Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Keşke Yengem Olmasaydı (Ensest Hikaye) tıklaoku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba. Ara sıra aile içi yasak ilişki yaşayan insanlar duyar, çok sinirlenirdim. Ta ki başıma gelene dek. Önceleri yengeme olan düşüncelerim her insanın yengesine duyduklarıydı. Üç sene önce ne oldu nasıl olduysa yengeme bir akraba değil de bir kadın gözüyle bakmaya başladım. Yengemin ayaklarına bayılıyordum.

Onunla beraber olmayı istiyordum. Yaptığım şey sapıkçaydı. Bu duygu beni kendime düşman ediyor. Hatta bazı geceler sabahlara kadar kendimle hesaplaşıyor onun yengem olduğu gerçeğini kavramaya çalışıyor ama bir türlü hislerimi yenemiyordum. Yengeme karşı hissettiklerim benimle toprağa girmeliydi. Ama olmuyordu onunla yatmalıydım. Bu yaz üniversiteden mezun olmuştum. Ara sıra yengem bana bazı gelin adayları olduğunu söylüyor ve evlilik hakkında ağzımı arıyordu.

Abim polis olduğundan gece görevine gittiğinde ben onlarda kalırdım. Gene abimin görevde olduğu bir gün evlerine gittim. Akşam olunca yeğenlerim yattılar. Biz yengemle televizyon izlemeye ve sohbet etmeye koyulduk. Konu evlilikti anlaşılan gene beni yokluyordu. Bunları annemin bilgisiyle yaptığına emindim.

Fikirlerimi soruyor anneme söylüyordu eminim. Bana gene birkaç gelin adayından bahsetti ben hepsine olmaz diyordum ve askerliği bahane ediyordum. kız arkadaşım veya istediğim herhangi biri olup olmadığını sordu. Ben yok deyince nasıl yani hiç olmadı mı üniversitede de mi diye hayret eder gibi sordu. Ben gene yok dedim. (Aslında kız arkadaşım vardı ve ben onunla evlenmeyi planlıyordum.) Şakayla karışık kızlara ilgi duyuyorsun değimli dedi. Bende Bülent Ersoy versiyonları hariç dedim.

Peki haylindeki kadın profilini anlat dedi. (Bu konunun uzamasına mana veremiyor ama yengemle baş başa daha fazla kalabilmek için kapatmıyordum.) Birden evleneceğim kadın fiziğiyle tavırlarıyla kısacası her şeyiyle sana benzemeli deyiverdim. Yengem bunu bir iltifat olarak kabullenip teşekkür etti.

Bir sigara yakıp kül tablasını almak için kalktım ve tam karşısına oturdum. Gözlerim bir ara bacak ararlına kaydı pijamasının tam amına gelen kısmı söküktü. Gene o sapık duygularım azmış ve tuhaf hissetmeye başlamıştım. Konuşmaya devam ediyorduk. İstemeden gözüm o söküğe kayıyor yakalanma korkusuyla hemen kaçırıyordum gözümü. Pijamanın içinden siyah dantelli külotu görünüyor ve bu görüntü beni azdırıyordu.

Bir ara iyice dalmış olmalıyım ki başımı kaldırdığımda bana sert bir bakış fırlatıp bacaklarını kapadı. (Anlaşılan sökükten haberi yoktu.) Utanmıştım ve konuşmuyordum. Oda artık soru sormuyor ve tv izliyordu. Tabi ben hala onun külotunu düşünüyor ve fantezi kuruyordum. Bi ara tuvalete gitti ben de arkasından kapı deliğine. Yengem işiyordu bense onun amını ve bacaklarını gözetliyordum. İşedikten sonra amını

öyle bir yıkayışı vardı ki dayanamayıp içeri girecektim. Hemen salona dönüp yerime oturdum. Oda gelip karşıma oturdu ve farkında olmadan yine bana frikik vermeye başladı. Ben daha temkinliydim artık.(Ama bu bir tuzakmış yırtığı fark edip oraya baktığımdan emin olmak istemiş.) Demek benim gibi biriyle evlenmek istiyorsun ha dedi. Onayladım. Peki en çok beğendiğin özelliğim ne dedi. Bir şey diyemedim.

