Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

yanlış otobüzemi bindim ykosa ?

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

sabah kalktım zor bela otobüser yetişmeye calışıyorum hızşı hızlı durağa doğru gidiyorum hemen gelen ilk otobüse bineim diye daha fazla gec kalmamak icin. otobüs göründü ama acayip dolu binmek cok zor ama daha fazla beklemek de gec kalmak demek daha fazla. kapılar acılınca orta kapıya doğru yöneldim ve bir gayretle bindim ve bşirkac adım atarakl otobüsün ortasında bir yer buldum ama tek ayak üzerinde duruyorum otobüs o kadar doluy ki. herkes üst üste. binebilmek bile büyük nimet. neyse otbüsün hareketi ile birlikte biraz daha rahatladık ama herkes birbirinin üstünde. yandan ilerlemeye calisanlar ve ayakta durmaya calisanlar. ama bir baktım etrafta hic erkek yok. acaba dedim icimden sadece kadınların bindigi bir otobuse mi denk geldim ...sol yanımda hafif sırtı dönük yüzünü göremedigim bir hatun, sacları kızıl, omuzlarından aşagı dogru döküğlüyo, sol bacagımda dayalı olarak kalcaları, yumusacık bir his icinde. sag ouzumda sag yanımdaki bir kadının gögüslerinin yumusaklıgı ve arkamda da gene sarışın kısa boylu biri var ve kalcalarının buyuklugunun icnde kayboldum yine. sadece önüm bos ve uc yanımda üç farklı kadın. soldaki yaklasık 25-26 yaslarında solumdaki 35-40 yaslarında arka taraftaki ise en fazla 18-20... dergisik bir kombinasyon icinde yumusak yumusak gidiyoruz yolda. ön tarftan biri dügmeye bastı ve orta kapıya dogru ilerlemeye calisiyo inmek icin. soldaki kızıl bayanyol vermek icin cekilince birden ustume geldi kacacak yer de yok cekilmeye calıstım ama ustume geldi bir kere. ve cort diye sanki ayarlasan boyle bir sey olmaz kasıklarıma dogru tam da kalcalarını dayadı. o muthiş yumuşak kalcalarınicinde kayboldum gercektwen super cıkık ve yumusak ve sekilli kalcalardı. insanın ici gidiyo. ve rahatsız ettigini dusunurek pardon dedi donup gulumseyerek. tabi o anda yok canım benim icin cok guzel birseydi bi daha yap ya da ordan ayrılma denmiyo. onemli degil filan derken eski hale donduk ama yuzunun gulmsemesi cok tatliydi. ve eski posizyona ddonemedik, hafif soldfa olmasına ragmen alet hafif deyecek sekilde yarım onde kaldı benim. ama ben biraz daha saha kaydım mecburen. ve solda ki hatunun goguslere daha fazla basınc yaptım. ama kımıldayacak yer yok bu arada barkadan da kalcvalar daha da bastırıyor.

