Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ÜVEY YEĞENİM VE PARKTA SEX

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selam arkadaşlar size yaşadığım güzel ve seks dolu bir anımı paylaşmak istiyorum, Mehtap benim ismim şuan 21 yaşındayım, 1.70 boylarında 55 kilo sarışın kahverengi gözlü çekici ve seksi taş gibi bir kadınım, bu anlatacağım olay yaklaşık birkaç sene önce gerçekleşmişti, üvey babamın yeğeni ile yaşadığım gizli kaçamakların ardından yaşadığım büyük bir sevk anı, adı hakan 223 yaşında oda şimdilerde, benden çokça uzun boylu esmer kara kuru bir şey ama çok tatlı bir erkek, biz onunla bayram günü ziraat amaçlı görüşmüştük birbirimizden öylesine hoşlanmıştık ki ilk dakikalar içerisinde numaralarımızı paslamıştık, çok tatlı bir erkekti hemen kapanmıştım onun rüzgarına, gizlice buluşmalara başladık, ufak bir parka gidip sakin yerlerde oturup saatlerce sevişiyor öpüşüyorduk, göğüslerimi okşamasından rahatsızlık duymuyordum, o öyle yaptıkça benim de hoşuma gidiyordu, gece vakti yine beni çağırmıştı aynı parka gittik, çam arkasına geçerek bana sikini uzaktı okşamamı istedi, ben böyle konularda acayip meraklıyımdır hemen sarıldım yarağına, kısa süre okşadıktan sonra ağzıma almaya başladım, yaladıkça hoşuma gidiyor daha da yalamaya devam ediyordum, parkın içinde iki sefer ağzımın içine boşaltmıştım, daha sonra beni ağaca dayayıp götüme sürtünmeye başladı ama bende sıcaklık hissediyordum o öyle yaptıkça, daha da ileri gidip benim elbisemi sıyırdı, ağacın arkasında yavaşça göt deliğime sokup çıkartıyordu ama ben aşırı huylanmaya başlamıştım o öyle yaptıkça, kısa süre sonra yarısını sokup çıkartıyordu bende çıldırmış gibiydim sanki parkın içinde ne kadar sesim çıkıyorsa o kadar bağırıyordum, bir eliyle ağzımı kapatıyordu seslerimizi kimseler duymasın diye ama ben hala devam ediyordum yarısı sokup çıkartmaya devam ederken boşalmıştı birden içime, erken boşalma sorunu vardı, ertesi hafta yine aynı parkta buluştuk çamın dimine geçip sevişmeye başladık, bu defa hazırlıklı gelmiş nereden bulduysa geciktirici bulmuştu, neyse biz yine sevişmeye başladık, gömlek ve etek giymiştim ilişkiye daha kolay gire bilelim diye, neyse beni ağaca doğru yasladı, gömleğimin düğmelerini açarak memelerimi yalamaya başladı, bir yandan yalıyor diğer yandan ise emiyordu bende o sıra iyice tahrik olmuştum, yere çöküp eteğimi kaldırdı ve külotun arasından amcığımı okşamaya başladı ama beni bir zevk almaya başladı iyice kendimi ona teslim etmiştim, birkaç dakika içinde yalamaya döndü ve yalamaya başladı tahminim 5 dakika adar yalamıştı, sonra eteğimi iyice sıyırdı ve yavaşça amcığımın yanakları arasında sürtündü birkaç da fırça darbesi çektikten sonra hafifçe ucunu sokup çıkartıyordu ama ben çıldırıyordum sok artık içime diye neredeyse yalvarıyordum, birkaç sefer başını sokup çıkarttıktan sonra git gide içime yarıdan fazlasını sokmaya başlamıştı o sırada bende anlatılması güç bir acı hakim oldu ama kızlığım bozulmuştu anladım, 5 dakika içinde benim acılarım yeniden anlatılmaz bir zevk haline dönüştü, git gel yaptıkça aşkım ahhh bebeğim ımmm diye inliyordum, domaltıp sikmeye başladı bende iki elimle ağaçtan destek alıyordum, geciktirici kullandığını söyledi bana tahminim tam 30 dakika kadar uzun bir süre beni perişan etmişti sikmekten var ya bende öyle tatmin olmuştum ki o gün aldığım zevkten daha sonraları da böyle gizlice sikişmeye devam ediyorduk ama sonraları bulduğumuz ucuz bir otelde devam ediyorduk sikişmeye, Gelen Aramalar: yeğenim götümü sikti,Parkta seks oku,parkta sikiş oku,Aile içi küçük kız yeni ensest hikaye oku,yeğenim eteğimi,üvey yeğenim yalaya yalaya sikti beni,seks hikayeleri erkek yeğenim,parka sikiş,Ensest yeğenim beni,yeğeni̇m götümü si̇kti̇

ÜVEY YEĞENİM VE PARKTA SEX için “0 yorum” bulunmaktadır.

.