Dedimya her şeyiyle sana benzemeli diyerek geçiştirdim. Bir sıgara yaktı ve aklındaki her neyse onu kafandan sil ve külotumu izlemeyi bırak ben senin yengenim dedi aniden. Sigarasını bitirip yattı. Biraz sonra bende yattım. Uykum tamamen kaçmıştı. Sürekli yengemi ve külotunu düşüyordum. Gece gizlice yatak odasına girdim ve yengemi izlemeye başladım yakalanma korkusu beni daha da azdırıyordu artık

dayanamayacaktım hemen boşalmalıydım. Sikimi çıkarıp otuz bir çekmeye başladım. Hava sıcak olduğundan yengemin üstü açıktı ve pijaması diz kapağına kadar sıyrıktı. Boşalmam uzun sürmedi. Gidip yattım. Ama tekrar düşünmeye başlamıştım yengem her şeyin farkındaydı ve sadece ben senin yengenim beni izlemeyi kes demiş ti acaba benden bir hareket mi bekliyordu.

Acaba pijamasını neden değiştirmemişti ve odanın kapısı neden açıktı. Sıyıracak gibiydim tekrar odaya daldım yengeme dokunmak istiyordum cesaret edemedim. Bir kez daha boşalıp yattım. Abim görevden sabah sekizde geliyordu. Saat on bir gibi kahvaltıya başladık. Yengem hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu.

Ben ise utancımdan ne ağabeyimin nede yengemin yüzüne bakabiliyordum. Çocuklar dışarı çıkmış ağabeyimde biraz daha uyumak için tekrar yatmıştı. Balkona çıkıp sigara içmeye koyuldum. Yengem sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkayınca yanıma geldi ve kısık sesle senin evlenmen şart kötü şeyler düşünüyorsun gibime geldi dedi.

Bende kısık sesle ne diyorsun sen kendi yengeme…. Ben sapık değilim diye çıkıştım. Ama külotuma bakıyordun dedi. Gözüm kaymış farkında değilim hem fark ettinde neden uyarmadın neden pijamanı değiştirmedin dedim. Bir şey diyemedi. Şimdi suçlu olan oydu. Tamam kapat bu konuyu dün gece hiç yaşanmadı dedi. Birazdan alışveriş için dışarı çıktı . Otuz bir çekip duş almak için banyoya gittim.

Kirli sepetine baktığımda dün geceki siyah dantelli külotu ordaydı. Alıp kokladım ve dakikalarca yalayıp emdim. Amının değdiği yer ıslaktı. Anlaşılan yeni çıkarmıştı da neden ıslaktı. Neyse külotu yalayıp sikime sürerek boşaldım duş alıp çıktım. Yengem çoktan gelmiş aldığı sebzeleri dolaba yerleştiriyordu. Akşam abim tekrar göreve gitti ufaklıklar erkenden uyudu. Biz yine baş başaydık.

Bir süre konuşmadık. Söze ilk o başladı.

- Nasıl olurda kendi yengeni arzularsın bu sapıkça bir şey.

- Bak ben sapık değilim yok öyle bişey diyorum

- Yaaa o zaman neden banyo yaptın öğlen

- Saçmalama hava sıcak terledim

- Peki neden benim külotum ağzındaydı

- Sen… sen beni mi gözetledin

- Evet bilerek çıkardım külotumu

- Peki neden arası ıslaktı

- Sana ne

- Sen beni denemiyor zorluyorsun şu oturuşuna bi bak

- Ne varmış oturuşumda

- Bak pijamanı bile değiştirmemişsin

Gittikçe ifadeler sertleşmeye başlamıştı ve ben daha fazla arzular olmuştum yengemi.

- Sana son kez söylüyorum beni bir daha düşünmeyecek tuvalet kapısının deliğinden yatak odasında gizli gizli gözetlemeyeceksin.

- Bunların hepsinin farkındaydın ve bana hiç bişey yokmuş gibi davrandın sen bi kaltaksın.

Hızla ayağa kalkıp yanıma geldi ve sert bi tokat patlattı suratıma. Karşılık vermedim sadece yemin ederim sende beni arzuluyorsun dedim. Bu seferki tokat daha sertti.

- Adileşme ve benimle düzgün konuş. Bir daha asla açılmayacak bu konu.

Ben yatıyorum deyip odaya gitti yarım saat sonra bende yattım ama gene uyuyamıyordum gene odaya girdim yere oturup onu izlemeye başladım. Uyanık olduğunu biliyordum. Benim odada olduğumun farkındaydı ve sıcağı bahane ederek müthiş frikikler veriyordu. Dayanamayıp yine mastürbasyon yapmaya başladım. Aniden döndü.

- Sen adam olmazsın aşşalık pislik çık dışarı

- Yanına yatmamı istediğine kalıbımı basarım ama sende istediğini söylemeden bunu yapmıycam

- Çık diyorum sana

- Evet istiyorsun beni yengeciğim ama söylemezsen ben hep seni izleyeceğim ve kendimi tatmin edeceğim

- Lanet sapık iğrençsin

Ağlamaya başladı üzülmüştüm yavaşça yaklaşıp naapabilirim sana aşığım anla artık dedim ve göz yaşını sildim.

