Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

AĞABEYİM AMIMA BİR ŞEY DAMLATTI BEN AZMIŞTIM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Mine adım, 18 yaşındayım, normal boylarda esmer kıvırcık uzun saçlı iri göğüslü büyük kasalı bir bayanım, lise son öğrencisiyim, okulda serap ile geziyor takılıyor tüm yıl boyunca, öyle fazla arkadaş çevrem yoktur, olduğu vakit de anlaşamıyoruz, bir serap ile başka bir dünyada yaşıyoruz sanki diğer insanlar bize ters geliyor huyları falan, sınıfta da yan yana oturuyoruz, evlerimizde birbirimize çok yakın birlikte gidip geliyoruz okula, iki de ağabeyim var, biri Kaan 24 yaşında bir yıldır evli o da oldukça uzun boylu, diğer ağabeyim ise adı Burak 22 yaşında, oda yeni geldi askerden, uzun boylu diğer ağabeyimden çok daha fazla yakışıklı ve benim derdimi dinleyen tek erkek diye bilirim, bazı cinsel yollarda yakınlığımız aşırı olmuştu, şöyle açıklık getiririm, serap ile konuştuğumuz erotik öyküler sonunda gerçek bir penis görmek istemiştim, ağabeyime söyledim bana eletti okşattı bazen ağzıma bile alıyordum o kocaman penisi, bazı zamanlar oda benim göğüslerime eller emerdi, bir kerede vajinama bakmış öpmüştü ama sadece bu kadar fazla ileri gitmemişti, ben çok istiyordum ama o kendini tutup geri çekiyordu her zaman, okulda serap ile konuşurken zil çaldı beni dışarı sakin bir yere çekti, dün akşamüzeri abisinin penisini kalkık vaziyetle gördüğünü ve çok tahrik olduğunu söyledi, ben daha önce birkaç kez gördüğüm ve ona dokunduğum için pek tahrik olmamıştım, bu böyle ballandıra ballandıra anlatınca beni zorla orgazm etmişti, okul eve gittim ağabeyim hala bir iş bulmamış aylak aylak geziyordu, tabi benim için iyi oluyordu böyle gezmesi, yanına varıp ağabey ben senin penisini bir kere daha görmek istiyorum dedim, bana sonra şimdi olmaz dese bile kanına girmiştim, yatak odasına gidip açtı, küçücük duruyordu, ben ağzıma götürdüm yalamaya başladım, kısa süre için de kocaman olmuştu, birkaç kere daha yaladıktan sonra ağzımın içine doğru menileri boşalttı, o penisini yıkarken ben de ağzımın içini temizledim, beni çırılçıplak edene kadar soyduktan sonra yatağın üstüne yatırdı, üstüme çıkıp öpmeye başladı, ilk defa öpüyordu beni dudağımdan, ıslak ıslak öpüşüne dayanamadım bende karşılık vermeye başladım, uzun bir süre öpüştüm ama benim dudaklarım kurumaya başlamıştı, göğüslerimi sıkmaya okşamaya başladı, bir eliyle göğüslerimi okşarken diğer eliyle de amımı okşuyordu, bir ara kalkıp küçük bir şişe alıp geldi ve amımın tam o penis girecek deliğin üstüne birkaç defa damlattıktan sonra yeniden üstüme çıktı, öpüşmeye başladık yeniden ama bir eli amımın üstünden geziniyordu ama ben bu defa çok kötü azmıştım, amım yanıyor gibiydi sanki, o damladan sonra ben iyice orgazm olmuştum, ağabey yeter gir içime dedim, biraz daha oyalandıktan sonra göğüslerimle yavaşça penisini amıma sürtmeye başladı, iyice yanıyordu amım penis istiyordu biliyorum ve ben ağabeyime yalvarıyordum sok şunu artık içime diye, çok geçmeden beni kendine doğru çekti ve yavaştan sokmaya başladı, o şapka kısmı gibi olan yeri sokup çıkartmaya başladı, ben daha çok gir içime dedikçe o sadece başını sokup çıkartıyor beni zevkten delki ediyordu, daha fazlasını istiyorum ağabey dedim, şöyle bir hafifçe çekildikten sonra amımı yokladı birkaç sefer ve geçirdi içime, yarıdan fazlasını sokup çıkartıyordu ama benim canım çok kötü yanıyordu, birkaç dakika git geller yaptıktan sonra iyice içime girmeye başladı, benimde acılarım tek tek zevke dönüşmeye başladı, acayip zevk alıyordum bende, ağabeyim beni yirmi dakikaya yakın sikmiş sonra ağzımın içine boşalmıştı, benim ateşim hala devam ediyordu ve ağabeyim penisini yeniden kaldırıp geçirmişti içime, akşam olana kadar ağabeyim beni becermişti, çok mutluyum son bir haftadır öz ağabeyimle ilişkiye girmeye devam ediyoruz.

AĞABEYİM AMIMA BİR ŞEY DAMLATTI BEN AZMIŞTIM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.