Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ARKADAŞIMIN KARISI

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Ben İstanbul dan yazıyorum güvenlik açısından isim vermek istemiyorum biz mahallenin üç kafa dengi arkadaşı idik uzun bir arkadaşlığımız yoktu tanışalı daha bir sene bile olmamıştı bir kahvede tanıştık öyle neyse bir gece dolanırken polis çevirdi Bülent in aranması çıktı aldılar onu bizde peşinden kara kola gittik diğer arkadaş ta polise diklendi diye aldılar nezarete Bülent telefonunu falan bana verdi eve haber ver birazda para bırak dedi bende çıktım oradan evine gelirken bir erkeğin evden çıktığını gördüm kapıyı çaldım Bülent in arkadaşıyım ben dedim sağa baktı sola baktı gel içeri dedi şaşırdım ben içeri girdim başladı bana kocasını karalamaya Allah belasını versin de şöyle de böylede saydırmaya başladı o giden erkek kimdi dedim arkadaşım o da olmasa aç kalırım demeye başladı kadın her türlü yolunda bende cebimden biraz para verdim havada kaptı hemen üzerini çıkarmaya başladı ne yapıyorsun dedim ben kimseye borçlu kalamam hadi gel dedi ne yapacağımı bilemedim sikimde kalkmıştı hemen dikildi kaldı öylece karı karşımda çırıl çıplak bekliyor beni hemen üzerimi çıkardım yanına sokuldum sikimi verdim ağzına benim emanet te biraz büyüktü harbi bu nasıl yarak be demeye başladı ağzına sığmıyordu bile benim ki o yalıyor bende amını parmaklıyordum hadi gel dedi içine soktum am bol ama benim yarak onu tam dolduruyordu çıkar çıkar demeye başladı içinden çıkardım çok acıyor yavaşça sok beklet biraz içinde dedi dedi gibi yaptım bende öyle bir sarıldıki bana bende dudaklarına yapıştım bunun yavaşça gidip gelemeye başladım içinde artık alışmıştı biraz hızlandım ben boşalmadan sakın boşalma demeye başladı domalttım bunu amında gidip geliyorum büyük çığlıklar la ohh diyerek başını eğdi hadi boşal artık dedi iyice hızlandım bende o da deliğibi bağırıyor ve çıkardım kalçalarına boşaldım Bülent 6 ay içer de yattı 6 ay siktim bende pişman değilim

1 yorum:

  1. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil

.