Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Yengemin Kardeşi

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selam ben çağatay. Sizinle başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim çekinsem de. Ama en sonunda paylaşmaya karar verdim. Bu olay hafta sonu başımdan geçti henüz taze etkisindeyim.Yengemin kız kardeşi boşanalı 3-4 ay olmuştu.Ve bende onun ne kadar erkeğe hasret kaldığını tahmin edebiliyordum. Uzun zamandır da takip ediyordum. Taki amcamın bu haftasonu pikniğe gidiyoruz demesine kadar. Amcam benide aldı ve yola çıktık. Evde tektim ailem yurtdışında bende amcamla kalıyodum. Bu fırsat bidaha elime geçmeyebilirdi. güzelce giyindim en çekici parfümü sıktım kokusu her kızı etkiledi bu zamana kadar. Veeee pikniğe onlarında geleceğini öğrenince bu iş oldu dedim. Adı da Nalan dı . Malum piknik herkes rahat giyinmiş. Nalanda baya bi rahat giyinmiş biraz abartmış sanki başına geliceklerden haberi varmış gibi. Önce gözlerimle takip etmeye başladım yerden falan bişey almaya eğildiğinde göğüsleri tamamiyle önümdeydi buda beni tahrik ediyodu ve daha da tetikliyodu. Yine tam yanımda eğildi ve ben o noktaya kilitlendim tam da o anda bana döndü ve gülümsedi çok mu hoşuna gitti dedi. kıpkırmızı oldum ama o sözleri benimkinin dikilmesine yeterli oldu. bende ne yalan söliyim bayıldım dedim. sonra yanıma oturdu. ve dahasını görmk istermisin dedi. önce şaşırdım ama istediğim oluyodu neden olamasın dedim. Mangal falan yakılacaktı odun toplamaya gidicekti sende benle gel dedi ve herkes odun toplamaya gidiceğimizi sanıyodu.Ormana doğru inmeye başladık.Bana sevgilim olup olmadığını sordu bende şuanlık olmadığını sordum ve o gazla boşandıktan sonra hiç ilişkiye girip girmediğini sordum bana hayır dedi.Bende bu cevaptan sonra bu işin olucağına garanti vermeye başladım. Beni yavaş yavaş kuytuya çekti ve sana çok ihtiycım varrr erkeğimmm dedi ve dudaklarıma yapıştı. Bende ona karşılık verdim bi elinide aletime attı aletim sanki eşortmanı delicek gibiydi zor dayanıyodum en sonunda dizlerinin üstüne çöktürdüm ve eşortmanı indirdi. Ve şu sözü beni çıldırttı tam istediğim gibi. meğerse kocasının ki pek iyi değilmiş bir çocukları olamsına rağmen sex hayatları verimli, geçmiyomuş.Benim aletimi vakumlamaya başladı deliler gibi yalıyodu arada ısırıklar atıyodu tutup kaldırdım önüme domalttım ve amını yalmaya başladım amı alev alevdi . sok artık diye fırça attı. bende daldırdım bi kerede git gel yapmaya başladım kocammmm diye bağırıyodu. değişik pozisyonlarda devam ettim en sonunda götünüde istiyorum dedim tamam kocacım dedi ve direkt daldırdım çılık attı biraz gitgekden sonra götüne patladım içine boşalmıştım aletim icinde küçüldü ve sonra deliler gibi öpüştük. hafta içi evime çağırdım sabırsızlıkla bekliyorum..

Yengemin Kardeşi için “0 yorum” bulunmaktadır.

.