Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Ensest Hikayeleri hayallerimin sahibi kardeşim

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben 19 yaşındayım kız kardeşim özge 18 yaşında . dün o banyodaydı. ben bilmiyodum meğer mastürbasyon yapıyomuş. kapıyı açıp onu o halde görünce dayanamadım ben de soyundum . . ilk başta istemedi çırpındı. sonra dudağına yapıştım . sürekli ittiriyordu . hızlıca eğiltip sikimi yalattım . ısırınca napıyon dedim. anneme söylerim dedi. sinirlendim domalttım . götüne sikim girmiyodu. ordaki kremlerden birini alıp götüne sürdüm. hala istemiyodu. yine de götünden siktim. < Ensest hikayeleri, ensest seks hikayeleri, ensest hikayesi > Ensest Hikayeleri Çok sesli bir şekilde inledi. ben hızlandıça ağlamaya başladı. sonra çamaşır makinesinin üstünde doğrulttum. amını ve göğüslerini yalamaya başladım ağlıyordu tam amına gircekken yeter dedi ben bakireyim ve sen benim abimsin beni sikemezsin dedi. dinlemedim küvete yatırdım amını biraz daha yalayıp yavaşça sikimi soktum. Ensest Hikayeleri Çığırmaya başladı. kan geldiğini görünce ağladı ben 2 dk.lığna durdum bana baktı pislik dedi. sonra tamam olan oldu keyfini çıkarmaya çalış dedim. bi garip baktı ama ben hızlandım sonra tamam dedi , zevk almaya çalışcam dedi. yatak odasına götürdüm. 25-30 dk inlete inlete siktim. ama annem eve gelmiş haberim yoktu sesleri dinleyip yatak odasına gelmiş. onu kapıda görünce sikimi özge nin amından çıkardım. annem kanlı sikim ve özagenin kanlı amını görünce kenara oturup ağlamaya başladı. Ensest Hikayeleri Özge sinirlice bana baktı. ben azmıştım. annem özgeye nasıldı diye sordu güzel dedi özge . sonra annem azcık daha becer kardeşini amından madem başlamışken sonra özge seni bi jinekoloğa götürüp amını diktircem dedi özge olur dedi biz özgeyle 1 saat falan daha sikiştik. . belki yarın annem kardeşimin amını diktircek sonra bidaa sikcem…

Ensest Hikayeleri hayallerimin sahibi kardeşim için “0 yorum” bulunmaktadır.

.