Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABİMLE YILARDIR SİKİŞİYORUZ

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

İyi geceler size güzel bir anımı anlatıyorum, benim adım Meryem 23 yaşındayım, üniversite de tutunamadığım için ayrıldım, bayan kuaföründe çalışıyorum, birkaç yıldan belki de daha fazladır aynı yerde çalışmaktayım, ama sizlere henüz 19 yaşındayken yaşadıklarımı anlatacağım, benim ağabeyimin adı Talha 27 yaşında, o zamanlar askerden yeni gelmişti, hiç önce ki haline benzemiyordu öyle değişik ve soğuk kanlı olmuştu ki tanıyamadım gün geliyor o derece olmuştu artık, bir gece baş ucumda bacaklarımı okşarken görmüştüm ama korktuğum için de uyuyormuş gibi yapmaya devam etmiştim, birkaç sefer iç çamaşırlarımı onun yastığını altında bulmuştum beyaz renkle yapış yapış duruyordu öyle, ben onu öyle görünce ağabeyimden iyice çekinmeye başlamıştım, bana yine öyle sikecek gözüyle uzun uzun bakmıştı tamam artık dedim ağabeyim niyeti bozdu bana saldıracak diye iyice korkmaya başlamıştım, bana öyle bakındıktan sonra banyoya girdi, bende peşi sıra hittim acaba ne yapacaktı içerde diye, amacının yıkanmak olmadığını bana bakan gözlerinden anlamıştım zaten, neyse birkaç dakikanın ardından bende gittim, kapıda seslerini dinliyordum, ulan Meryem bitiriyorsun beni öldüm falan resmen beni düşünüp 31 çekiyordu, bende kapının anahtar deliğinin olduğu yerden bakmaya başladım, kocaman yarağı vardı avucunun içine almış öylece asılıyordu bakarken bende tahrik olmuştum öyle büyük ki bir an gözlerimi kapattım içime aldığımı düşündüm iç çamaşırım vıcık vıcık su dolmuş sırılsıklam olmuştu iç çamaşırım, hemen odama gidip amcığımı okşamaya başladım, parmağımı sokup tatmin etmeye çalışıyordum kendimi, ama ben kendimi öyle kaptırmıştım ki soyunmaya başladım yatağın üstünde, çırılçıplak olana kadar soyunmuştum ve parmağımı sokup çıkartıyordum amımın içine, iyice kendimden geçmiştim artık ağabeyim gelse de sikse diye bekliyordum yatağın üstünde, parmağımı sokup çıkarttıkça inliyordum ve bunu daha da yüksek sesle çıkartıyordum, çok geçmeden ağabeyim de gelmişti odama beni öyle çırılçıplak görünce sikini avuçladı bende ağabeyime gel seni bekliyorum dedim, nasıl orgazm olmuştum amcığım ateşler içinde yanıyordu o anda ağabeyim ancak söndüre bilirdi ateşimi, daha önce kendimi hiç böyle hissetmemiştim, ağabeyim soyunup yatağa çıktı bacaklarımın arasından amcığıma dil atmaya başladı o öyle yaptıkça ben daha da fazla inliyordum, 5 dakika devam etmiş bende zevk sularını akıtmaya başlamıştım, sikini sürtmeye içine sokup hafifçe çıkartmaya başladı birkaç da fırça çekmişti ama ben yatağın üstünde kudurmuştum hadi sik sok şunu içime dedim, o da çok geçmeden hartadan geçirdi amcığımın derinliklerine, git gel yaptıkça ahh ahh aşkım daha hızlı ahh ahhh ımmm bebeğim daha hızlı diyordum oda bana tamam yavrum daha sikecem seni diyordu, bir ara canım acımıştı kızlık zxarımı patlatmış ağabeyim ama daha sonraları yeniden alnlatılması zor bir zevk almaya devam etmiştim, böyle yarım saatten fazla git gel yapmıştı sonunda sıcacık menilerini son damlasına kadar içime attırdı birkaç öpüşmelerin ardından birlikte duşa girdik, banyo olmuş birkaç sefer de içerde sikiştikten sonra yatağa geçip yatmıştık, ağabeyime kocacım diyordum oda bana kadınım diye hitap ediyordu böyle yıllarca devam ettik halen de devam ediyoruz abimle sikişiyorum. Gelen Aramalar: abim beni otobüste sikti,Bakire kardeş sikiş oku,fetishikaye com,Gizli hikayeler seks aile içi abim beni sikti,kız kardeş bakire bozma hikayeleri,kız kardeş bozma oku,kızlık bozma kardeş hikayeleri,abim beni sikti içi enset hikayeler,abim beni otobüste sikti hikayeleri,kız kardeş bozma

ABİMLE YILARDIR SİKİŞİYORUZ için “0 yorum” bulunmaktadır.

.