Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Azdım Artık mutlaka yatmalıydım onunla tıkla oku

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Merhaba arkadaşlar ben hale daha önce otobüste yaşadığım orgazm anımı okuyanlar bilir ama okumamış olanlar için önce kendimi tarif edeyim ki olayı gözünüzde daha iyi canlandırabilirsiniz çünkü buda gerçekten başımdan geçen bir anı, 1.73 cm boy 59kg beyaz tenli kumral kısa küt kesilmiş saçlar be kız arkadaşlarımda itiraf ettiği yuvarlak ve dolgun kalçalı 24 yaşımda bir bayanım, bu olay iki hafta önce başımdan geçti akşam beş gibi işten çıkmıştım biraz üşütmüşüm omuzlarım ve sırtımda hafif ağrılar vardı yolda düşünerek gidiyordum eve gidip yatayım mı hamama mı gidip bir rahatlayayım mı diye kararsız bir şekilde yürürken birden aklıma masaj salonu geldi, hemen masaj salonuna doğru yöneldim bir saatlik masaj parasını ödedim bir oda gösterdiler içeri girdim ilk defa masaj yaptıracaktım ilk olması sebebiyle acemilikle birlikte birazda heyecan vardı görevli bayan üzerimdekileri çıkarıp şuraya uzanın arkadaş birazdan gelir dedi ve çıktı bende elbiselerimi çıkardım ve masaja hazır bir şekilde uzandım iki dakika sonra 35 yaşlarında bir adam girdi içeri bir an şok olmuştum hiç aklımda yoktu bir erkeğin geleceği ilk olduğu için suç bendeydi masör değilde masöz istemem gerekiyordu ama şaşkınlığımı belli etmemeye çalıştım ama adamda süper sayılacak kadar vardı kaslı yakışıklı biriydi neyse adam girdikten sonra biraz güldü neden gülüyorsun dedim o da ilk defa masaj yaptırıyorsunuz değil mi dedi ben biraz kızarmıştım utancımdan nereden anladınız dedim eliyle işaret ederek gösterdi onu da çıkarsanız iyi olur dedi o zaman yüzümün kızarıklığı bir kat daha artmıştı...
çünkü südyenimi çıkarmamıştım pardon kusura bakmayın dedim südyenimi çıkardım ama ben çıkarırken adamın gözlerinin büyüdüğünü farketmiştim gerçekten göğüslerim biraz iri ve diktir sarkma yoktur adamın önü hafif kabarmıştı fark ediliyordu neyse yüz üstü uzandım popomun üzerine küçük bi havlu koydu havlunun altına ellerini sokup tangamıda sıyırıp çıkardı bunuda çıkaralım işimize engel olmasın dedi,ya bu iş böle oluyordu yada benim acemiliğimden faydalanıp adam beni soydu bilmiyorum artık.Adam işine başladı önce güzel kokulu yağlara sürerek başladı ellerini çok güzel kullanıyor harikalar yaratıyordu sanki ben iyice gevşemiş tamamen kendimi ona bırakmıştım ama aklımın bi köşesindede o hafif kabaran aletindeydi kollarım omuzlarım sırtım tamamen gevşemiş müthiş rahatlamıştım artık ağrı,sızı hastalık düşünmüyordum zaten adam hem işini yapıyor hemde sohbet ederek kafamıda zihnimide boşaltmış sitres de kalmamıştı sıra bacaklarıma gelmişti kasık aramdan topuklarıma ayak parmaklarıma kadar her yerime masaj yapıyor ama dönüp dolaşıp kasık arama ellerini sürütyordu kızıp bişeyler söyleyeceğim ama bu iş gerçekten böle yapılıyorsa rezil olmakda vardı işin içinde ses çıkaramadım ama zaman geçtikce dahada hoşuma gidiyor artık ellerinin kasık bölegeme gelmesini istiyordum hatta eli geldikçe hafif bacaklarımı açıyordum bi ara baktım adamın önü iyice kabarmaya başlamıştı ve elleri kasık aramda dahada hızlı hareket ediyor benden de istem dışı ince ince inlemeler çıkıyordu az sonra havluyu kaldırmadan beni sırt üstü çevirdi ne yapacağımı bilmiyordum sesde çıkaramıyordum tekrar kollarıma ve önden omuzlarım masajlar yapıp tekrar avuçlarına yağlar döküp göğüs bölgelerimede yağ sürmeye başlamış ve sık sık ellerini göğüslerimiz üzerinde gezdiriyordu ben zevke geldim gözlerim kapanacak gibi oldu adam terlemişti daracık tshot unu çıkardı adaleli vücudu insanı tahrik ediyordu bu iş olacaktı ya o teklif edecekti yada ben artık dayanamıyordum ama teklifide edemiyordum sırt üstü yatarken yine bacaklarıma masaj yapmaya başladı ve eller yine kasıklarıma sıksık sürtmeye başlamıştı o kadar zevke gelmiştimki adamın altındaki eşofmanını aşağı çektim altına kilot giymemiş ve aleti dimdik bi şekilde karşımda duruyordu adam dudaklarıma yapıştı ben zaten dünden razıydım hemen karşılk verdim dillerimiz birbirine dolanacaktı sanki aynı anda yağlı elleriyle amımı parmaklıyordu bende bi elimle aletini tutmuş onunla oynuyordum aletini çekerek ağzıma getirdim dehşet bi aletti ben emerken o boğazıma kadar sokmaya çalışıyordu biraz daha oynasam patlıyacaktı belli oluyordu hemen masadan indim arkamı dönüp ayaklarım yerde arkamı döndüm zaten hem terlemiştim hem yağlıydım hemde sulanmıştım hiç tükürüklemeden adam dayadı amıma o 20 cm i hiçzorlanmadan içime aldım adam kudurmuş gibiydi iki eliyle göğüslerimden tutunarak güç alıp arkamdan çok hızlı ve sert bi şekilde köklüyordu şap şap sesler odada yanklılanıyor alttan taşaklarıyla sanki beni dövüyordu 3-5 dakika içinde ben boşalmıştım adam aynı hızda devam ediyor bu beni çılgına çeviriyordu yaklaşık 1-2 dakika sonra o da içime patladı ve üzerime yığıldı boşaldıktan sonra onun ağırlığını üzerimde hissetmek de çok güzeldi bi 5 dakika ölece kaldım ben dayanamadım aleti ağzıma aldım tekrar eski haline getirdim bu defa sırt üstü yattım üzerime çıktı bi postada öle seviştik böle masaj dostlar başına :) aradan iki hafta geçti aslında canım yine istiyor belki yine giderim hatta galiba gideceğim. ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BURAYA YAZAMYANLAR YA DA YAZMAK İSTEMEYENLER MSN ADRESİME GÖNDERİRSENİZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

Hikaye Yazarı;
Gönderen..: Hale
Mail Adres.: hale5998 @ hotmail . com

Azdım Artık mutlaka yatmalıydım onunla tıkla oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.