Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Bilgisayar odasında sexs yaşanmış seks hikayeleri

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

slm ben 19 yaşındayım benim yaşıtım olan sınıf arkadaşım S.K. ben onu sikmeyi çok istiyordum çünkü onu her gördüğümde içim gidiyordu o güzel götü o mememeleri yokmu insanı bitiriyordu. her neyse bir gün dersimiz bilgisayar dersiydi labartuvardaydık.intenet açık olduğundan onla msn de chat yapıyorduk ben ona yanlış bir kelime kullandım kendisinden özür dilememi istedi.ben özür diledeim ama bu özürü kabul etmedi.ben ona nsl bişey istiyorsun beni affetmen için o bana dediki öp ben de tamam dedim. yanağına bi güzel öpücük kondurdum.herneyse ikimiz labaratuvarda nöbetçiydik öğle arası ikimizden başka kimse yoktu.sandalyede öyle oturuyordu ben yanına gittim biraz sohbet ettik söz sexse geldi bana hiç sexs yaptınmı dedi ben hayır dedim ya sen yaptınmı dedim oda hayır dedi.benimki dimdik olmuştu dayanamıyordum ben elimle aletimi okşamaya başladım o bunu far etti oda elini yavaş yavaş aletimi okşamaya başladı ben dayanamadım dudağına yapıştım ben kalçalarını sıkıp kendime doğru çektim gömleğin dümeleri açtım o iri göğüslerini yalamaya başladım bende yarağımı çıkararak ağzına verdim ilk yalaması olduğu halde çok güzel yalıyordu ben boşalmak üzereydim ağzından çekmek istedim o geri ağzına aldı bütün spermleri ağzına aldı ve yutuu bu sefer bendeydi yalma sırası onu masaya yatırdım pantolunu aşağı doğru indirdim amı harikaydı kıllarını bile kesmişti ben yalamaya başladım o zevkten dört köşe oldu onu ice azdırmıştım artık sokma zamanı gelmişti ben amına sokmak istiyordum ben sokacağım sırada ben bakireyim diyerek geri çektim arkadan vur dedi ben ok dedim onu bir güzel domalttım göt deliği küçüktü ben aletimin kafasını sokyum zaten yavaş yavaş giriyordu ben hızlandıkça o çıldırıyordu ağzını kapatıyordum çünkü bağırma sesleri okulda duyulurdu ben boşalmak üzereydim götüne boşaldım bana sandalyeye otur dedi ben oturdum bana dediki beni amdanda sik ben dururmuyum yarağım dimdikti üstüne oturtum o inip çıkıyordu ben artık yorulmuştum zilin çalmasına 15 dk vardı onu sonra masaya yatırdım üstünde gidip gelmeye başladım artık o bir kadındı bu kadar yeter dedim birazcık yala dedim güzel saksafon çekiyordu son kez ağzına boşaldım sikişimizx burda sona erdi ben ve o boş vakit oldukça herzaman sexs yapıyoruz.hoşçakalın

Bilgisayar odasında sexs yaşanmış seks hikayeleri için “0 yorum” bulunmaktadır.

.