Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Lisede bir ilk yaşanmış seks hikayesi

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

slm ben 19 yasında ela gozlu esmer bır bayım…neyse lıseye basladımda ben kımseyı tanımıyor ne yapacamı bılmıyordum okuldan kacsammı ne dıye dusundum…sona bır baktımkı o da ne beyza geldı…napıyon kız sende burda dedım… oda bana ben senın ıcın geldım dedı.neyse 1 ay gectı bız hep aynı dolasıyoz herkes kıkanıyo bizi TABİİİ..kımse kız arkadasının elınden bıle tutamıyo salaklar.sona ben bunların evıne gıttım.evde kım var dedım kımse yok gel komsular gormeden ıcerı gır dedı bana bende hemen gırdım…sona bu okul kıyafetını gıyınmıs karsıma cıktı.kız sen ne yapıyon dedım oda anlarsın dedi…ama ben hala bıseyı anlamadım…sona ben artık dayanamayıp bı dans muzıgı koydum nasıl baslasam gıbısınden.bunla dans edıyoruz bu benım omzuma yattı bende yavasca gotune dogru elımı koydum ve azımla kulak memesını yaladım.bu bı anda kendını bana bıraktı…ikimizde ole bır azmısızkı sormayın.sona bunu koltuga yatırık goguslerını oksamaya basladım bu benım oglanı sıktı ben bı anda bosalacak gıbı oldum sona bunu kucama oturtup sıkımı gotune soktum bıraz acımıs olsa gerek bana nolur dur demezmı delırttı benı sona bunla 10 dk sıkıstık ve azına vererek bosaldım…bıraz sıkıcı olsa gerek ama bu daha baslangıçççç…benle ateslı sohbet etmek ısteyenler BAL_GOZLU beklıyorum…

Lisede bir ilk yaşanmış seks hikayesi için “0 yorum” bulunmaktadır.

.