Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ŞİZOFREN BABAM yaşanmış Ensest Hikaye

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben samsundan cemre 28 yaşında evlenmiş boşanmış birisiyim aileninde tek çocuğuyum babam kronik şizofren hastası bir günü bir gününü tutmaz babamın son zamanlar da annem le sürekli kavga etmeye başladılar her gece seslerinden yatamıyordum artık annem babama vermiyordu zavallı adam nasıl yalvarıyor ama bir görseniz anneme de niye vermiyor musun da denmez bir gün odama girdim de baktım benim iç çamaşırlarımı falan kokluyor nasıl şaşırdım babaaa diye seslendim hemen çıktı odadan ben bir tuaf oldum ki nasıl şaşırdım adam ne kadar azdıysa artık ama üzülüyordum da babama o sıralarda teyzem hastaneye yattı annem de yanında refakat çı kaldı babam ile ikimiz evde tek kalacaktım ben onun yaptığını unutmuştum babam hasta olmasa öyle olacak bir insan değildir suç annemde aslında sen vermeyecek sen kim verecek sanki neyse ben odama çekildim bacaklarıma ağda yapıyordum kapı kilitlemek hiç aklıma bile gelmemişti üzerimde sadece sütyen külot vardı kapı bir açıldı babam karşımda bende karşında çıplak bir halde duruyorum bana bakarak buseeee dedi buse yan komşunun kızının ismiydi babam iyice tırlatmış kızın ne kadar hayalini kurdaysa beni o gibi görüyordu baba çık dedikçe üzerime geliyor adam boğazım dan sıkmaya başladı gözlerimin önü kararana kadar sıktı o sırada da külotumu sıyırmaya başladı ve çıkardı sonunda parmağını amıma geçirdi babam baba durrr ne olur diyorum ama adamın sikin de bile değil kendi üzeri ni de çıkardı hemen babam dal taşak karşımda duruyor öylece bu yarağı nerde büyüttün be baba bilek gibi yarak var adamda harbiden biraz beni zorla yatırdı gücümde yetmiyor ki deli kuvveti dedikleri bu olsa gerek bir anda koca sikini geçirdi babam memelerimi çıkardı emiyor falan amım felaket bir şekilde acıyordu ama bana nasıl küfürler ediyor orospu kahbee neler neler gerçi adam öz kızını sikiyor be babam birde içime boşalmaz mı korunmuyordum da kalktı odasına gitti yattı ara sıra gelip sikiyor beni babam tarafımdan hamile de kaldım çocuğu aldırdım bende Gelen Aramalar: abimi seks hikayeleri,ensestsex,agdayapıyordum,kapalı oğul yaşanmış ensest hikayesi,hikaye ensest baba kız oku,ensest anneoğul abikardeş seks,baba öz kızını sikme hikayesi,www en yeni ensest hikayeler com,en yeni yaşanmış ensest hikayeler,enyeni enses hikayeler

ŞİZOFREN BABAM yaşanmış Ensest Hikaye için “0 yorum” bulunmaktadır.

.