- Dokunma bana insan yengesine nasıl aşık olur

- Yengesi de ona aşık olursa olur

- Nolur vazgeç ben seni kardeş gibi gördüm hep

- Yalvarma sadece yanlış bişey olduğu için istemiyorsun oysa ki bana aşıksın

- Değilim

- Aşıksıııııııııın

- Evet lanet pislik aşığım ama aramızda hiç bişey yaşanmıycak anladın mı hiç bişey

- Tamam itiraf ettin ya bu da yeter.

- Eğer bunları bir daha yaparsan ağabeyine anlatırım her şeyi

- Anlatamazsın. Ne diyceksin kardeşin ve ben birbirimize aşık olduk mu?

- Bak seni arzuluyorum ama kesinlikle bana elini bile sürmeye kalkma.

- Tamam sen isteyene dek bekliycem

- Ancak delirmem gerek bunu istemem için

Yavaşça yanağına bir öpücük kondurup odadan çıktım. İki hafta sonra babam ve annem köye gittiler. Ben evde yalnızdım. Sürekli yengemi hayal edip mastürbasyon yapıyordum. kız arkadaşımı aramıyor o aradığında ise bir an önce kapatmaya çalışıyordum. Artık hayatımdaki tek kadın yengemdi. Onu elde edemeyişim beni daha çok bağlıyordu ona. Ne yapacağımı bilmiyordum. Yengem bana aşık olduğunu itiraf etmiş ama kesinlikle dokunma demişti. Birden beynimde bi şimşek çaktı.

Acaba yengem ona tecavüz etmemi mi istiyordu. Bunu öğrenmenin tek yolu denemekti. Ama önce bi kaç ön girişimde bulunmalıydım. Bir gün evlerine gittim. Mutfakta yemek yapıyordu. Annem evde olmadığı için yemekleri çoğunlukla onlarda yiyordum. Mutfağa girip arkasına sokuldum ağabeymin gelmesine bir saatten fazla bir süre vardı ve ben ilk alıştırma turlarını atabilirdim. Ne yemek yaptın dedim.

Cevap vermedi kalçasına bir tokat atıp tekrar sordum. Yine ses yok eğer hemen cevap vermezsen yatırıp tecavüz edicem dedim. Güldü ve güveç yapıyorum dedi. Tuhaf bişeyler olduğunu anlamıştım.

- Ne gülüyorsun

- Ne yani ağlayım mı

- Yok kıyamam ama sinsi bi gülümsemeydi gibi

- Yaptığın şey normal mi yengeni okşuyorsun

- Karşı çıkmıyorsun

- Laftan anlıycak bi adam değilsin ki

- Hakaret etmeyi kes

- Niye zoruna mı gitti pis sapık sen aşşalık bi sapıksın

Beni zorluyordu tecavüz edilme fikri hoşuna gitmişti ve bunu istediğine emindim. Ama bu ilk ilişkimiz olacağı için doğru zaman değildi. Tamam kes artık deyip içeri geçtim bi sigara yakıp tv izlemeye koyuldum. Nasılsa abim iki gün sonra gece çalışacaktı. Bende öz ağabeymin karısına tecavüz edecektim. O akşam sabaha kadar yengeme nasıl tecevüz edeceğimi planlayıp otuzbir çektim.

Ertesi gün yengemi doyurabilmek ve yarı yolda kalmamak için elimi sikime sürmedim. Sürekli tatlı şeyler yeyip gücümü arttırmaya çalıştım. Ve iki gün dolmuştu. Abim gece işe gideceğim sen bu gün bizde kal diye telefon etti. Tamam dedim. Banyoya girip etek tıraşı oldum. güzel kokular sürüp kendimi yengeme hazırladım. Akşam olunca yeğenlerim gene erkenden uyudular yengem üzerini değiştirmemişti.

Ayağına siyah baklava dilimli ince diz üstü bir çorap bol kesim uzun bir etek beyaz bir gömlek ve içine ufak göğüslerini saran yine beyaz bir sutyen giymişti. Çok azmıştım yarım saat kadar bana verdiği frikikleri sanki korkuyorcasına göz kaçırarak izledim. Sonra bir sıgara yakıp küllüğü almak için kalktım. Döndüğümde yengemi yerde bişey ararken gördüm. Noldu diye sordum. O da küpemi düşürdüm dedi.

Amacı önümde domalıp beni azdırmaktı ve tecavüz edilmeyi istiyordu. Dur bi saniye şumu deyip üstüne kapandım. Naapıyorsun gene kudurdun in üstümden dedi. Ama devam at der gibiydi. Elimi eteğinin altına soktuğumda şok oldum külot giymemişti. Kolundan tutup kaldırdım ve yatak odasına götürdüm.

