Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Kız arkadasımı siktim gereçk seks hikayesi oku

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

slm ben 18 yasında adım sinan bir gun kız arkadasım merve ile ben sınıfta nobetciydik ben gecen ders tahtada olanları siliyordum o yanıma geldi ve sikimi elliyordu ilk defa bir kız sikimi elliyordu sonra ben yapma biri gelcek dedim o da bosver dedi sonra ben yapıstım dudaklarına yavas yavas gotunu elleyip sıkıyodum memeleri de oldukca buyuk tu memelerini de elliyordum sonra ben dedim cıkısta bize gidelim ev bos dedim oda tamam dedi ilk once eve gidip ustunu degistirip geldi ustunde beyaz bi bluz siyah bir mini etek vardı geldi iceri davet ettim ilk once elimi eteginin altından sokup amını gotunu elledim sonra uzerindekini cıkardı ve memelerini oksuyordum ilk once yarragımı cıkarıp agzına verdim ve icine bosaldım sonr gotunu sikerken inliyordu onun inlemesi beni daha cok gaza getiriyordu. amını sikmeye basladım ve icine akıttım bu onunda hosuna gitti evde kimse olmadıgında her zaman sikisiyoruz cok zevkli oluyo.

Kız arkadasımı siktim gereçk seks hikayesi oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.