Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Aldatan kadın seks hikayeleri dudaklarımka yapoşması bana yetmişti tıkla oku

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Ben 25 yaşında 1 yıllık evliyim. 1,72 balık etli esmer güzel bir bayanım. Eşimle severek evlendik ama insan içindeki duyguları bazen bastıramıyor.Eşimle tam 2 yıl flört zamanımız oldu eşim 32 yasında yakışıklı birisi.Ben üniversite okuyorum eşimde ailesinden uzak gurbette çalışıyor idealleri olan birisiydi. Üniversite zamanında arada onda kalırdım. Eşimin kardeşi kaya 27 yasında arada abisine ziyarete gelir bir kaç gün kalırdı.Kaya ile iyi anlaşıyorduk sevecen cana yakın birde futbol fanatiği aynı takımı tutmamız bizim iyi anlaşmamızı sağlıyordu. Ve benim okul bitince eşimle ben evlendim...

Kaya ile çok iyi anlaşıyoruz muhabbetimiz güzel telefonla falan sık sık muhabbet ederiz.ve kaya hem tuttuğumuz takım bizim şehire geleceği için hemde sevgilisinden ayrıldığı için kafa dinlemek amaçlı bize ziyarete geldi. gündüzleri eşim işte olduğunundan kaya ile birlikte kahvaltı yapıyoruz sonra gezmeye çıkıyoruz. Birlikte maç muhabbeti birlikte kahvaltı akşama yemek hazırlamalar falan sanki kardeşim gibi iyi anlaşıyoruz.Bana tuttuğumuz takımın formasını alıyor bileklığını alıyor hatta maça bile ikimiz gideceğiz diye bilet almış.Gır gır şamata takılıyoruz. Doğal olarak kardeşim gibi gördüğümden ben gayet rahatım ona karsı.Ama kaya bekar bir genç ve zamanla banyoda kirli çamaşırlarımın alt üst olduğunu hafif erkek spermlerinin olduğunu...
fark ettim. Şüphelenmek istemiyorum ama kirli sepetıne yanlışlıkla sperm giremeyeceginide düşünüyorum.Kaya bana karşı sevgı gosterısınde bulunuyor.Yengem benım bir tanesin dıyerek şakayla karısık sarılır. Sarıldıgında sacıma dokunur.Ve maç gunu geldi çattı eşim işte gündüz maçı oldugundan birlikte gittik maça formalarımız uzerımızde statda yerımız aldık kalabalık oldugundan kumelenmeler oluyor.Kaya oradakı erkeklerden rahatsız oluyor ve bana dedi yenge onume geç yoksa sinirlenmeye baslıyorum diyor.Maçı izliyoruz Ve golu buluyoruz sarmaş dolasız.marslar tezahuratlar kaya arkamda ıkı elıyle belımı kavradı döndugumde superız yenge falan dıye maça kaptırmıs kendısını.Ve bana ıyıce sokularak basını omuzumun uzerınde cıkartarak mac ızlemeye devam etti..sonra arkamda hafıf sertlık olusmaya basladı neyse mac bıttı staddan cıkacagız kalabalık oldugundan elımı tutuyor onunden ayırmıyor benı(bilirsiniz fordculuk) statdan çıktık eli hala elımde maçı analız edıyor yuruyoruz elımı bıraksan artık dedıgımde kalabalıktan cıkalım oyle dedı.uzun bir süre el ele yürüdük.Biliyormusun yenge dedi hiç sen gibi birisi denk gelmedi karşıma fanatik benle maclara gelecek abim cok sanslı ama o farklı takımı tutuyor ayrıca fanatik degil dedi.neyse eve geldik ben dusa gırdım cıktım odama gectım camasır dolabımı actıgımda belli olmasın dıye duzeltılmıs ama yınede bellı olan bır kurcalama vardı.Ben dusdayken kaya benım camasırlarımı kurcalamıs hatta hafif hafif lekeler kalmıştı. bir erkek tarafından begenılmek hoşuma gıdıyordu acıkcası bırde kılo takıntım varken.Bu arada Kaya dusa gırdı çıktıgında uzerınde bır thısort ve kapri vardı.Bense normal sıradan kapri ıle thısortum var ama buyuk kalçalarım dıkkat cekıyordu kapride.Mutfaga gırdım yemek hazırlamak