Öpüşmeye başlamıştık ve adeta dudaklarımı ısırıyordu. Arasıra yapma günah diyor aklınca vicdanını rahatlatıyordu oysa benden çok o ister gibiydi. Bir çırpıda soyunup çırılçıplak kaldım. Oda soyunuyordu engelledim. Ben soyucam sana tecavüz ediyorum unutma dedim. Tamam o zaman deyip eliyle karşı koymaya başladı. Gömleğini düğmelerini kopararak çıkardım.

Eteğini yukarı sıyırıp çorabını çıkardım ve ayaklarını yaladım. İki ayağınıda dakikalarca yaladıktan sonra başımı bacak arsına gömdüm amını yalıyor ısırıyor emiyor dilimi kilotrisine sürüyor ve içine sokuyordum. İniltileri hızlanmaya başlamıştı gidip çocukların odasını kapattım. Tekrar yalamaya başladım. Biraz sonra titreyerek ağzıma boşaldı. Akan zevk suyunu yalayıp yuttum. Sik artık hadi diyordu. Duuur sıra sende al deyip ağzına sikimi uzattım. Onun ağzında hissetmek harika bi duyguydu.

Başını geri çekip ağzıma boşalma midem bulanıyor dedi. Geliyorum karıcım diye inledim ağzını çekmedi ve tüm menimi yuttu. Eteğini ve sutyenini çıkarırken ben senin karın değilim bana yenge demeni istiyorum dedim. Anlaşılan kaynıyla yatıyor olması dahada azdırıyordu onu. Tekrar amına gömülüp biraz yaladık tan sonra üzerine uzandım. Küçücük memelerini göğsümde hissediyor ve vücudumu onunkine yaslıyordum.

Sikimi yavaşça içine kaydırdım. Harika anlardı oda iyice kudurmuş titriyor ileri geri sallanıp bana eşlik ediyordu. İkimizde aynı anda nefeslerimiz kesilircesine boşaldık. Anlatmaya başladı. İki senedir bana farklı baktığını hissediyordum. Bende seni istiyor ama geri dönüşü olmuycağından korktuğum için çaktırmıyordum.

- Seni kaltak bide bana sapık diyon.

- Eğer öyle devranmasaydım bu kadar zevk alamzdık ve benimle düzgün konuş.

- Heyt bee yengem bana sırılsıklam aşık

- Evet ve artık senin

- Hadi tekrar yapalım karıcım.

- Şşşt karıcım yok dedim.

- Ya sadece yatakta başka zaman yenge

- Başka zaman yok bu ilk ve son

- Yok yaaa hayatımın kadınısın sen kolay kolay kurtulamazsın benden

- Nolur bida olmasın çok kötü bu

- Elbette olucak

- Tamam bu gece sabaha kadar beraberiz seninim her şeyi yapalım ama bi daha yok tamam mı

- Yapma ben sensiz yapamam bitirmeyelim

- Olmaz bende seni istiyorum ama bi daha olmaz

Tamam dayanabilirsem deyip sikimi tekrar amına soktum. Hızla gidip gelmeye başladım. Gene titreyerek kendimizden geçerek boşaldık. Biraz öpüşüp seviştik heryerini yalıyordum. Oda beni yalıyor öpüyor azdırıyordu. Busefer arkadan yapıcam dedim. Çok acır diye karşı çıktı. Yavaş olucam söz dedim. Hayır hiç yapmadım hem günah dedi. Bu yaptığımız ne sanki bırak madem bidaha olmuycak her şeyini istiyorum hadi nolur diye yalvardım.

Kabul etti ama kremle önce kayganlaştır girerken zorlanma karını acıtmak istemezsin değimli dedi. Kremi sürüp yavaşça içine kaydım. Çok acıyo diye inledi ve kökle hepsini bu böyle olmuycak dedi. Alışmaya başlamıştı birazdan boşaldım ama ben daha gelemedim yala şimdi beni kocacım hadi hadi diyordu. sabaha kadar defalarca boşaldık son olmuycağını biliyordum ama genede her şeyi yaşamaya gayret ettim.

Sabah altı sularında bitkin düşüp hadi yatalım dedi git artık dedi. Sonkez öpüşüp yalaştıktan sonra gidip yattım. Artık her şey normalmiş gibi davranmaya çalışıyoruz ve ikincisi olmadı o gecenin belki ilerde tekrar olur diye ümid ediyorum ama bakalım. Olursa mutlaka yazarım.



NOT: info mail [at] üzerinden gelen maildir.

Keşke Yengem Olmasaydı (Ensest Hikaye) tıklaoku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.