Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

KOCAMI ÖZ BABAMLA ALDATTIM

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Adım Aynur 23 yaşındayım esmer seksi ve çok güzel bir bayanım, 2 sene önce başımdan geçen bir anımı sizlere yazmak istiyorum, babam Veli annemden ayrıldıktan sonra boş bir hayat yaşıyordu benim evlenip gitmem ile bir başına kalmıştı, ben bir evin tek çocuğuyum annem gidince yapa yalnız kalmıştı, bende geçen ay evlenmiştim koca Osman benim her fırsatla babama gitmeme karışmaz hatta git kal derdi yoğun iş trafiği nedeni ile zaten pek görüşme imkanımız olmuyordu kocamla, babama ne zaman gitsem ağlıyor içi içini yiyordu sorduğum her vakit yok diye beni sallıyordu, eski yolluklarını kaldıracaktım yaz geldiği için boş boşuna yer işgali yapıyordu yatak odasına girip kışlıkları toparlamaya başladım bazı eşyalar dolabın üstüne ben bildim bileli o tarafa kalkardı boyun yetmediği için babamdan yardım istedim, gelip arkamdan beni sürtünerek kaldırıyor o anda bende kendimden geçmiştim, babamda annemden ayrıldıktan sonra anlaşılan hiç ilişkiye girmemiş gözü bana dikmişti, bende ses çıkartmadım onun bana sürtünmesini bile takmıyordum, babam sonuçta üzülmesini istemem, kışlıkları kaldırdıktan sonra babamın yanına gidip annemden sonra hiç biri ile ilişkiye girdin mi diye sordum, yüzü hafif kızarsa da yok kızım nerde bu yaşta nerden bulacağım dedi, moralim düşmüştü, peki gel baba otur şöyle yanıma eğer istersen seninle ilişkiye girebilirim kocam anlamaz zaten dedim, durdu yok kızım olmaz öyle şey dese bile babamın penisini tutup okşamaya başladım, tamam dedi azmıştı tabi, sikini yalamamı istedi ama ben nefret ederim dedim kocam isterdi önceleri de sevmiyorum diye girmedik sakso mevzusuna, çırılçıplak soyunduktan sonra beni yatağın üzerine yatırdı, öpme veya okşama istemedim direk işini görsün kalksın istiyordum ne olursa olsun babamdı er geç, beni kendine doğru çekip içime sokmaya başladı penisini, hızlı git geller ile kıvranıyordum altında hızlandıkça ben inliyordum baba yavaş diyordum ama dinlemeden içime giriyor çıkıyordu yarım saatte kadar iki sefer boşalmıştı, sadece bir kereye mahsus babama vermiştim bana havyam gibi davranınca bir daha ilişkiye girmedim babamla, yaşadıklarım onu memnun etse bile ben sonraları pişmanlık duymaya başlamıştım kocamı öz babamla aldatmıştım şimdilerde bir kadınla evlendi de aklım biraz olsun uzaklaştı.

KOCAMI ÖZ BABAMLA ALDATTIM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.