bu kadar guzelligin ortasında alem gibi bir seydi. uykulu halimden ese yoktu artık iyice uyanmıstım. ama saol yanımadaki kızıl saclı kadın neredeyse beni zıvanadan cıkaracajktı. tam anlamıyla kalcaları masaj yapıyordu benim alete. inaılmazdı. ön sevişmede bile böyle tatlı bir şey cok bulunmazdı gercekten. nefifs birr kokusu vardı. ve aramızda ustten 10 santim kadar mesafe alttansa 0 meafe vardı otohbusun durkalkları iyice azdırmıstı beni. 2 kat ön sevişme yapmöış gibiydim. pantolonu zorluyordu artık yfaklık. canı macıyodu yerine sıgmıyordu cunku baskı da artıyordu. .. sag yanımdaki ile de iyice birbitrrimizer gecmistik. onun yüzü bana donuk kasıkları sag baldırımda gogusleri omuzumda ama bir gogus varki sorma gitsn. onumdeki ne dayanmak tan yorulmustum cunku bosalacaktım resmen ama o kalcalar muhtesem insanı neden ve nasıl zevke getiriyor anlatamam. artık 5-10 dakka kalmıstı varıs noktasına artık otobusun durkaklarından biraz istifade ediyordum. frenle birlikte iki kere yokladım ve kokune kadar bastırdım. cok fenaydı icinde kalcaların kayboldum ama kimsenin bir sey diyecek hali yok cunku tek ayak ustundeyiz hepimiz resmen. ve o an hiv beklemedigim ve hayatımda daha once hic yasamadıgım birsey oldu. sag baldırıma birisi cok fena bir sekilde cimdikle karısık bir dokundu ne oldugunu anlamadan saga donerken sagımdaki olgunca hatunun elini cekerken gordum vucudumuz cok yakın oldugundan nefeslerimiz bile birbirine karısıyordu. hafif ve hin bir gulumseme vardı yüzünde. kulagımın dibinde donemyirom ama. Ne oldugunu anlamaya calısıyorum ama saskınlıgım super arttı. Kulagıma egildi ve ne o gogüslerimle ilgilenmiyorsun demez mi. Ama oyle suh ve belli belirsiz bir sesle konusuyo ki ben iyi ce kendimden gectim. Ama goz ucuyla ve alıcı gozle bir baktim tas gibi bir sey. Olgun gogusler bansa dogru fuze gbii resmen. Kasıklarından da payımızı aldık tabi o mu beni ben mi onu onuda bşklemedim atıs alanında oılan o simdi. İnecegi yeri soyledi benden bir durak once benle in dedi. Hadi buyur buradan yak ben deli oluyorum. O bana arkadan konusuyor kulgıma ufluyoır ben ondekine dayanıyorum kimin eli kimin cebinde belli degil. Birden ikinci darbe geldi otobus cok az hareketli iken ondeki kızıl saclı arkaya dogru yaslandı ki sorma. O da cileden cıktı biraz sanırım. Benim alet iyi ce kendinden gecmis durumda. Kalbim kut kut … dur bakalım ne olacak diye bekliyorum. Artık ondekinin goguslere yapısmamak icin zor tutuyorum kendimi. Ama otobuste takım elbiseli olece sacmalamak da gerekmiyor yani 100 kisi var 15 m2 alanda. Neyse. Onumdeki lambaya bastı anladım bir sonraki durakta inecek, bize iki durak var daha … ben bir daha yokladım biraz one dogru egilerek. Karsılık geldı hemen. Kasıklarına veda eder gibi arkaya dogru dayandı. Ve ikinci sok geldi…. Otobus durmak uzereyken … dondu ve kolunu omzuma atarak iki yanagımdan otu hadi canım aksama gorusuruz derken. Neye ugradıgımı sasırdım. Buneydi simdi. Etraftan umursayan da olmadı. Sanki tanısıyormusuz gibi. Cok da zeki bir kızmıs yahu… neyse indiginde otobus hareket ederken opucuk attı karsıdan yuzundeki gulumsemeyi gormeliydiniz…dondu ve yoluna dogru yurudu. Bir yada iki Dakka sonra durakta durdu. Yanımdan gecmeye calisirken iyi ce yuklenerek sessizce hadi iniyoruz dedi bir ses. Al işte hayatımda boyle bir gun yasamadım ve o kadar otobuse binerim hic bole seyler gelmedi basıma yahu.. hepsi de aynı gunu mu buldu yoksa bir kamera cıkacak da biraz dan sobe filan mı diyecek… hakketten de boyle seyler dusundum… neyse battı balık yan going dedik indik. Bsolukta daha bi hos gorundu gozume acaip terlemişim bu arada. Islak ıslak.. merhaba dedi ben özge… ben sanırım alık alık bakıyor olmayım ki neden oyle manasız bakıyorsun. Tanımsak istemiyor musun demez mi. Yok gfilan derken. Elimi uzattım. Hop bir sok daha boynuma sarıldı kırk yıllık ahbap gibi. Optu beni yanagımdan ve kulagıma aksam beraber donelim istersen takılabiliriz sırtında yer eden vucudumun kalanını merak ediyorsan demesin mi. Olur demeye kalmadı simdi malum mesai gec kaldık zaten dedi. Vedalastık sonra ama benim aklım yerinde degil… sozlestik, bir kagıt uzattı. Tel no yazıyordu. Neyse ayrıldık. Ben im için cok fazlaydı bu bir gun icin. Ama neyse once yarım saten fazla gec kaldıgım ise yetiseyimde gerisini sonra hallederiz. İse gittim. Ne haldeyim siz dusunun. Aksam nasıl olacak. İşte biizm kankalardan ömer dısarı cıktık sigara imceye bahceye. Anlattım olanları. Heyecanla dinledi ve muthis teklif geldi. Akşama istersen arabayı al diye. Guzelde bir arabası var arkadasın. Neyse sagol filan derken bu arada en sonunda aksam oldu mesai cıkısı arabayla cıktım özgeyi aradım cıkıs saatleri de tutuyordu. 5 dakka sonra bekledigi koseye vardıgımda kalp de kut kut vuruyor. onunde durdugum da sasırdı. Ama hosuna da gitti. Atladı arabaya. Merhaba filan derken dudaklarıma kucuk bir opucuk kondurdu yolacıkınca. Ne yapmak istersin filan derken, solugu evde aldık zaten benim ibre sabhtandır yukseklerde. Arabayı park ettik iceri girer girmez dudaklarına yumuldum. Bir o duvara sıkıstırıyorum bir bu duvara saclarından tutuyor duvara carpıyor koseye sıkıstırıyorum goguslerini sıkıyor kalcalarını sıkıyor, dudaklarımı dudaklarından ayırmıyorum. O duvar bu duvar derken. Yatak odasının kapısına kadar vardık. Bu arada don sutyen kaldı ozge, vucudunun guzelligi de kat be kat ortaya cıktı tabi bu arada. Hafif balık, 38 yasındaymıs bu arada. Vucut dolgun tam anlamıyla seksi ve cazibeli. Balık ama uzun boyu kilolu goruntusunu engelliyor. Omuzları genis iri yapılı denebilir. Ama normalden buyuk gogusleri en dikkat cekici yerleri…. Cırılcıplak kaldıgımızda yataga yatırıp bir hamleyle icine girdim. Ve ikimizde gercekten acaip heyecanlı ve zevkli bir otamın icindeydik. İniltilerimimz sevgi sözcukleri birbirine girmiş ve zevk yuarısı icine girmisiz. İcinde gelip gitme asamasında kendimizi kaybetmişiz… altımda inlemesine cıglık atmasına bayıldım. Ama ben de kendimden gecmisim. İr hamleyle domaldı ters dondu ve tekrar girdim icine kalcalarını kasıklarından yakaldım ellerimle ve kasıklarımla olabildigine yuklenmeye basladım. Bu pozisyona bayılıyordum iste. O güzellik de tam anlamıyla dhset bir bosalmayla son buldu. İkimizin de keyfi yerindeydi. Özgenin gögüslerini emmekten bir boy daha uzattım galiba o gün. Ama yapacak bir şey yoktu o kadar güzel olmasalardıo degil mi

yanlış otobüzemi bindim ykosa ? için “0 yorum” bulunmaktadır.

.