Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABİM İLE YAŞADIM HAVUZ DA SEX MUTLULUĞU

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar benim adım Nesli 19 yaşında bir bayanım, sizlere tatilde havuz başında yaşadığım abim ile bir mutluluk anımı anlatmak istiyorum, ben ksa boylu seksi bir kızım, giyiniş tarzıma bütün erkekler hastadır abim dahildir bunların içinde, tenime yapışan tayt tarzı elbiseleri çok severim, kalçalarımın iki yanağı çok belirgin oluyor ve bana öyle sikecekmiş gibi bakan erkekleri gördükçe aşırı hoşuma gidiyor, maddi durumumuz gayet iyidir, parasal hiçbir sıkıntımız olmadığı gibi birde yazlık bir evimiz, arada gider kalır tatil yapar döneriz, önceleri abimle çok giderdik tatil evime, en son geçen sene gitmiştik ama cinsel yönden bir yakınlığımız hiç olmamıştı, bu defa ki gitmemizle benim değişmem ve seksi görünüşüm abimin bana bakış açışını değiştirmişti, babamın işlerinin yoğunluğundan dolayı abimle birlikte gitmiştik yazlığa, yol üstünden kalacağımız gün kadar alış veriş yaptıktan sonra çıkıp gitmiştik, kapalı bahçeli bir yazlık eviydi, herkesin kendine ait bir havuzu var, yüksek duvarlı ve yanımızdakileri görmemizin imkanı yok, bu yönden çok güzel bir zaman geçiriyorduk birileri gördü diye korkmamız yoktu, neyse eve gittik havalar öyle sıcaktı ki ben hemen odaya gidip ip askılı südyenim ve tangamı giyinip havuza koştum, beş dakika kadar tek başıma yüzdükten sonra abime seslendim tek başıma sıkılmıştım, abim de dar bir baya giyinmiş ama siki taşağı ben buradayım diyordu, ta ilk dakikalarda görünce ben bir hoş olmuştum, havuzun başına oturup dakikalarca beni izlemişti sonra ısrarım üzerine oda havuza atlamştı, su şakaları ile birlikte abime yakınlık kurmaya başladım ama abimde buna karşılık veriyordu, beni arkama geçip kaldırıyor havuza falan atıyordu arada sürtünmeleri beni kendimden geçiriyordu, 20 dakika öylece havuz başında resmen cilve yapmıştık birbirimize, ben artık öyle kötü tahrik olmuştum ki bir şekilde abime üstüme çekmek istiyordum, hiç yoksa yüzeysel bir sevişme bile beni tatmin ederdi, südyenimi çıkarıp suyun üstüne attım, dik ve iri göğüslerim abimin odağı olmuştu, öylece bakıyordu bana, bakışları beni iyice orgazm ediyordu, kısa süre saçlarımı iki yana salladım abim karşımda sanki eriyor bitiyordu, mayosunu yırtıp çıkacak gibi duruyordu siki öylesine büyümüştü ki bir yandan da benim iri göğüslerime bakarak okşaması deli ediyordu beni, birkaç dakika içinde tangamı da çıkartıp suya attım, çırılçıplak sadece abime vermeyi bekliyordum, oda çırılçıplak görünce beni kendide mayosunu çıkarıp yanıma doğru yüzmeye başladı, siki nasılda büyüktü öyle, suyun altından bir köpek balığı gibi görünüyordu, abim benim yanıma kadar yaklaştı gözlerimin içine baktı kısa süre, neredeyse ben yeter gel sik diyecektim o derece fena azmıştım, abim bana bakarak iyice sokuldu dibime kadar, birden dudaklarıma yapıştı öpmeye başladı, sarıldı kalçalarımı okşadı derken bir eliyle de amımı okşuyordu, sevişmeye başladık bende onun kocaman sikini okşuyordum suyun içinde, kısa süre sonra beni demirlere doğru domaltıp arkama geçti, ilk başta arka deliğime sokmaya çalıştı ama giremediği için amıma yüklendi, yavaştan sokup çıkartıyordu, git gelleride gittikçe hızlanıyor ve yarıdan fazlasını içime sokuyordu, ben ise abim beni sikmeye devam ettikçe ah ım ahhh diye zevkten inliyordum, birkaç dakika sonra acı hissetmeye başladım kızlık zarım patlamıştı o anda, 5 dakika kadar yavaşça git gel yapmış sonra hızlandıkça hızlanmıştı, git gelleri beni zevklere boğuyordu ahhh ahhh ımmm hadi abi daha hızlı o ye ahhh ımmm inlet beni abi sesim kısılana kadar sik beni öyle güzel zevk alıyordum ki havuzun içinde seslerim köpük köpük oluyordu, 10 dakikadan fazla git gel yaptıktan sonra sıcak menilerini içime boşalttı son damlasına kadar, ben hala inlemeye devam ediyordum, bir hafta kalmıştık ve her gün birleşiyorduk, her ilişkiye girmemizle ben daha çok zevk alıyordum, o olaydan sonra her defasında abime veriyordum ve devam ediyorum. Gelen Aramalar: havuzda sikti beni,18 havuzda sevişme hikayeleri,kapLi ensest es degistirme hikayeleri,havuzda sikti,havuzda sevişme itirafları,havuzda abimle,havuzda abim sex hikayeleri,havuz başında sikiş hikayesi,domaltıp sikti ensest,ağabeyim havuzda sikti

ABİM İLE YAŞADIM HAVUZ DA SEX MUTLULUĞU için “0 yorum” bulunmaktadır.

.