Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BABAM İLE EVDE TEK BAŞIMA

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Selam ben İstanbul dan Bulgar kökenli alanur 22 yaşındayım evin tek kızıyımdır annem biraz rahatsız olduğundan sürekli hastaneye giderdi babam ise alkolik birisidir annem bir gün hastane de kalıyordu bende gece onun yanından geldim eve babam salonda oturmuş içiyor ama nasıl sarhoş yanına oturmamı istedi oturdum üzerimde miniler vardı benimde oyun havası açtı oynasana biraz dedi kalkıp oynadım babam bacaklarıma falan nasıl bakıyor ama zorladı sende iç diye oturdum bende içtim kafam çok güzel olmuştu kalkıp odama geçtim üzerimi komple çıkardım am göt açık bir halde yatağa girdim tam uykuya daldım derken bacaklarımın okşandığını hissetim babam gelmiş bacaklarımı okşuyor ne yapacağımı bilemedim uyumaya devam ettim babam elini amıma attı okşamaya başladı daha önce kızlığımı bozdurmuştum kapı açık yani babam başladı amımı yalama ben çok zevk alıyordum ama ona belli etmiyorum beni yatakta düz çevirdi bacaklarımı ayırdı kafasını soktu amıma ama nasıl yalıyor anlatamam bende sızmış numarası yapıyorum sikini çıkardı amıma dayadı önce bir soktu çıkardı ama canım nasıl yandı siki çok büyüktü zor bela içime girdi babam başladı gidip gelmeye memelerimi emiyor bacaklarımı okşuyordu ben çok zevk alıyordum sanki rüya gibi geliyordu düşünsene baban seni sikiyor ama zevkte veriyordu yani babam içimden çıkarıp amımın üzerine boşaldı üzerimi örtü yanağımdan öptü odadan çıktı o hala ben bilmiyorum biliyor ama evet babam beni sarhoş edip sikti L

BABAM İLE EVDE TEK BAŞIMA için “0 yorum” bulunmaktadır.

.