Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

TATİL YAPMAYA GİTTİM OTEL ODASINDA ABİMLE

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

ünaydınlar sizlere bir sene önceki anımı anlatıyorum, ama öncesinde benim adım Nurhan 20 yaşındayım, okumuyor çalışmıyorum, kısa boylu ve hafif kalça yapım dışa doğru çıkıktır annemin de öyle koca götü vardı, ağabeyim Hardar ise 25 yaşında, Antalya da bir otel de çalışıyor, tahminim müşterileri karşılıyor, bir hafta kalmıştım yanında genelde yabancı turistlerle ilgileniyordu, ağabeyimle aram çok iyidir, iki arkadaş bazen de iki yakın dost gibi her şeyi birlikte paylaşırdık, ağabeyim Antalya’ ya gidip çalıştığından beri uzun bir süredir onu göremiyordum, bende evde boş boş oturmaktan başka hiç bir şey yapmıyordum, abimle konuşup birkaç günlüğüne yanına gelmek istiyorum dedim, beni ertesi gün aldırmıştı, küçük bir otel odasında kalıyordu, tek kişilik yatak vardı birde tv izleye bileceğim televizyon, başka hiç bir şey yoktu, bir gün kaldım ama akşamı zor etmiştim, ağabeyim de sabahtan çıkıp gidiyordu akşamda çok geç geliyordu, birkaç gün sonra öyle sıkılmıştım ki evde oturmaktan çıkıp biraz gezineyim dedim, bahçeye çıkmıştım o sırada ağabeyimin yanında yabancı bir kadın sarılmışlar gidiyorlardı, arkadan bağırmak istemedim, sakince biraz aralıklı peşlerinden gittiği yere kadar gittim bende, otel öyle büyüktü ki bizim odanın neredeyse 300 m falan fardı uzaklığı, bende peşlerinden ağrı yürümeye başladım, ağabeyim kadını iki de bir öpüyor okşuyor, merak etmiştim bende peşlerinden gitmeye devam ettim, ağabeyim kadınla odaya girdi, bende dışarıda bekledim, yarım saat kadar hiç ayrılmadım, sonrasında ağabeyim çıkmıştı odasından ve fermuarını çekiyordu, tahmin etmiştim kadınla birlikte olduklarını, neyse ben biraz daha dolaşayım dedim, üç beş dakika kadar gezindikten sonra çok sıkılmıştım odaya döndüm, kapıyı kapatmamla ağabeyim bana seslendi Nurhan diye, duş alıyordu, gittim efendim ağabey dedim, bana bu şampuan bitmiş benim dolabımda yenisi var onu getir dedi, gidip aldım geldim, kapıyı hafif araladım uzattım eline, o elinin tekini bana doğru uzatırken saklamaya çalıştığı penisi kocaman gözlerimin önünde belirmeye başlamıştı, ayak üstü tahrik olmuştum, hemen verip çıktım oradan salona geçtim ama gözlerimin önün de hala ağabeyimin kocaman penisi beliriyordu aşırı tahrik olmuştum, elimi vajinama götürerek kendimi tatmin etmeye çalıştım gittikçe kötü azıyordum, ben öyle kendimi kaptırmışım ki içeri ağabeyim girmiş beni öyle vajinam ile oynarken, ben onu görünce beni sik dedim resmen öyle kötü olmuştum, kapıdan çıktı gidiyordu tam peşinden gittim ağabey dedim çok kötüyüm diye birkaç dakika öyle üsteledim derken öpmeye başladım dudaklarından, sonra oda karşılık vermeye başlayınca bir anda kendimizi yatakta çırılçıplak ağabeyim vajinamı yalarken buldum, dil atışı beni iyice tahrik ediyordu, birkaç dak,ka yaladıktan sonra üstüme çıkıp vajinal bölgeme fırça çekti derken içime sokmaya başladı, kocaman aleti beni ittiriyor yatağın üstünde, birkaç dakika kadar yavaş git gellerin ardından hızlı git geller aldı ve o anda bakire değildim artık ağabeyim hepsini sokup çıkartıyordu içime, otel odasında inleme seslerim yankı yapıyordu, yarım saatten fazla beni sikmişti, ağabeyim ve içime boşalıp benide orgazm etmiş bende defalarca boşalmıştım o akşam, şimdi evdeyim ve artık ağabeyimden başkalarına vermek istiyorum, penisi oldukça büyük biri neden olmasın diyorum abimle girdiğim ilişki için pişmanlık duysam bile arada bazen boş ver diyorum şimdilerde başka bir erkek istiyorum komşumun oğlu gibi.

TATİL YAPMAYA GİTTİM OTEL ODASINDA ABİMLE için “0 yorum” bulunmaktadır.

.