Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

KARDEŞİME BALKONDA SÜRTÜNDÜM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selamlar arkadaşlar, benim adım Hasan ve 23 yaşında bir gencim, size birkaç gün önce yaşadığım bir olayımı anlatmak istiyorum, kız kardeşimin adın Betül, 19 yaşında, kısa boylu zayıf esmer güzeli ve iri göğüslü, aslında kız kardeşim ile yaşamak istemezdim bu olayı ama ne yaparsınız işte sikim kalktığı zaman indirecek birini seçemiyor, ben de orta boylarda yakışıklı hafif ama oldukça kalıplıyımdır, neyse babam yeni bir ev almış ona bakmak için gitmiştik, 5. katta teraslı falan ev şahane manzara da çok güzeldi, biz kır kardeşim ile teras katına çıkıp çevreye bakmaya başladık, arkasına geçip beline sarıldı ve güzelliklere öyle pozisyonda bakıyorduk, ne olduysa birden sikim kalkmıştı, hafiften kız kardeşimin götüne sürtünmeye başladım, sürtündükçe beni bir şekil alıyordu gittikçe kendime çekip sikimi sürtüyordum, oda karşılık veriyor beni iyice tahrik ediyordu, birkaç dakika öyle sürtündükten sonra babam seslenince o önden bende sikimi yukarı doğru kaldırıp görünmesin diye sonra bende ardından indim, ertesi gün ise evden bazı eşyaları getirmeye başladık, mağazadan koltuk takımı falan almıştık, bana yeni bir yatak almıştık, onlar alış verişe devam ederken bende kız kardeşim ile evde yalnız başımıza takılıyorduk, aynı sahne yine yaşanmıştı, terasta bir kere daha sürtünmüştüm, sikim iyice kalkmış ve ben orgazm olmuştum, kollarından çekerek benim yatağın olduğu odaya götürdüm ve senden bir şey isteyeceğim dedim, daha sözüm bitmeden dudaklarıma yapıştı, sanki o da beni istiyordu, ben hemen hızlı bir biçimde çırılçıplak hem onu hem de kendimi soyduktan sonra yatağın üstüne doğru yatırdım, amını yalamaya başladım, dakikalarca amını yaladım, iyice sulanmıştı, bende sikimi yalatmak istedim ama yok demişti, sonra yatağın üstünde ters çevirip arkadan zorlamaya başladım, çok zorluyordum fakat bir türlü giremiyordum içine, bana ağabeyim bakir değilim önden gir deyince bana doğru dön derip kendime iyice çektim, yavaşça amına girmeye başladım, nasılda inliyordu, daha hiç amına bir yarak girmemiş kardeşimin, orgazm olduğu zaman parmağını sokunca zarını patlatmış, neyse ben kendime doğru çektim ve yavaştan sokmaya başladım, her git gellerin ardından daha da hızlanıyordum, on dakika kadar siktikten sonra kapı sesi ile zor güç boşalmıştım kardeşimin amına, hemen toparlandık ben aşağı kata inip kapıyı açtım, o da giyinmişti çoktan, gelenler babam ve annemdi, neyse geldiler o gün öyle yakalanmadan geçirmiştik, ertesi günde aynı teras katında sikmiştim kardeşimi doyasıya, bugün hiç ellemedim bakalım daha sonra ne olacak hiç bilmiyorum, neyse ben gidiyorum size iyi günler.

KARDEŞİME BALKONDA SÜRTÜNDÜM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.