Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABLAM GÜYA UYUYORDU(

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selam benim adım Ahmet ve size çok güzel bir hikaye anlatacağım, yaklaşık 9 ay kadar önce olmuştu, okuyanlar biraz yadırgaya bilir ama beni bu duruma kendisi sokmuştu, ben 19 yaşındayım ve liseyi yeni bu sene bitirdim, biz 3 kardeşiz, iki erkek bir kız, birde ağabeyim var oda 24 yaşında, ablam ise 20 yaşında, öyle bir zamandı ki o gün, ağabeyim annem ve babam amcama gitmiş bir gece de kalacağını haber etmişti, bende o zaman arkadaşlarla geziyordum, eve gecenin bir körü geldim, kapıyı ablam açmıştı, beni görünce bağırmaya başladı, neyse ben salona geçtim tv izlemeye başladım, ablam da seksi iç çamaşırları ile evde geziniyordu, nasıl iştahımı kabartıyordu anlatamam, sikim kalktıkça ben bir hal alıyordum oturduğum kanepenin üstünde, biraz daha tv izledim sonra tam odama gidiyordum ki ablam seslendi, yanına gittim gitmesine ama üstünde sadece südyen ve külot vardı, benim sikim iyice sertleşmeye başlamıştı, çokta belli oluyordu giysimin altından, akındı şöyle bir gülmeye başladı, sonra benim önümde domaldı ve bana bir kazağının olduğunu sordu, bilmiyorum deyince iyi tamam git dedi, götü kabak gibi çıkmıştı ben baktıkça bakıyordum ablamın kasasına, hemen odama gidip hayallenmeye başladım, bir posta attım, sonra tam yatacaktım ki ablamın odasına bir kez daha gidip bakmak istedim, beklide yine aynı pozisyonu görür bir posta daha atarım diyordum, neyse sessizce odasına vardım, yatıyordu, yerde duran iç çamaşırlarını gördüm, alıp odama götürmeyi düşündüm ama sonrasında çarşafı hafif kaldırdım, çıplaktı bacakları falan, sikimi çıkarıp sürtmeye başladım, çarşafı sıyırdıkça çıplak vücudu görünüyordu, iyice açtım, külot falan yok ve amı bir anda gözümün önün de büyüdü, yatağın üstüne çıkıp sikimi amcığına sürtmeye başladım, kısa süre sonra benim sikim yine büyümeye başlamıştı, hafif yanaştım ve sikimi amının üstüne iyice yerleştirdim, yavaşça yoklamaya başladım, başını sokuyor çıkartıyordum içine, sonra belime iki sarıldı, baktığım da ablamdı o ve bana gir korkma dedi, bende ablamın üstüne iyice yerleştikten sonra sikimin tamamına yakınını sokup çıkartmaya başladım, git gel yaparak ablamı altımda kıvrandırıyor ah ah kocacığım dedirtiyordum, birkaç dakika böyle devam ettikten sonra amı iyice genişlenmişti, git gelleri hızlandırdım ve on dakika daha siktim, sonra içine boşalarak çıktım, birkaç sefer de sikimi yalattıktan sonra beraber çırılçıplak yatağın içine girdik, sikim her kalktığında ablamı sikiyordum, sabaha kadar en az 5 posta siktim ablamı, ve daha neler var anlatacağım ama onu da daha sonra anlatayım şimdilik bana müsaade.

ABLAM GÜYA UYUYORDU( için “0 yorum” bulunmaktadır.

.