Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ESKİ AŞKIMA VERDİM

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Ben Osmaniye den Hazal 22 yaşında memur karısıyım 2 sene falan önce evlendim henüz çocuğumuz da yok benim bir akrabam Berat vardı onu deliler gibi seviyordum akraba düğünlerin de falan onu görünce elim ayağıma dolanırdı adeta çok pis seviyordum ama yanımda başka kızlar la konuşurken ben deli olurdum ama ona söyleyemezdim bir türlü o çok yakışıklı ve çevresinde bir sürü kız vardı bana bakar mı bakmaz mı onu bile bilmiyordum yine bir düğünde denk geldik onunla salonda oturuyorduk onun annesi de bizim masamız da idi ben kadının gözüne gire bilmek için elimden geleni yapıyordum ama oda oturmuş oğlundan bahsediyordu annem de çok severdi beratı ama benim aşık olduğumu bilmezdi daha annem senin oğlan ne yaptı evlenmiyor mu daha dedi yok ya nere de daha her gün birisi ile geziyor diyince benim moral nasıl bozulmuştu biraz sonra oda geldi siyah takım elbise içinde muhteşem duruyordu bir kez daha aşık oldum ona geldi bizim masaya annesinin yanına oturdu falan sohbet ne etmeye başladık herkes dans ediyordu annesi hadi sizde edin dedi ben nasıl sevindim ama kalktık dansa onun bana dokunması bile beni aşırı mutlu ediyordu dans ederken bayılacak gibi oldum sevdiğim çocukla herkesin önünde dans ediyorsun borumu be neyse dans bitti yerimize geçtik falan telefonla birisi ile mesajlaşıyordu o kim dedim sevdiğim kız diyip beraber çekindikleri resimleri de gösterince o an ölmek istedim düğün bitti annemin yanına bir kadın geldi annem gelin bekleriz dediğini duydum kim o dedim oğluna seni istiyo falan dedi hiç ses etmedim ben ama kim olursa olsun kabul edecektim ben beni sevmiyordu nasılsa berat birkaç gün sonra geldiler çocuk berata da benziyor biraz işi gücüde var ben belki unuturum diyerek kabul ettim onu biraz da olsa hoşlanmaya başlamıştım çocuktan çok iyi bir insandı bir gece telde konuşurken sizin akrabalardan berat benim çok yakın arkadaşım demez mi nasıl şaşırdım ben süreklide berat la takılıyormuş neyse bizim düğün oldu evimiz ayrıldı falan kocam işinde gücünde çok iyi bir insan ama ben mutluluk rolü yapmak tan bıkmıştım artık bir akşam berat la beraber eve geldiler ama mutfağa kendimi zor attım ben kendime gelemedim berat ı çok seviyorum ya ben bunlara çay falan yaptım götürdüm oturdular falan beratın elinde bir de foto makinesi vardı giderken onu unutmuş gece eşimle sevişmiştik gözlerimi kapatıp siken berat sanki onun hayalini kuruyorum ben neyse sabah oldu eşim işe gitti bende duş falan aldım üzerimde bornoz ile dolanıyorum evde kapı çaldı delikten baktım berat kapıyı araladım açtım içeri gel berat dedim içeri girdi bu tam makine dedi ben dudaklarına yapıştım yere yatırdım nasıl şaşırdı ama bu hemen üzerindekileri çıkardım o yerde kafasını çevirmiş bir halde yatıyor hiç konuşmuyor tepkide bırakmıyor ben sikine indim hemen başladım yalamaya kocaman beyaz bir siki vardı biraz yaladık dan sonra bornozu çıkardım kafasına oturdum ben amımı yalatmaya başladım çok güzel yalıyordu ama neyse kalkıp kucağına oturdum bunun amım daracıktı daha zor giriyordu kocamın kinden de büyük bir siki vardı başladım üzerinde zıplamaya berat da zevke geldi kalktı memelerimi yalamaya başladı oh be sonunda berat la bunları da yaşıyorum ya ölsem de gam yemem harbi neyse berat değişik bir pozisyonda bacaklarımı omzuna attı amıma soktu küfür ederek sikiyordu beni küfür etmesi bile çok hoşuma gidiyordu benim sonra domalttı beni ben boşalmıştım zaten ayakta domaltarak sikti ve içime boşaldı bugün akşama kadar yanımda kalsana dedim kabul etti o gün anlattım ona seviyorum lan seni dedim evlenmeden neden söylemedin falan dedi ama o iş geçti artık yani akşama kadar defalarca sikti beni ve şimdi hala da görüşüyoruz evli olamam fark etmiyor sevdiğime kavuştum ya o bana yeter kocam dan çok berata karılık yapıyorum iyimi kötümü yapıyorum bilmiyorum ama ben çok sevdim çok görmeyin

ESKİ AŞKIMA VERDİM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.