkardım şortu bembeyaz hafif kıllanmış bir am vardı ne yapıyorsun abi ilişki olmaz dedi ben bir şey yapmayacağım sadece okşayacağım dedim önce çok korktu sonra tamam ama sadece dokun dedi okşuyordum yalamak istediğimi söyleyince sende çıkar dedi hemen çıkardın oda okşuyordu ona eğilmesini söyledim ağzına al dedim verdim ağzına ben çıkardım ağzından ama elimden bırakmıyor sıkıyordu yatırdım açtım bacaklarını amını yalıyordum üstüne sürtmek istediğimi o ise karktuğunu söylüyordu ikna etim sürtmeye başladım ve oan boşalmıştım artık geceleri fırsat oldukça sevişiyorduk bir gün yapmak istediğimi söyledim çok kızdı ama evlendikten sonra söz vermişti o gün ben ünüversiteye gittim 3.yılımdaydım aradılar evden nişanlandığını söyldiler sevinmiştim okul askerlik derken evlenmiş bir oğlu olmuştu askerden geldim hoşgeldine gelmişti yemek yedik sohbet etik ve onlar kalkarken eşi gece vardiyasında olduğunu benim onlarda kalmamı istedi kabul etim eşi eve gelmeden servis gelmişti onu bekliyordu geçtik eve ama hiç eskilerden bahs etmiyor fakat utanarak birbirimize bakıyordukoğlu uyumuştu banada yatak kurmuş uyuyacaksan yatağın hazır abi demişti tüm cesaretimi toplayıp senin bana bir sözün vardı dedim gülerek biliyordum soracağını sen zaten o yüzden geldin yoksa arkadaşlarını bırakmazdın dedi kalktım hemen yapıştım dudaklarına biraz kilo almış balık etli olmuştu ayakta sevişiyorduk burada olmaz gel odama geçelim dedi geçtik odaya sanki o hiç sex yapmamış yıllardır hasretmiş gibi saldırdı üzerimde bir şey kalmamıştı yatırdı beni aldı ağzına artık alışmıştı yalamaya bende amını yalıyordum dayanamıyordu artık yalvarıyordu gir diye bende dayanamıyordum artk ve girdim içine tirtir titriyorduk ikimizde o gece üç kez boşaldık sabah bir şey yokuş gibi kalktım eniştem gelmişti kahvatı yaptık 5 gün orada kaldım geceleri her gece siktim arkadana vermiş arkadanda siktim şimdi ben başka şehirdeyim çok az görüyorum en son 1 yıl önce gördüm ama bir şey olmadı fırsat arıyorum bir gün dek gelir diye olunca yazarım yine şimdilik by by

kız kardeşim için “0 yorum” bulunmaktadır.

.