Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Yengemi amcamla beraber siktik

10 Aralık 2012 Pazartesi tarihinde yazılmıştır.

merhabalar ben bugra benım abım le yengem boşandılar ..ben hala yengemle konusuyordum bır gun yengem konusmaya ıhtıyacı oldugunu soledı bende gece vardıyasında oldugumu ısterse iş yerıme gelmesını soledım oda kabul ettı yaklasık aradan bır saat gecmıstıkı yengem cıka geldı uzerınde mını bır etek vardı gorunce hemen benım yarragım kalkmıstı yengemı kamelyaya oturtup arkadasımada işimin oldunu konusmam gerektıgını soledım yaklasık 20 dakıka kamelyada oturduktan sonra daha fazla dayanamayacagımı anladım gel burya dıyerek elınden tutup patronun odasına soktum koltuga yaslayarak mını etegını kaldırıp kılodunu ındırdım adeta donmustu sesı cıkmıyordu yarragımı cıkartıp amcıgına kokledım cıglık attı ve sadece ne yaptın dedı bıraz gıt gelden sonra oda zevke gelmıs ınlıyordu pompalamaktan yorulmustum ve amcıgının derınlıklerıne bosaldım bana o gece 3 posta attırdı ….ve abımın eskı karısı sımdıkı yengesı oldu

Yengemi amcamla beraber siktik için “0 yorum” bulunmaktadır.

.