Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABİM BENİ ÇOK KÖTÜ SİKTİ İTİRAF EDİYORUM

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar ensest okurları, anlatacaklarım var size ve ilk kez sizlere anlatıyorum bunu, genç kızlık dönemimde yaşadıklarımı şu zamana kadar hala unutamadım, yaklaşık 4 sene önce olmuştu ben o zamanlar henüz 19 yaşındaydım, at gibi kız derlerdi bana, boyum oldukça uzundu, vücudum zayıf harika bir fiziğim vardı o zamanlar, okuldan peşime takılan erkekler yetmezmiş gibi bir de mahalledeki erkekler peşime takılırdı, ağabeyim hep benim arkamı kollardı, takılan olduğu zaman hakkından gelirdi, oda benden 3 yaş büyük, onun boyu benden de uzun ve geniş omuzluydu, güç gelişim de çalışıyor eğitmenlik yapıyordu, aşırı kavgacı bir yapısı vardı, çoğu erkek ağabeyimin adını duyduğu zaman yolunu değiştiriyordu, ama bana çok kızardı bu tarz giyinme diye, ben o gittikten sonra yine dar tenime yapışan elbiseleri giyip çıkardım dışarı, vücuduma yapışır bütün hatlarım meydana gelirdi, erkeklerin bana bakması hoşuma giderdi, birde benim çok samimi olduğum bir arkadaşım vardı, daha sonra sevgili olmuştuk, bir ara beni evine götürmüştü, gittiğim de bana saldırdı tecavüz etmeye kalktı ama ben kendimi o anda kurtarmıştım, yani kısacası hiç bir şey yaşamadan eve geri gitmiştim, birkaç gün sonra ağabeyimin kulağına gitmiş bu olay, kardeşini eve atıp sikmiş diye, beni siktiğini söylemiş her kese, ağabeyim duyunca hemen eve gelmiş o sırada bende evdeydim banyo oluyordum, ağabeyimin seslerini duydum nerde o fahişe diyordu, evden annemi yolladı, banyo ya doğru gelip kapısını açtı, ben çırılçıplaktım, benim kolumdan tutup dışarı çekti vurmaya başladı, kimle sikiştin çabuk söyle gidip vuracağım onu diyor, bir yandan da beni dövmeye devam ediyordu, belinden kemeri çıkartıp bana kemerle vurmaya başladı, acıdan ağlıyordum ben, çırılçıplaktım ve nereye vursa canım acıyordu, beni odasına doğru götürdü, üzerinde ne varsa çıkartıyordu ve bana gidip milletle sikiştiğin yeter birde ben sikiyim diyor ve hala bir yandan bana vurmaya devam ediyordu, korkumdan hiç bir şey yapamıyordum, vurdu vurdukça vurdu bana, oda karşımda çırılçıplak olmuştu, beni kendine doğru çekip yarağını ağzıma almamı istedi, yapma ağabey ben bir şey yapmadım desem bile söz dinlemiyordu, zorla ağzıma aldım yalamaya başladım, kısa süre sertleşmişti yarağı, beni kendine doğru çekip yatırdı, iki parmağını birden amcığımın içine sokmaya başladı, ben acıdan kıvranıyordum ağabeyimin altında, birkaç dakika amcığıma parmağını soktuktan sonra kendine doğru çekip yarağını içime ittirmeye başladı, yarısını sokuyordu, acımadan içime girip çıkıyordu, amım henüz sulanmamıştı bile, kart kart girip çıkıyordu, ıslaklık olmadığı için canım iki kat daha fazla acıyordu, birkaç dakika kadar yarısını sokup çıkarttıktan sonra hepsini sokmaya başladı, 10 dakika da amcığımı perişan etmişti, sonra domaltıp götten sikmeye başladı beni, yarım saat boyunca boşalıyor ve sertleştikçe bir daha sikiyordu beni, daha sonra bakir olduğumu anlamıştı, kızlığımı ağabeyim almıştı hem de kötü şekilde olmuştu bu olay, götten mi sikiştin diye sordu bana, daha sonra da siktikten sonra o çocuk kim diye sordu, adını verdim, gitmiş vurmuş çocuğu, hala hapiste yatıyor ağabeyim, çocuk öldü, iftira neleri getirdi, bende amca oğlu ile evliyim geçen sene evlendik ama mutluluk yok, oda beni gece yatakta acımadan sikiyor, bencilce sikilmekten çok yoruldum, ilk kez sizlere itiraf ediyorum bunu ensest okurları ve iyi günler daha sonra yeniden yazarım.

ABİM BENİ ÇOK KÖTÜ SİKTİ İTİRAF EDİYORUM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.