Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Kaderin kaderi gerçek seks hikayesi tıkla oku

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

herkese bol sikişli günler. şu an size gerçek ve hala devam ermekte olan bir hikaye anlataçağım. komşumun küçük kızı kader daha çok küçük yaşdaydı memeleri falan daha çıkmamıştı ama götü çok hoşuma gidiyordu o götü sikmek istiyordum bir gün evde yalnızken komşum zile bastı ve öğleden sonra evde olamayaçağını ve kaderin bizde kalıp kalamyaçağını sordu bende memnuyitle kabul ettim çünkü tam ardığım fırsatdı. hemen mutfağa geçip muazzam birkahvaltı hazırladım. çok geçmeden zil çaldı ve benim tatlı küçüğüm geldi hemen içeri aldım ve kahvaltı sofrasına oturttum o yemek yerken bende onunla şakalaşıyordum gıdıkladım yanaklarından makas aldım vs..
yaz olduğu için külotlu çorap giydirmemişti annesi bacakları bembeyaz ellerimin altındaydı sonra kahvaltısını bitirdi ve koltuğa geçtik ben yine şakalşmaya devam ediyordum oda benimle şakalaşıyordu ben dayanamadım ve yanağından öptüm onada kendimi öptürtüm tekrar tekrar öptüm artık dayanamıyordum elimi bacak arasına soktum ve ellemeye başladımbişey anlamadı ben devam ettim elleyerek amına kadar çıktım külotunun üstünden amını ellemeye başladım bu arada kederimi hala öpüyordum sesini çıkartmamasından cesaretlenerek külotunu çıkarttım ve bacak arasına kafamı sokup amını yalamaya başladım müthişti bembeyaz kılsız bir am, çiş kokuyordu ama olsun çok güzeldi bende sikimi çıkarttım ve kadere hadi sende yala dedim olmaz o pis dedi o zam yıkayalım dedim ve elinden tutup banyoya götürdüm ona sikimi bi güzel yıkattım cıktık banyodan ve kaderde yalamaya başladı güzel yalayamıyordu bende bu arada parmağımı tükürükleyip göt deliğini zorlamaya başladım artık parmağım içine rahat giriyordu kaderi güzelce domalttım ve sikimi bolca tükürükleyip oldukça yavaş bir şekilde götünü zorlamaya başladım çok yavaş davranıyordum çünkü ilk seferde korkmesını istemiyordum ileri-geri derken tamamını soktum kaderin hiç canı acımadı çıkarttım tükürükleyip tekrar soktum artık açılmıştı deliği çok rahat gidip geliyordum içine boşaldım. banyoya gittik ben onun götünü o benim sikimi yıkadı tekrar odaya geldik ve öpüşmeye başladık bana “artık biz karı-koca mı olduk” diye sordu “evet ama bunın gizli kalması lazım yoksa bizim tekrar buluşmamıza engel olurlar” dedim onun da hoşuna gitmiş olacakki “tamam” dedi ( hala sırrımızı saklıyor) sikimi yalattırdım ve tekrar domalttım canını yakmamaya çok özen gösteriyordum tekrar boşaldım içine o gün evde kaderimi her pozisyonda siktim hala da sikiyorum artık memeleri de çıkmaya başladı götten şikişlerimiz daha bi tatlı oluyo. kader sikilmeyi çok seviyor çünkü ben ona demeden o benim yanıma geliyor komşu olduğumuz için yalnız kaldığım zamanları çok iyi biliyor ** yaşına geldiği zaman onu amından da sikeçeğim herkese bol sikişli günler unutmadan ben davut abinin inek otlatırken siktiği küçük oğlanım

1 yorum:

  1. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakışıklı biriyim gizlililk içinde msj laşmak konuşmak buluşmak isteyen olgun dürüst hanımlar dan çağrı yada msj bekliyorum 0541-385-81-85 ..

    YanıtlaSil

.