Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Hotel odasında Tecavüze uğradım ama mutluyum

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

merhaba xhikayeci.blogspot.com okuyucuları bu itirafı atmak ve atmamak için çok düşündüm ama en sonunda atmaya karar verdim. Olay 2012 de gerçekleşiyor kimsenin haberi yok.İş arkadaşım ile iş seyahati için yurtdışına firma tarafından gönderilmiştik.Bir firmayı ziyaret için.Gittiğimizde firmaya ziyareti gerçekleştirdik ve akşam oldu bir hotelde rezervasyon yaptırmıştık.Yan yana farklı odalardaydık.Kendimden biraz bahsedeyim 1.75 boyundayım çok çekici ve seksiyim. Sarı saçlı mavi gözlük tipik rus kızlar gibi çok tatlıyım.Elde edemeyeceğim erkek yoktur.Gören herkes asılır zaten. Odalarımıza çekilmeden önce yemek yedik ve odalarımıza çıktık 5 dakika sonra odamın kapısı çaldı ve iş arkadaşım geldi bişeyler içelim diye kabul ettim ve odama geldi minibardan içkilerimizi aldık içtik erhan baya çok içmişti.Ve bana beni sevdiğini söylemeye başladı seni arzuluyorum demeye başladı.Aşkından yanıyorum evlen benimle gibi sözler sarfediyodu.Erhan içkilisin git yat yarın konuşalım diyodum.Fakat hala seni istiyorum benim olmazsam kimsenin olamazsın dedi ve üstüme saldırdı bende çırpındım o korku ile bağırmaya başladım ağzımı kapattı.Yavaş yavaş her yerimi okşuyodu memelerimi sıktı amımı okşuyodu fakat korkudan zevk alamıyordum.Üstümdeki elbiseleri parçaladı ince dantelli çoraplarımı elleriyle yırttı dudaklarıma zorla yapışıyordu.Yavaş yavaş pantolonunu indir.Tecavüz edicekti resmen bana.Sütyenimi kopardı memelerimi sıkıyo bi yandan bacaklarımı okşayıp dıdaklarıma yapışıyordu.Ben hala çırpınıyordum.Sonra kilodumu parçaladı ve ben bakireydim.Yapma desemde yarrağını çıkardı ve direk amıma daldırdı ben acıdan çırpınıyorum direk zarım patladı.Fakat o bunun farkında değildi ve hala sikiyordu beni.Amımdan 5 dakika boyunca sikti.Ben korkudan ne yapıcağımı bilemedim.Memelerimi sıkıyor du dudalarıma yapışmıştı amıma deliler gibi sokuyordu en sonunda içime boşaldı.Ben ağlıyordum korkudan her yerim döl içindeydi yarrağını toplayıp içeri soktu.Bişey olmamış gibi gittti yatağına yattı. Ne kadar çok korksamda çok zevk almıştım.Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakıcaksın.Zaten bana tecavüz eden adam ile evlendik

Hotel odasında Tecavüze uğradım ama mutluyum için “0 yorum” bulunmaktadır.

.