Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BABAM KARDEŞİMİ SİKERKEN NELER OLDU

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Herkese hayırlı geceler, size üç dört gün önce yaşadığım bir anımı anlatacağım, yalnız isim konusuna girmek istemiyorum, ben işten erken gelmiş eve odama gidip yatmıştım, annem de köye halasının yanına gitmişti ağabeyim ile beraber, bizde evde kız kardeşim ve babamla kalmıştık, neyse ben işten gelir gelmez odama gidip yatmaya başladım, uyumuştum ne güzel ama bir inleme seslerine uyandım yeniden, kalkıp sese doğru hareket ettim, babamların odasından geliyordu sesler, yavaşça yanaştım ki ışık açık kapı hafif açık, eğilip bakmaya başladım, kız kardeşim baba acıyor yavaş sik diyordu, ben ne olduğunu bile anlamadım ama bakmaya devam ettim, babam bildiğin öz kızını altına almış çatır çutur sikiyordu, ben de bunu görünce geri odama döndüm ama kalkan sikime hakim olamıyordum, kısa süre sonra yeniden gittim izlemeye, baktıkça bende orgazm oluyordum ama bakmaya da devam ediyordum, babam kardeşimi kucağına oturtmuş hoplatıyordu, ah ah baba ahh ımmm ohhh diye inliyordu, ne tatlı iniltisi vardı öyle ben bile bakarken orgazm olmuştum kim bilir babam nasıl zevk alıyordu, neyse ertesi günde babam köye annemleri araba ile almaya gitmişti, yaklaşık 16 saat kadar yolda olacaklardı ve biz evde yalnız kalacaktık, akşam iş çıkışı hiçbir yere uğramadan direk eve gittim, kız kardeşimde banyo oluyordu, bende hemen soyunup soluğu banyoda aldım, beni görünce memesini falan kapatmaya çalışsa da amı ortadaydı ve ben iyice orgazm olmuştum, dün babamın altına yatmıştın bu gün de ben seni istiyorum yoksa anneme söylerim dedim, çağresiz kalıp iyi tamam ama hızlı yapma sende babam gibi dedi, tamam dedim bunu duvara dayadım ellerini açtım bacaklarını da hafif açtıktan sonra sikime birkaç kere tükürdüm ki girip çıkmak kolay olsun diye, neyse tükürük yaptıktan sonra bacaklarını hafif açıp amına geçirmeye başladım, hızlı hızlı git gel yapmaya başladım, ne tatlı çok zevk alıyordum ve ben kendimi kaybediyordum, bir kere banyoda siktikten sonra kapıp odama götürdüm, ters çevirip biraz da götünden siktim, ahh ahhh ımmm erkeğim diyordu bana, babama yavaş bana erkeğim diyordu, on dakika kadar siktikten sonra içine boşalmıştım, birkaç saat kadar olduktan sonra babamlar gelmişti, bizim odalarımız ayrı olduğu için gece geç saatte uyku tutmuyor soluğu kız kardeşimin odasında alıyor yatağın içine girip ses çıkartmadan sikmeye çalışıyordum, babama vermeyi bırakıp bana vermeye başlamıştı, annemlerin haberi olmadan böyle devam ettik üç dört gün boyunca, ama dün de abimle bir yakınlıklarını gördüm yoksa ona mı vermeye başlıyordu artık bilmiyorum bana pek sokulmamaya başlamıştı, neyse arkadaşlar ben bu gün bir izleyim onları ne olacak, yarında yine bu sayfada gördüklerimi yazarım, iyi akşamlar herkese by.

BABAM KARDEŞİMİ SİKERKEN NELER OLDU için “0 yorum” bulunmaktadır.

.