Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ÜVEY OĞLUMLA GECELERİ Ensest Hikaye oku

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

42 yaşında dul bir kadındım daha eşimden ayrılalı 8 yıl falan olmuştu tek başıma İstanbul da yaşıyordum hayat tek başına yaşayan bir kadın için oldukça zordu akşamları evde tek başıma bilgisayar başında oturuyor chat yapıyordum birğün birisi ile tanıştım birkaç gün nette konuştuktan sonra buluşmaya karar verdik ve buluştuk sonra evlenmeye karar verdik o da eşinden ayrılmış bir oğlu varmış sadece oda askerdeymiş askerden geldikten sonra hemen evlenir zaten falan dedi olur sorun değil dedim bende ve evlendik ben onun evine yerleştim sekse oldukça hasret kalmıştım eşim hakkında çok hayallerim vardı ama hepsi yıkıldı adamın sikini elime alır almaz boşalıyordu bende amımı yalatarak kendimi boşaltıyordum ve bunun oğlu askerden geldi benimle iyi anlaştı bende onunla ilgileniyordum harbiden ama o geceleri içip sarhoş gelmeye başladı bir gece benim ipte asılı olan kilotumu almış koklarken gördüm onu hiç ses çıkarmadım hoşuma da gitmişti açıkçası bende artık evde biraz daha açık geziyor onu çıldırtıyordum yürürken arkamdan götüme baktığını hissediyordum resmen geceleri kocama amımı yalatıyor gözlerimi kapatıp onun beni sikmesi hayal ediyordum. Birkaç gün sonra eşim memlekete gidecekti bende planı yaptım hemen o gittiğinde ne yapıp edip üvey oğluma vermeliydim bir şekilde ve o gün geldi eşim çıktı gitti ben evde tek başıma kaldım sonra üvey oğlumun gelmesini bekledim saat gece yarısı oldu ama hala ortalıkta yok ve çok sarhoş bir halde çıktı geldi direk yatak odasına götürdüm bunu üzerini çıkardım komple soydum elimi sikine atınca hemen cana geldi bu oda beni okşamaya başladı memelerimi falan avuçluyor ben sikini çıkardım ağzıma aldım ve üzerine ters bir şekilde yattım daha dün gece babasının yaladığı amımı şimdi oğlu yalıyordu ama bu daha güzel yalıyor komple ağzına alıyor bırakıyor dilini amımın içerisine kadar sokuyor biraz daha yaladık tan sonra sikini amımın deliğine göre ayarladım ve üzerine oturdum başladım içime almaya yaşına rağmen beni doyuruyordu kocaman siki vardı beni çıldırtıyordu adeta boynunu boğazını falan yalıyorum emiyorum domal tı beni arkama geçti her amıma girip çıkmasında vücudumuza çarpışmadan çıkan ses evi inletiyor resmen ve büyük bir titreme yaşayarak ikimizde aynı anda boşaldık artık her gece yapmaya başladık.

ÜVEY OĞLUMLA GECELERİ Ensest Hikaye oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.