Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

HAMİLE YENGEMİ SİKTİM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben samsun dan kadir 19 yaşında bir gençtim o zamanlar 4 kardeşin en küçüğü bendim diğerleri hep evlendi abim askere gitmeden önce evlenmişti karısı da bizde kalıyordu annem babam erkenden yatar uyurlardı acemi birliğine gelip gittikten sonra yengem hamile kalmıştı yengem bizim o civarların en güzel kızların dan birisi idi abimle evlenmeden önce onu düşünerek çok 31 çekerdim ben akşamları salonda beraber film falan izlerdik hamileliğin verdiği kilolardan dolayı herhalde yengem iyice güzelleşiyordu karnı şiştikçe götü de dışa çıkıyor falan ister istemez bakıyordum bir gece bizimkiler uyudu yengemle televizyon izlerken bi hastaneye gidip gelelim dedi rahatsızlandı herhalde neyse doktora girdik bende yanındayım bu kim diyince eşim dedi bende bozuntuya vermedim hani doktor yengeme doğumun kolay olması için bol bol ilişkiye girin diyince bi hoş oldum yengemle göz göze geldik arabaya bindik ama ikimizde konuşmuyoruz eve geldik bu benim yatağa uzandı bak bak nasıl tekmeliyor falan dedi bende dinlemek için kulağımı dayadım o sırada göbeğini açtı harika görünüyor ve vücudu çok güzel kokuyordu ben göbeğinden öpünce kafamdan tuttu amına doğru götürdü doktorun dediklerini yapmamız lazım dedi eşofmanı sıyırdı ben başladım daracık amını yalamaya bir kadın bu kadar güzel olmaz be kardeşim memelerinden emince yengem koptu tamamen sevişmeye başladık ben her yerinden öpüp kokluyorum bunu sonra sikimi aldı biraz oynadı sonra ağzına aldı yaladıktan sonra dur sen dedi sikimin üzerine oturdu daracık amcık vardı ve çok zevkli idi bende alttan Altan vuruyordum memelerini avuçluyorum yengem sen dur bakıyım dedi sikimin üzerinde ileri geri yapmaya başladı gözlerini de kapadı ohh diyerek kendisini bıraktı sikimin üzerinden kalktı eline aldı 31 çektirerek benide boşaltı abim gelene kadar karısını ben siktim

HAMİLE YENGEMİ SİKTİM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.