Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

otobüsteki ateşli lolita çıtır yolda seks h,kayesi oku

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

merhaba yine ben ilk iki hikayemi okuyanlar bilir ben göt sikmeye bayılırım yine otobüsten sonra büroda düzdüğüm ayla yı anlatacam o gün işe otobüsle gitmeye karar verdim sabah erken saat otobüsler çok kalabalık olduğu için belki güzel bi kalçaya yaslanırım diye düşünüyordum otobus duraga keldiğinde orta kapıdan zor bindim biraz ortaya doğru ilerledim tam önümde 20 li yaşlarda sonradan adının ayla olduğunu öğrendiğim kapalı ama bi o kadar harika giyinmiş kalçası arkaya çıkık ayla vardı önce çekindim tepki verirse diye çünkü ben daha çok olgun ve evli bayanlara yaslanırım ama tam tersi oldu bu sefer ayla bana kalçalarını sürtmeye başladı şaşırdım ama benim alet kalkmaya başladı aylayla tam yapışmıştık benim sikim kalçasının arasında sanki delip içine girecekmiş gibi zorluyordu çıldırmıştım nerdeyse boşalacak hale geldim ama anladığım kadarıyla ayla boşalmıştı titrenmesinden ve yüzünü bana dönünce tebessüm edişinden anlaşılıyordu benim durağa geldiğimizde elini tuttum ve beraber indik otobüsten tanıştık çok hoşuna gittiğini

nerdeyse içinde hissettiğini söledi bende gerçekten hisstmek istemezmisin dedim havalara uçtu ama kızliğına dokunmuyacağıma dair söz verdirtti çünkü kendine güvenmiyordu ben sana kedimi siktirtirim diyordu daha erken olduğundan büro ma götürdüm içiri girer girmez dudaklarımız birleşti müthiş sevişiyorduk yalamadık yerini bırakmadım göğüsleri müthişti taze cik amcığına indiğimde çıldırmıştım harika bi amcığı vardı yaladıkça çığlık atıyor sik beni diye yalvarıyordu başını tuttum ve sikimi ağzına verdim yalamaya başladı müthiş zevk alıyordum daha fazla dayanamadım masaya oturttum bacakları omuzuma alıp arka deliğine zorlamaya başladık kuru kuru sikmemi parçalamamı istiyordu bende öle yaptım yara yara girdim köklediğimde gözlerinden yaş geliyordu ama bi okadarda zevk alıyordu kaç defa geldiğini sayamamıştım ve sonunda bende volkan gibi götünde patladım derin bir ohh çekip tekrar sikimi yalamaya başladı ve ikinci postayıda ağzına patlattım harika bi sabah olmuştu ve aylamı öpüp yolladım .meridyen_10@hotmail.com adresim hoşçakalın istanbul bekliyorum bayanlar..

otobüsteki ateşli lolita çıtır yolda seks h,kayesi oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.