Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Tuba yaşanmış gerçek seksx hikayesi

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

ben hikayemi şöyle açıklayayım…ben 3 sene önce orta son sınıfa geçmiştim…okulların açılmasını beklemiştim…okulların da açılmasına az bir zaman kalmış iken bende bisikletle basket sahasında geziniyordum.. ne oldu ise ayağım arasında kalınca kırıldı işte arkadaşlar lafı uzatmıyalım ayağımı alçıya aldılar ve 1-1.5 ay okula gidemedim…sonra bostonlarla çare bulup okula başladım..2 hafta öyle bastonlarla okula gittim ama kötü oldu .. neyse ayağım alçıdan çıkınca okula öyle gittim sonra erkek bir hocamız vardı delidir biraz bizim yerimizi ayarlamıştı beni bir alman kızın yanıa otur dedi…işte bizim tanışmamız böyle oldu. ben bu kızla iyi anlaşmaya başladım kızın nerden bileydim ablasıyla akşamları erotik flim izlerlerdi ben işte fırsatı buldum.. bir gün sınıfta kıza senin bacaklarını elleyebilirmiyim dedim..kız da önce yok dedi ben ısrar ettim elle dedi işte elleyince kızın bacaklarından tutun her tarafına elim gitti. kızla çok iyi anlaşmaya başladık. bir gün beni evine davet etti..ben de o zamanlar kütüphane derdimiz vardı işte o gün kütüphaneye gitmedim kızın evine gittim.. kızın evine girdik evlerinde hiç kimse yoktu fırsat bu fırsat..kız beni kendi odasına götürdü kızda azmıştı yani….önce soyunmaya başladı ben onu kendi yatağına attım…ammını yalamaya başladım ondan sonra benimle öpüşmeye başladı memleri de dik dik olunca yalamaya başladım..sonra ben soyundum benim büyük yarağımı alınca ağzına yalıyor sonra arkasını döndü ve kocaman yarağımı götüne soktum..bir bağırıyor …. görecektiniz… sonra ben yatağa yattım yarağımı yalamaya başladı… çok süperdi kızın sikmediğim yer kalmdı arkadaşlar hergün kızı sikmeye başladım evlerinde kızı müthiş bir şeydi…..siz de böyle bulun evinizde sikin….bye…

Tuba yaşanmış gerçek seksx hikayesi için “0 yorum” bulunmaktadır.

.