Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Yasak Aşk Hikayesi aldatan kadın gerçek yaşan mış

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba hikaye sevenler, bende size yaşadığım yasak aşk hikayesi ni anlatmak istiyorum. Benim ismim Nuray, 33 yaşındayım ve yaklaşık 14 senelik evli bir kadınım. Daha 19 yaşındayken Bedri ile kaçarak evlendim. Bedri ile kaçmak zorundaydım, çünkü aile baskısından çok bunalmıştım. Üstelik beni Almanya’daki teyzemin oğlu Ahmet ile evlendirmek istiyorlardı. Özellikle annem benim kız kardeşinin oğlu ile evlenmemi çok istiyordu. Oysa ben gözümü açtığımdan beri Bedri’yi seviyordum ve onunla evlenmek istiyordum. Yasak Aşk Hikayesi Ailemin, kuzenimle bana söz kesmeye hazırlandığını öğrenince Bedri’yle kaçıp başka bir şehre yerleştik. Bedri, motor ustasıydı, daha ilkokuldan sonra çalışmaya başlamış, mesleğinde aranılan birisi olmuştum. O yüzden gittiğimiz yerde de iş bulması zor olmadı. Birkaç yıl sonra da sanayide kendi dükkanını açtı. Bedri’ye kaçtığım için hiç pişman değildim. Ona iki kız çocuğu verdim. O da hem bana hem çocuklarına karşı sevgi doluydu. Her akşam eli kolu dolu geliyor, hem çocukların hem benim sevdiğim şeyleri alıyordu. Sanayide çalıştığı için işten geldikten sonra hemen banyoya giriyordu, ben de peşinden, hem onu yıkıyordum hem banyoda çılgınlar gibi sevişiyorduk. Eşim her açıdan mükemmel bir erkekti, hem işten gelince hem gece hem de sabah sevişiyor öyle işine gidiyordu. Fakat birkaç yıl önce kocamın huyu suyu değişmeye başladı. Para onu da yavaş yavaş şımartmaya başladı. Artık işten çıkınca doğru eve gelmemeye, kumara ve içkiye dadandı. Altındaki arabayı lüks bir otomobille değiştirdi. Oysa dükkanı ilk açtığı zaman aldığı arabası için “Bu benim hayallerimin arabasıydı, ölene kadar üstünden inmeyeceğim” demişti. Genellikle eve sarhoş geldiği için direk sızıyor, benimle birlikte olmuyordu. Hoş o istese ben ağzının kokusundan yaklaşamıyordum ya. Yasak Aşk Hikayesi Zamanla iki kızı ve genç bir karısı olduğunu unutmaya başladı. Kazandığı parayı sadece kendisine harcıyordu, çocuklara bir şey lazım olduğunda ise “Elinde kartın var git kendin al ne istiyorsun diyordu. Oysa kaç kere karta para yatırmadığı için kasadan eli boş döndüğümü hatırlamıyorum bile. Ancak ona bankadan telefon ederlerse asgarisini ödüyordu, onunla da en fazla evin market ihtiyacını karşılayabiliyordum. Karta güvenmediğim için alışverişe çıkamıyordum ki! Kocamın kumarına, içkisine, ilgisizliğine alışmıştım ama hiçbir zaman beni aldatacağı ihtimalini aklıma bile getirmiyordum. Ne zaman ki eve bir mahkeme kağıdı geldi o zaman aldatılmanın acısını yüreğimde hissettim. Ben gözüm pencerede kulağım kapıda günlerce onu beklerken meğerse beyimiz bir gece masaj salonuna gitmiş, orada yabancı uyruklu bir kadınla fuhuş yaparken yakalanmış. Eve gelince, mahkeme kağıdını yüzüne fırlattım, bana oraya sadece masaja gittiğini, fuhuş yapıldığını bilmediğini baskın sırasında da giyinik olduğunu iddia etti. Oysa mahkeme kağıdında, yattığı kadının adı bile yazılıydı. Yasak Aşk Hikayesi O olaydan sonra ona inancımı güvenimi kaybettim. O artık uğruna ailemi karşıma aldığım sevdiğim adam değildi. Ancak o öfkeyle boşanıp kendimi elaleme rezil edemezdim. Hem boşansam onun canına minnet olacaktı. Aradan birkaç ay geçti, onunla karı koca hayatımız tamamen sona erdi. O dışarıda istediği hayatı yaşıyordu nasıl olsa, bana hiç ilişmiyordu. Ben de nefretim yüzünden yanına yaklaşmıyordum. Geçtiğimiz yaz evi badana ettirmeye karar verdik. Bedri’nin Altan isimli bir akrabası boyacılık yapıyordu. Bedri, Altan’ı arayıp evi boyamasını istedi. Altan, karşı tarafta oturduğu için gelmek istemedi. Ancak Bedri “Akraba değil miyiz, iki günde bitirirsin bir gece de bizde kalırsın” dedi. Yasak Aşk Hikayesi Ertesi gün Altan, boyaları ve malzemelerini alarak geldi. Bedri işe gittikten sonra boyaya başladı. Kendi halinde efendi bir adamdı Altan. İşini yapıyor kafasını hiç kaldırmıyordu. Akşam oldu ben masayı hazırladım, ama Bedriye bir türlü ulaşılamıyordu. Altan ve çocuklar oturup yemeğimizi yedik, daha sonra kızlar kendi odasına çekildi. Ben de Altan’ın kalacağı odayı hazırladım, o da yatmaya gitti, ben de boyanan yerleri silmeye gücümün yettiği eşyaları yerleştirmeye başladım. Sana yardım ederken olan oldu Altan iş yaptığımı anlayınca kalkıp yardıma geldi, eşyaları kaldırıp indirirken aramızda ani bir elektriklenme oldu ve öpüşmeye başladık. Onun odasına geçip ışıkları söndürdük ve bir çırpıda soyunup sevişmeye başladık. Aylardır seks yapmamıştım, bana inanılmaz iyi geldi. O da güçlü bir erkekti ve beni mutlu etmeyi başardı. Ertesi gün boya biterken bir kez daha birlikte olduk. O günden beri Altan la yasak aşk yaşıyoruz.

1 yorum:

  1. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil

.