Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ASKER AĞABEYİME İZİN GÜNÜDE VERDİM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba size güzel bir anımı anlatmak istiyorum, aslında çoktan beri aklımdaydı anlatmak ama bu gün şans eseri gezerken bu siteyi gördüm, buraya anlatmak daha uygun geldi bana, yaşadıklarımın hepsi birebir gerçektir ve çokta zaman geçmedi üstünde hala sıcaklığı vardır içimde, benim adım Melek 20 yaşındayım, 1.65 boylarında 50 kilo güzel bir bayanım, işim yok okulum yok bütün vaktimi internette wep camda soyunarak veya sohbet sitelerinde geçiriyorum, ekranda soyunması çok güzel oluyor erkekler böyle cama yapışıyor amıma daha yakından bakmak için, bazı sapıklarda var cama yaslanmış amıma sikini değdirmeye çalışan, bunları gördükçe nasıl hoşuma gidiyor, neyse benim ağabeyim 22 yaşında asker şuanda, uzun boylu kalıplı, zaten askerliğini de komando olarak yapıyor, izine gelmişti ben görünce çok sevinmiştim ağabeyimi görünce, geldiğinde çok bir başka insan gibi gördüm onu sanki ağabeyim gitmişte başka bir insan gelmiş gibiydi, yakınlığı bana karşı hep erotik yöndeydi, yaklaşımları beni de tahrik ediyordu çoğu zaman ama tabi benim de hoşuma gidiyordu birkaç aydır kimseyle ilişkiye girmemiştim aslında bende ufaktan ona karşı yanaşıyordum, evde ben odamda otururken yanıma geldi bende az önce pc başında yeni soyunmuştum sonra oturdum öyle ağabeyim geldi, beni okşamaya başladı memelerimi falan ben de boş durmadım öpmeye başladım ağabeyimin ensesinden oda karşılık verince dudaklarımız birleşti ve uzunca bir öpüşme dakikaları yaşadık, kapı sesiyle toparladındı çıktı odadan, ben hala etkisinde kalmıştım, gece bizimkiler uyuduktan sonra ağabeyimin odasına gittim, uyumuyordu yatağın içine girip tekrardan öpüşmeye başladık, ağabeyimin bu yeni hali bambaşkaydı, daha önce hiç cinsel yönden yaklaşmamıştı bana, böylesi benim de hoşuma gidiyordu, öpüşmeye devam ederken giysimin içine ellerini sokup kalçalarımı okşamaya başladı ama benim amımın suları akmaya başladı, iyice zevke gelmiştim, doğrulup yatağın içinde üstümdekileri çıkarttım, ince bir tişört vardı, onu çıkartmamla birlikte memelerim ortaya çıkmıştı, üstüne doğru yatım öpüşmeye devam ettik, beni altına alıp memelerimi okşadı emdi sonra altındaki baksırı çıkarttı benim de şortumu çıkarttıktan sonra üstüme uzandı, öpüşürken bir eliyle sikini amcığımın yanaklarına sürtüyor içine hafif sokup çıkartıyordu, ben de iyice zevke gelmiştim, kısa süre sürtündükten sonra içime yavaşça sokup çıkarttı, git gide yarısını sokup çıkartıyordu, bende kısık sesle inliyordum altında, birkaç dakika yavaş yavaş sokup çıkarttıktan sonra iyice sokmaya başladı içime, hızlı hızlı sokup çıkartıyordu, zevkten kıvranmaya başladım altında, inleme seslerim artık daha fazla çıkıyordu, biraz daha sokup çıkartmaya devam ettikten sonra içimden hiç çıkmadan kısa süre öpüştük, memelerimi okşadı ve yeniden hızlı hızlı git geller yapmaya başladı ama ben yatağın gıcırtısıyla aynı anda ses çıkartıyordum, ah ah ah ımmmm daha hızlı ağabeyim evet işte böyle ahh diye inlerken oda ımmm bebeğim seni böyle çok sikeceğim diyordu, aklına koymuş zaten daha önce beni sikmeyi piş, daha hızlı git gel yaptıktan sonra döllerini içime attırdı ve hiç çıkmadan öylece kala kaldı üstümde, içime döllerini sıcacık bıraktıktan sonra kısa süre daha git gel yapıp çıktı içimden, biraz öpüştükten sonra ben giyinip odama gittim, artık ikimizde bu durumu yadırgamıyorduk geceleri sessizce odasına gidip sikişiyorduk, askere geri gideceği sırada beni saatlerce sikip gitmişti, yaklaşık bir hafta oldu askere gideli ben ondan başkasına vermeyi düşünmüyorum.

ASKER AĞABEYİME İZİN GÜNÜDE VERDİM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.