Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Üvey Ablamla Sex

10 Aralık 2012 Pazartesi tarihinde yazılmıştır.

Mrb bnm ismim kerem istanbulda yaşıorum yaşım küçüktü 12 yaşımdaydım babam boşanmıştı sonrayenı bır kadın buldu biz izmire gittik , Sonra evlendğigi kadının Kapalı Bir Kızı vardı kalçaları Genış memeleri Dolgun Tam 18 yasında yanıyodur herhalde. Sonra ben 12 yasında olduğum için ben fazla azmıyorum ama ergenlık donemı falan Benı Cok azdırmaya başladı Bir Keresinde Tam Karsımda amını kasıdı ve bir kezde pantolonun fermuarını acık unutmusutu bana dedi nereye bakıyorsun sen ole dede bende hiiç dedim. ve 14 Yaşına gelmıstım aynı yatakta uyuyorduk arkadan yaslıyordum sureklı Ve Ertesi gün eczaneye gidip derın uyku hapı aldım – Babamın ve uvey anannem teyzeme gitceklerdi Geceden gittiler bende fırsatım bu dedım tam yatıcakken ablam Sana Kahfe yaptım dıyerek verdım Bana Bu bizi uyuytmazkı dedı bende uyuruz bişey olmam dedım ve 5 dk sonra Bayılmıstı o kadar heyecanlandım ki Ne yapacağımı şaşırdım İlk Perdeleri Felan Kapattım mahalle tanıdık coktu Ustunu soydum Ve Amını Yalamaya Basladım O kadar güzeldıkı Sankı Bir Şeker Üstüne Cıktım Ve memeleri Oksadım Sankı Hafıften ah die sesler duyyuordum ben artık cığrımdan cıktı ve bır anda Tum gucumle Amına Girdim Girer Girmez Kanlar Bosaldı İlk tereddüt ettım ama dedim bosver oda anlar artık dedim ve amına sureklı girip cıkıyorum Ve gozlerının altından damla geldığını gordum ağlıyordu Sonra bu kadar yeter onden bırazda dedim banyadon sabun aldım gotune soktum cıkardım ve girmeye basladım Bir anda şaşırdım cığlık attı o kadar hızlı sıkıyodum kı nefessız resmen sonra onden sıkmeye basladım ve amına girdim Ben Tam amına bosalıcakken cıkardım yuzu ne fışkırdım ve yatağa yattım Sabah Kalktığında Baktı UStu cıplak heryer kan dol Bana kızdı ama sonra sıkımı gorunce yalamaya basladı 1 saat te ole sıkıstık artık alıemız gıdınce sureklı Birlikte oluyoruz Bir Keresinde Amının içince bosaldım ama hamıle kalmadı Hikayeler devam edecek !!

Üvey Ablamla Sex için “0 yorum” bulunmaktadır.

.