Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BABAMI BAYILTIP KENDİMİ SİKTİRDİM

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

İyi günler dileyip hemen yaşadıklarımı anlatmak istiyorum, ben 18 yaşına henüz dün gece basmıştım ve daha bir saat olmadan kızlığımı yitirmiştim, bunu yapan ağabeyimdi, öyle garip bir ana gelmiştik ki, ikimizin de boş bir anıydı, kalabalık arkadaş çevrem gelmişti doğum günümü kutlamak için, içkiler son hızla geçiyordu, ağabeyimin 18 yaşına girdiği dönemde de aynısını yapmışlardı bende ondan esinlenip böyle bir şey yapmıştım ne yazık ki öyle çok içmiştik ki ayakta duracak dermanımız dahi kalmamıştı tüm gece içki içip ağabeyim ile dans etmiştik sanki iki sevgili gibiydik belime öyle narin sarılmıştı ki incitmeden dans ediyorduk, evde sadece arkadaşlarım olsun diye annemleri teyzemlere yollamıştım, ağabeyim başımda dursun diye de gitmesini istememiştim, her neyse gece boyu iki sevgili gibi takıldıktan sonra on dan geriye doğru saydılar saat gece yarısı olmuştu artık 18 yaşına basmıştım, herkes bir bir dağıldıktan sonra benin artık ayakta duracak halim kalmamıştı, ağabeyim kucağında beni yatağıma götürdü ikimiz de öyle geçmiştik ki kendimizden çat pat hatırlıyorum bazı kısımları zaten aklıma gelenleri yazıyor biraz da beynimi yoruyorum aklıma gelsin diye, neyse o sıra beni yatağıma doğru hafifçe bıraktı, ağabey gitme dedim beraber yatalım bu gece öyle istiyorum dedim kırmadı tabi geceliğimi giydirdikten sonra yanıma uzandı o da, bir an kendimi öyle kaybetmiştim ki sevgili sandığım ağabeyimi uykusunda öpmeye başladım gözleri aralayıp bir bakındı ne oluyor deyip geri yattı ben öpmeye devam ettim yeniden uyandı ben öpmeye hala devam ediyordum üstüne doğru çıkıp öpmeye başladım yeniden elleri ile geceliğimin arasından kalçamı okşamaya başlamıştı, gittikçe ilerliyorduk doğrulup geceliği üzerimden attım öpüşmeye devam ederken ağabeyim de bir çırpıda şortunu çıkartı, külotumu sıyırdı kucağına getirip sikinin üstüne oturttu hafifçe içime alıyor oturup kalkıyordum, beni iki eliyle kavradı sıkıca canımı hiç yakmadan sikmeye başladı kızlığım bozulmuştu o ara ama benim onu düşünecek halim kalmamıştı öyle zevk alıyordum ki ağabeyimin kucağında hoplatmaya başlamıştı beni, ahhh ahhh ımmmm uçuyordum ya nasıl zevklenmiştim içime her sikini sokuşunda kendimi kaybediyordum canım diyordum o da bana bebeğim nasıl iyi olur mu diyordu, benim zevkten neredeyse nevrim dönmüştü beş dakika sikiştikten sonra öylece olduğu gibi içime boşalmıştı, içerimi temizleyip geldim çarşafı falan değiştirdikten sonra sızmışız ikimizde sabah olup uyandığımızda anlamıştık rüya değil gerçek olduğunu şimdi ikimizde birbirimizin yüzüne bakamıyoruz, annemlere hiç bir şey söyleyemedik tabi ne diye bilirdik ki ağabeyim ile dün akşam sikiştik benim kızlığımı bozup içime mi boşaldı deseydik bilmiyorum ama böyle nereye varacak durum anlatınca biraz iyi gelir dedim ama hiçbir etkisi olmadı neyse ya yeter bu kadar yinede okursanız sağ olun.

BABAMI BAYILTIP KENDİMİ SİKTİRDİM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.