Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Babam beni sikmek istiyor

31 Temmuz 2013 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Slm ben Gülçin. size diyarbakırdan yazıyorum. Ben 20 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo sarışın iri kalçalı ve büyük göğüslü bir kızım. Bizim buraları bilirsiniz mini etek giymek kolay değil. Bende haliyle çok açık giyinemiyorum. Fakat pantolon giydiğimde bile bir bakan dönüp bir daha bakıyor. Babam ise 1,90 boylarında 80 kilo civarında, düzenli olarak spor yaptığı için çok atletik bir vücudu var. Çokta yakışıklıdır(sanırım benim güzelliğim onun yakışıklılığından geliyor). Bundan yaklaşık 2 yıl önce annem vefat etti. Başka kardeşimde olmadığı için babamla ben yaşıyoruz. Son birkaç aydır babamın hareketlerinde değişiklikler seziyorum. Son olaylarında olmasıyla artık ne yapmak istediğinden emin oldum. En başından başlayım en iyisi. Birkaç ay kadar önce babamın hareketleri konuşmaları değişmeye başladı. Bana eskisinden daha yakın konuşmaya ve davranmaya başladı. ilk başlarda annemin şokunu üstünden atlattı biraz kendine geldi. Kafasını toparladı diye düşünsemde bir süre sonra böyle olmadığı yönünde şüphelenmeye başladım. Sürekli bana iltifatlar ediyor, güzelliğimden bahsediyor, alışverişe gittiğimizde açık kıyafetler almam için aklımı çelmeye çalışıyordu. Kıyafetleri giyemeyeceğimi söylediğimde ise beğendiysen al evde giyersin içinde kalmasın gibi cvplar veriyordu. Bir süre sonra kendi vücuduyla ilgili sorular sormaya başlamıştı. Kocanın benim gibi olmasını istermisin. Vücudu benim gibi olsa istermisin. Yada sence ben yakışıklımıyım,çekicimiyim gibi. Akşamları televizyon izlerken o kadar boş yer varken gelip yanıma oturuyor. Sarılıyor ve beni kendine doğru çekerek ona sarılmamı sağlıyordu. İlk sarılma zamanlarında eli omzumda durur iken zamanla belime doğru inmişti. Sürekli bana rahat olabileceğimi, evde istediğim gibi hareket edebileceğimi, istediğimi giyebileceğimi söylüyordu. Aslında bu durum benimde hoşuma gitmiyor değildi. Hem istediğim gibi yaşıyor,hem istediğimi aldırıyor hemde kafama ne eserse yapıyordum. Bir süre bu şekilde devam ettikten sonra babamda sarılmanın dışında vücuduma temaslar başladı. Kimi zaman elimi tutuyor kimi zaman konuşma sırasında bacağımı okşuyor kimi zaman ise sıkışık bir yerden geçerken bana sürttürüyordu. Bütün bunlar olmasına rağmen hala babamın beni istediği konusunda emin değildim. Sonuçta o benim öz babam diye düşünüyordum. Fakat son birkaç gündür olan olaylar emin olmama sebep oldu. ilk olay babama televizyon izlerden dizine yatıp yatamayacağımı sormam ve dizine yatmamla başladı. Ben dizine yattığımda babam saçlarımı okşamaya başladı. Dizine dediysem birazcık aletin üzerine yatmışım sanırım :) Kısa bir süre sonra babamın sikinin sertleşmeye başladığını farkettim. Ben dizinde yatarken ve o benim saçlarımı okşarken acaba gözünün önünde neler canlandırıyordu. Bilmiyordum ama nefes alışverişinden ne tür birşey olduğunu anlamak zor değildi. İş başlarda farketmemişim gibi davranmak istedim. Fakat bir süre sonra resmen başımı havaya kaldırmaya başlamıştı. İkinci olayımız ise babamın bana masaj yapmaya başlamasıyla başladı. İlk başlarda düzgünce masaj yaparken bir anda babamın elleri koltuk altı bölgemden göğüslerime doğru kaymaya başladı. Sanki sırtıma değil göğüslerimin yan kısımlarına masaj yapıyordu. Hatta babam bir süre sonra masaj yapmıyor resmen elleriyle zevk alıyordu. Son olayımız ise ben yattıktan sonra babamın odama gelmesi. Artık bu olaydan sonra yüzde yüz emin oldum. Saat 12 gibi yatmıştım. Fakat bir türlü uyku tutmadı. yatağın içinde dolanıp durdum. saat ikiye geliyordu sanırım. kapının açıldığını farkettim. arkam dönüktü kapıya zaten. Gözlerimi kapattım ve uyuyor numarası yapmaya başladım. Babam geldi ve ilk önce eğilip uyuduğumu kontrol etti hissedebiliyordum. Sonra yanıma oturdu ve yine saçlarımı okşamaya başladı. Bir taraftanda ”Ah canım kızım annene o kadar çok benziyorsun ki. Güzelliğini ondan almışsın. Senin yaşlarındayken oda çok güzel ve senin gibi çok sexy bir kızdı” gibi annem ve benimle ilgili övgü dolu cümleler sarfediyordu. Birsüre sonra babamın eli saçlarımdan aşağıya indi. Bu kez omuzlarımı okşuyordu. Fakat şimdi uyandırmamak istercesine daha yavaş, hissetmeyeceğimi sandığı şekilde okşuyordu. Tabi bir süre sonra eli omzumdan göüslerime kaydı. Yavaş yavaş göğüslerimi okşuyordu. Çok hoşuma gitmeye başlamıştı. Kısa bir süre sonra tşortumun içine soktu elini. Havalar sıcak olduğu için içimde hiçbirşey yoktu. Zaten normal zamanda da zıbın falan giymeyi sevmem. Göğüslerimi direk tenime dokunarak okşuyordu. aman tanrım bu çok güzel bir duyguydu. Daha önce bu tür şeyleri çok kez yaptım fakat hiç böyle olmamıştım. Babam gerçekten bu işi çok iyi biliyordu. Kısa bir süre sonra eli kalçalarıma gelmişti. Kalçalarımı okşuyor orta parmağını kalça yarığımın arasına sürtüyordu. Nefes alışverişini çok rahat duyabiliyordum. Aslında bende keyif alıyordum ve benimde nefes alışlarım değişmeye başlamıştı. Eğer birazcık daha devam ederse babam uyanık olduğumu ve keyif aldığımı anlayabilirdi. Ufak bir kıpırdan ve mırıltı ile bir anda babamın toparlanıp yatağımdan kalkmasını sağladım. Sonra tekrar yaklaştı boynuma bir öpücük kondurdu ve canım kızım deyip çıktı odadan. Sanırım kısa bir süre sonra eğer benden bir karşılık alırsa babam beni sikecek. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar ? Daha önce birkaç kez sex deneyimim oldu zaten. Bakire değilim. Fakat bunu babamla yapmam doğru olurmu sizce? Eğer reddedersem yani o bana yakınlaştığında amacını anladığımı belli ederek uzaklaşırsam onu çok üzmüş olur muyum ? Gerçi içimden reddetmekte pek gelmiyor desem yalan söylemiş olmam. Çünkü söylediğim gibi babam çok yakışıklı uzun boylu ve kaslı vücudu olan bir adam.

1 yorum:

  1. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın kıbrısta 05391024489

    YanıtlaSil

.