Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BABAM BENİ HEM SİKTİRDİ HEM SİKTİ

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

 
 
 
 
Ben yurt dışından yazıyorum ismim ecrin 23 yaşımda başımdan geçen bir olayımı anlatmak istedim sizlere burada ailem ile yaşıyordum babam şizofren hastası idi yaş ilerledikçe hastalıkta arttı babam çiflikten eve barka gelmez oldu sürekli orada kalıyordu bir gün orada çalışanlardan birisini vurmuş karkol falan baya bir uğraştırmıştı bizi ben karokol da baba neden böyle yapıyorsun dedim senide öldüreceğim falan dedi neyse raporun ne dolayı ceza almadı babam tekrar çiftliğe döndü bende iş güç falan kuvalıyorum şirketin bütün yükleri benim üzerim de idi birde Türkiye den bir erkek arkadaşım gelmişti aramızda kesinlikle bir şey yoktu babamı da çok iyi tanırdı o onula beraber yemeğe falan çıktık babamı da görmek istedi kaç gündür bende görmüyordum babamı neyse çiftliğe girdik bir tane çalışan kalmamış babamın yanında hepsi kaçmış gitmiş biz arkadaşla atlara bakarken babam elinde tüfek ile karşıma dikildi kimsiniz siz diyor baba benim falan diyorum ama babam iyice yemiş kafayı havaya bir el ateş açtı duvara yaslanın dedi adım gibi biliyorum dediklerini yapmasak vuracak yani hemen yaslandık duvara arkadaşa önceden bahsetmiştim babam böyle oldu diye oda normal karşılıyor biz duvara yaslandık babam sen erkek olan kızın arkasına geç sarıl ona demez mi baba dur diyorum durmuyor üzerine doğru gittim yine ateş etti yat yere dedi mecbur yattım sen gel bakalım dedi arkadaşı arkama geçirdi soyundur bu orospuyu çabuk dedi ben ağlamaya başladım arkadaş ne yapayım dedi istediğini yap dedim yoksa vuracak bu manyak bizi neyse üzerimde ne var ne yok soydu beni ben sadece ağlıyorum ama onu da soyundurdu yala bakalım kızı dedi arkadaşım başladı beni yalamaya çok utanıyordum ondan öz baban tarafından zorla siktiriliyorsun yani kolay değil arkadaş ta baya bir korkmuştu ama babam daha hızlı yala diyerek tüfeği dayadı ensesine o da dilini amıma sokup çıkarıyor memelerin den de yala dedi memelerimden yaladıktan sonra sikini verdi ağzıma babam da sikini çıkarmış 31 çekiyor karşımda bir yanda da bize emir veriyor mecbur her dediğini yapıyoruz bizde neyse sik onu demeye başladı ve arkadaşımın o iri siki amıma girdi canım çok yanıyordu benim içimde hızla gidip geliyor babam ayakta 31 çekiyor memelerinden öp falan diyor domalttı beni içime soktu babam kalk sen demez mi arkadaşa onu kaldırdı beni de duvara yasladı baba dur ne olur demeye kalmadı sikini geçirdi amıma artık babası tarafından tecavüze uğramış bir kızdım babam beni nasıl sikiyor ama siki iç organlarımı parçalıyor adeta göt deliğime sokmaya çalıştı girmedi arkadaşıma sen gel bakıyım dedi çocuk nasıl korkuyor ama domaltıp onu sikti götünden birde ben anal ı çok seviyorum diye bağırması yok mu babam orada ikimize de tecavüz etti yani sikti sonra bize çabuk burasını terk edin dedi arkadaşım bana bende ona söz verdik bu konuyu kimselere söylememek için ama buradan yazmama bir sakınca yok daha fazla içimde tutamıyorum dilimin döndüğüce sizlere anlattım babamda birkaç ay sonra kalp krizinden öldü

BABAM BENİ HEM SİKTİRDİ HEM SİKTİ için “0 yorum” bulunmaktadır.

.