için kayada geldi dolabdan ıkımıze meyve suyu koydu.Hem maç muhabbeti yapıyoruz hemde ben yemek hazırlıyorum.Kaya çaktırmamaya çalısıyor ama pür dikkat kalçalarımı izliyor.Bende biraz oyun olsun diye fazlaca egılıp kalkıyorum.Kaya kabaran onunu bacak bacak ustune atarak kapatmaya calıssada yınede belli oluyordu.Kaya bana mac muhabbeti bahane ıltıfatlar edıyor guzel soyler soyluyor.Eşimden daha romantik ve ağzı laf yapan birisi olunca duymadıgım kelımeler hosuma gıdıyordu açıkcası.O gün öyle geçti.Ertesi gün kalktık kahvaltı hazırladım kayayı kaldırdım.Üzerimde beyaz bir sabahlığım vardı.Kaya yarı uykulu gözlerle ooooo bu kadar güzel bir hatun beni kahvaltıya davet ediyor ben eşek gibi yatacakmıyım diye fırladı yataktan elini yüzünü yıkadı.Kahvaltı masasına geldi sabah saatlerinin vermiş olduğu ereksiyon sebebi ile sortunun önü kabarıktı biraz.Masayı toplarken yine bana espiriler yapıyor güldürüyor kahkaha atmama sebeb oluyordu.Tezgahın ordaykenbirden arkamdan sarıldı yengem benim iyi kafa dağıttım sayande diyerek muhtemelen tepkimi ölçüyordu.Ses çıkartmadığımı görüce iyice yakınlaşıyor kabaran önünü kalçalarımda hissediyordum.Bir anda beni kendisine döndürerek dudaklarımı öpmeye başladı ittirmeye çalışsamda başaramadım.Ve öpmeyi bıraktı kusura bakma dayanamadım yenge ama napayım sen gibi birisi hep hayallerimi süslemiştir dedi.Bende ne diyeceğimi şaşırdım.Saçmalama ben yengenim abin duyarsa kötü olur dedim.Oda sen söylemezsen nerden bilecek dedi ve tekrar dudaklarıma yumuldu biraz itiş kakış yaşadık ama dudaklarımı bir an bırakmadı.Vantuz gibi emiyor harika öpüşüyordu.Eliyle önümü okşamaya başladı kabaran penisi ise göbeğimde hissediyordum.Bırakması için uğraştıysamda başaramadım ve okşamaları beni uyarmaya yetmişti.Bende artık öpücüğüne karşılık veriyorum.Onun penisini şort üstünden okşuyorum.yarı kalkık olmasına rağmen büyük bir şeye benziyordu.Çılgınlar gibi öpüşüyoruz okşuyoruz birbirimizi.Beni mutfağın tezgahına oturttu ve abartısız 30 dk. Vajinamı yaladı harika yalıyordu kısık kısık inliyordum.Ve sıra bana geldi önüne diz çöktüm şortundan penisini çıkarttığımda harika kocamınkinden büyük 20 cm yakındı.Saçımdan asılıyor hepsini almam için kafamı bastırıyor bazen kusacak gibi oluyorum ama yalama sonrası birden ağzıma boşaltı hiç sevmiyorum sperm ama gözlerime öyle bir baktı ve yutarmısın deyınce dayanamadım ve hepsini yuttum(aslında tadı o kadarda kötü değilmiş).Ve elimden tutup yatak odasına götürdü beni seninle abimin yatağında olmak istiyorum dedi.69 Pozisyonunda ben penisini o vajinamı yaladı.Ve üzerine oturmaya başladım yavaş yavaş giriyor ama girdikçe acıyordu 3/2 aldım ama dayanamadım çıkardım.Ve yer değiştirdik bacak omza yaptı yavaş yavaş köklüyordu acıyordu benimkisi ise derken dudaklarıma yumuldu öpüşmeye başladık ve kökledi o acıyla dudagını ısırdım ve yavaş yavaş git geller hızlanmaya başlamıştı ve 15 dk yakın bir git sonrası birlikte boşaltdık.Ogün akşama kadar 3-4 defa birlikte olduk.Ve ertesi günleri eşim evden çıkar çıkmaz başlıyorduk ve beni arabasıyla fantezi için bir yere götürdü oda sonra…

Hikaye Yazarı;
Gönderen..: Aysunn
Mail Adres.: turkhislokum_aysun @ hotmail . com

Aldatan kadın seks hikayeleri dudaklarımka yapoşması bana yetmişti tıkla oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.