Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABİME SOYUNURKEN YAKALANDIM SONRA NELER OLDU

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

erhaba ensest okurları benim adım Tanem dün size güzel bir wep camda yaşadığım anımı paylaşmıştım, eğer okuduysanız eminim sonunda neler olduğunu merak etmişsinizdir, ben 19 yaşında kısa boylu göğüsleri büyük iri ve güzelim, ama size geçen sene o akşam neler olduğunu anlatacağım, ağabeyim Kazım işten gelmiş ama hiç bu kadar erken çıkıp da gelmezdi işten, annem ve babamda çalıştığı için gün boyu ben evde tek başıma kalıyorum, saat daha öğlen sonu ve normalde bizimkilerin eve gelme saati akşam hava karardıktan sonradır, ben pc başında tam amcığıma parmağımı sokuyordum ki kapı kolu oynuyordu, iyi ki kapatmışım yoksa ağabeyim beni te orada sikerdi, birden toparlanıp konuştuğum kişiyi kapattım ve kapıyı açtım, ağabeyim gelmişti, ne işin var ağabeyim dedim senin bu saatte evde işten mı çıktın diye sordum, biraz başı ağrıyormuş ve izin aldığını söyledi, ekran karşısına geçti birkaç film izlemeye başladı ama ben korkudan kalbim küt küt atıyordu, sonra odadan çıktım ben, amım su içindeydi hala orgazm olmuştum ve daha geçmemişti etkisi, biraz mutfaktan su içtikten sonra salona geçtim tv izlemeye başladım, sonra ağabeyim de dışarı çıkmıştı ben yine aynı kişiyi bulup durumu anlattım ve yeniden başladım soyunmaya, kameraya doğru ben amımı yaklaştırıyordum oda sikini sürtüyordu güya ama ben nasıl tahrik oluyordum onu içime alıyordum sanki, çırılçıplak soyunmuştum bu defa, amım da iyice sulanmıştı, daha sonra ben evdeki müzik sesiyle birlikte ağabeyimin geldiğini duymamıştım, ben pc başında amımı okşarken bir yandan da karşımdakinin yarağını içime alıyordum gibi düşünüyordum, birkaç dakika sonra kapı açıldı giren ağabeyimdi ve ben öyle kala kalmıştım onu görünce, bir elim amımda diğeri memelerimin üstünde ağabeyim beni o halde görünce üstüme doğru geldi bastı tokatı ben kendimi yatağın üstüne atıp kafamı sakladım vurmasın diye, o ekrandaki çocuğa sövdükten sonra kemerini çıkarıp vurmaya başladı, çok mu azın canın yarak mı istiyor senin diye vurdu vurdu vurdu ama benim mecalim kalmamıştı, benim başım yastığın altında ve ağabeyimin orada neler yaptığını görmüyordum, sonra yatağın üstüne çıkıtğını hissettim çıplak vücudu tenime değmişti ama ben hala başımı çıkarıp bakmıyordum korkumdan, birkaç sefer tükürük sesi duydum derken ağabeyim üstüme çıkmış yarağını götüme sokmaya çalışıyor bir yandan da söyleniyordu, canın yarak istiyor he al bakalım kancık diye kızıyordu bana, bacaklarımı iyice açmıştı ama götüm o kadar dardı ki yarağı sokmamıştı hafif başı girmiş onla da canım acayip yanmıştı, sonra beni kendine doğru dön derip amcığımı yalamaya başladı yumuşatmak için ama hala amım vıcık vıcık suydu, ağabey yapma dedim ama amımın sulandığını fark etmiş yalamamıştı, üstüme doğru yatıp yavaşça geçirmeye başladı ama benim nasıl zevk alıyordum o 22 santimlik yarağını içime soktukça, yarısı bile girmiyordu ama ben aşırı tahrik olmuştum, bacaklarımı toplayıp beni kendine doğru çekip birden içime girmeye başladı ama canım nasılda yanmıştı öyle içimden çıkmadan git gel yapmaya başladı gittikçe hepsini sokuyor çıkartıyordu içime, ben altından zevkten kıvranmaya başlamıştım artık ah ahh ağabey bir yandan yapma diyordum ama çok zevk alıyordum, kısa süre sonra daracık amcığım ağabeyimin yarağını yutacak kadar genişlemişti ve zevkten gözüm dönmeye başlamıştı, git gel yaptıkça ah ah oh ımmm diye inliyordum ağabeyimin altında, yaklaşık beni 15 dakika kadar siktikten sonra içime boşaldı daha sonra ayağa kalktı, bir daha canın yarak isterse beni çağır kahpe dedi bana ve çıkıp gitti, yatağın üstü kan içindeydi ben zor kalkıp temizlemiştim, beni bir yıldır eksiksiz günde sikiyor bende hiç bir şey diyemiyorum birde hoşuma gidiyor çok aşırı zevk aldığım içinde kimseye söylemek istemiyorum, ilk kez sizlerle paylaştım bunu iyi günler dilerim ensest okurları

ABİME SOYUNURKEN YAKALANDIM SONRA NELER OLDU için “0 yorum” bulunmaktadır.

.