Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

KAHVECİ BURHAN İLE HERGÜN

30 Kasım 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Ben kayseri den yazıyorum ismimi vermek istemiyorum 32 yaşında bir ev kadınıyım 2nci sınıfa giden bir oğlum var eşim gece işinde çalışıyor eşimle hiç anlaşamıyordum daha dorusu beni doyurmasını beceremiyordu evlenene kadar hiçbir erkek dokunmadı bana bir tek eşim oldu oda hemen boşalıyor ben sap gibi kalıyorum bekle siki kalksın bir daha oda yok internetten bir titreşimli vibratör siparişi vermiştim onunla tatmin ediyordum kendimi bir akşamüzeri eşimi işe gönderdim bende marketten ekmek falan aldım bizim apartmanın yanında bir kahve hane vardı onun önünden geçerken oranın sahibinin bana bakarak bıyıkları ile oynadığını fark ettim çok hoşuma gitmişti gerçek bir erkeğe cidden çok ihtiyacım vardı neyse ben eve girdim çocuğu falan yatırdım bir sigara yaktım aşağıya bakarken kahveci ile göz göze geldik bir süre kesiştik orada sonra ben bir kağıda numaramı yazdım aşağıya attım hemen aldı aradı konuşmaya başladık sürekli beni izlediğini ve beni çok beğendiğini falan söyledi istersen eve geleyim dedi beni bir heyecan sardı hemen çocuğun uyuduğundan emin olduktan sonra gel hadi dedim aldım bunu direk yatak odama götürdüm kapıyı kilitledim o yatağa oturmuş bende önüne dikildim elini amıma attı çok hızlı idi ama olsun amım gerçek bir yarak görsün istiyordum gerçekten beni yatağa yatırdı memelerimi çıkardı ısırarak emiyordu göbeğimden falan yaladı biraz sonra külotumu çıkardı başladı amımı yalamaya amım dan da yaladıktan sonra sikini ağzıma aldım benim vibratör kadar büyük siki vardı biraz yaladım bunu sonra o yattı ben sikinin üzerine oturdum daracık amıma aldım bunun sikini başladım yalamaya üstünde tepiniyorum resmen oda memelerimi yalıyor götümü falan elliyordu çok pis zevk alıyordum ama ben sonra o üzerime çıktı ben ayaklarımı yukarıdan birleştirdim içimde öyle bir gidip geliyor ki amım parçalanıyor adeta domalmamı istedi domaldım büyük hızlanmaya başladı kalçalarım dan nasıl ses çıkıyordu o sese çocuk bile uyanmış kapıya vurdu anne diyerek bende geliyorum dedim ama buna devam et sen dedim yeniden kucağına oturdum üstünde zıplayarak onu da boşaltım kendimi de

KAHVECİ BURHAN İLE HERGÜN için “0 yorum” bulunmaktadır.

.