Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABİMİN KARISINI HEM AMINDAN HEM GÖTÜNDEN

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben Ankara dan murat bu anlatacağım olayı yaşadığımda henüz 20li yaşların başında idim Ankara da oturuyorduk evin 2 oğlundan küçük olanı benim ben çok sapık bir insanımdır mahallede ne kadar yolunda karı kız var hepsi altımdan geçmiştir sadece birisi hariç ti yengem derya onu belki benden başka herkes götün den sikmişti bizim malda gitti bununla evlendi çok yalvardım ama dinlemedi evlendi bu ayrı evi falan da oldu benim eski arkadaşLarımdan Serkan diye bir çocuk vardı onu defalarca götünden sikti neyse bizimki okulu falan bitirdi öğretmen oldu olsa neki karısı bir numaralı motor mk Sivas ta sınıf öğretmeni oldu önce tek başına gitti evi falan tuttu buradan eşyaları gönderdik biz tabi o zaman içerisinde ben yengemle hiç konuşmuyorum yüzüne bile bakmıyorum yani abim beni aradı babamdan arabayı al yengeni de al buraya gel dedi bende tamam dedim sabah erkenden yola koyulduk hemen yolumuz çok uzundu birde mini etekle yanıma oturdu uyumaya başladı bu bende bir yandan yola bir yandan bacaklarına bakıyorum uyandı tuvalete gitmem lazım dedi ama yakınlarda benzinlik ne yoktu sakin bir yere gir ya dedi girdim bende hemen ağacın altına girdi bu bende çaktırmadan izliyorum kabak gibi amcını gördüm bunun külotunu çekti geldi bu yanıma yola devam etmeye başladım ben durmadan bana bakıyordu sikim de nasıl kabardı ama beni neden hiç sevmiyorsun dedi bende açıkça söyledim buna benden başka herkes le yattın dedim niyetim öyle demek değildi herkesle yattın abim le evlendim diyecektim ki elini sikime attı sana da veririm aşkım falan dedi lan ne yaparsan yap hadi sikimi çıkardı bu başladı yalamaya ben de bir yandan araba sürüyorum ama hemen bir yer buldum arabayı çektim bunu çırılçıplak ettim arkaya koltuğa yattırdım abimin karısının amını yalamaya başladım kılsız ter temiz amcık bulmuşum ki nasıl yalıyorum ama hadi sik beni demeye başladı bacaklarımı omzuma aldım amına daldım bunun bizim ki çok sikememiş herhalde am daracık daha arabadan indik camdan kafasını soktum bunun ayakta çatur çutur sikiyorum memelerini okşuyorum bacaklarını okşuyorum iyice hızlandım içime boşalma sakın dedi amın dan çıkardım ağzına verdim yalatarak ağzına boşaldım bunun tekrar yola koyulduk 2 saat sonra arkadan istedim götüne kolumu soksam girer herhalde götünden de siktim yengemi anal sex kadar güzel bir şey yokmuş onu anladım ama..

ABİMİN KARISINI HEM AMINDAN HEM GÖTÜNDEN için “0 yorum” bulunmaktadır.

.