Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

TEYZE OĞLUNA KENDİMİ ZORLA TESLİM ETTİM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben 22 yaşında kısa boylu sarışın bir kızım, yada öylerdim eskiden, konumuza dönmek gerekirse, bundan yaklaşık 5 sene önceydi, aramızda geçen bazı olayları sadece burada siz okurlara anlatıyorum, teyze oğlum Kerim ile çok yakın iki dost gibiydik, benden bir yaş büyüktü, genelde her şeyi ona soyar öyle bilgi edinirdim her şeyden, evleri bize uzak olsa bile her hafta buluşurduk, arada bizde kalırdı, çok yakın olduğumuz için bize geldiği vakit beraber yatartık, o pek uyumaz dı sabahlara kadar pc başında otururdu, ben 18 Kerim 19 yaşlarındaydı, akşam yemeğimizi yedik Kerim odaya pc başına geçti hemen, ne buluyordu anlamıyordum, peşinden gittip kapı aralığında onu izledim, güzel bir kızı pc başında soymaya başlıyordu, tek eli aletinin üzerinde oynuyor tek eliyle ise cevap yazıyordu, içeri girdim hemen toparlandı web camı askıya aldı, ne yapıyorsun her gün her gün pc başında benimle hiç ilgilenmiyorsun artık farkında mısın dedim, ya özel bir arkadaş ile konuşuyorum sadece dedi, gördüm kimle konuştuğunu dedim, dün gece beni mi izledin sen dedi, demek ki her gece böyleymiş bilmiyordum, evet dedim, sessizliğe büründük bir an da, konu öylece kapanıp gitti, yine geceleri devam ediyordu, uyumadım onu izledim bütün gece, birkaç sohbetten sonra kızı tekrar soymaya başlamış şortunu çıkarıp asılıyordu kıza doğru, kız soyunmuş üstünde hiçbir şey yoktu, göz kapağımı hafif araladım bakıyordum, bacaklarını ayırmış kutusuyla oynuyordu, bizim ki hala asılıyordu, pcnin olduğu masaya boşaldı, onu öyle izledikçe bende yatakta tahrik oluyordum, vajinamı okşamaya başlamıştım, ona hiç bir şey diyemiyordum, burada fıstık gibi ateşli kız var gelip becer miyor da ekran dan kıza bakıp asılıyorsun gel hadi beni becer diyemedim işte, ertesi gün annemler bizi bırakıp dayımlara gitti, biz evde bir başımıza kalmıştık, dünü düşündükçe tahrik oluyordum yine, onu beni becerirken düşünüp kendimden geçiyordum, bir şey yapıp onu üzerime çekmem gerekiyordu ama nasıl olacaktı, biraz beynimi yordum aklıma banyo yaparken odada onun önünde soyunup gitmek geldi banyoya, içerde devam ediyordu konuşmaya pc başında, odama girdim dolabı açtım, özel gün için sakladığım kırmızı kilotu ve südyeni çıkarıp yatağın üzerine attım, döndü ne yapıyon kız dedi, merak etmişti, banyo olcam da iç çamaşır çıkartıyorum dedim, sen hep böyle mi giyiniyorsun diye sordu, genel de bak istersen dedim, çıkartmaya başladım üzerimde ne varsa, gözlerini üzerime dikmiş beni izliyordu, hoşuma gidiyordu ama belli etmiyordum durumu, iç çamaşırım kalacak şekilde hepsini çıkardım, sikecek gibi bakmaya başladı bana, bunlar çok sade hiç beyenmedim öbürü gibi güzel değil dedi, tamam dur bekle deyip önce südyenimi çıkardım, taş gibi semsertti göğüşlerimi görünce göz bebekleri büyüdü, altında esorfmanı vardı yavaş yavaş kalkan penisi belirmeye başladı, galiba istediğim oluyordu, kilotumuda çıkardım, hiç bir şey kalmamıştı üzerimde, gözleri alta doğru inmiş yuvama bakıyor bir yandan da aleti kocaman olmuştu, ona doğru dönüp bacaklarımı ayırdım, öyle tatlı bakıyordu ki gel sik artık yeter diyesim geliyordu, sokuldu arkama yanağımdan öptü, çok güzel bir kızsın dedi, öyle hoşuma gitmişti ki seni istiyorum Kerim gel artık bana dedim, onunda canı beni çekmişti sokuldu iyice yanıma öpüşmeye başladık, elleri ile memelerimi avuçluyor sıkıyordu, kutumu yala aşkım dedim, inmeye başladı kutumadoğru öpe öpe, ayakta olmuyordu ki, kendimi yatağa attım bacaklarımı açtım gel şimdi aşkım hadi dedim, biraz kutumun içine kadar yaladıktan sonra aletiyle fırça çekti ve yavaş bir şekilde girmeye başladı, acımaya başladı önceleri fakat sonraları acılarım anlatılmaz zevke dönmeye başlamıştı, içimden çıktı bir anda kangelmeye başladı kızlığım bozulmuştu, yıkayıp tekrar devam etmeye başlayacaktık ki bir anda duru verdi, ne oldu diye sordum, asıl bomba şimdi geliyor dedi, birden öyle dehşet yüklendiki kutuma çırtılacak sandım sonuna kadar sokmuştu kutuma, içimi kocaman bir şey girip çıkmaya başlıyordu, zevklerin ötesine geçmiştim artık, ayaklarım yerden kesildi, sik beni Kerim, öldür zevkten ahhh ahhh ımm uuhhhh inliyordum altında, birkaç kez boşaldı üzerimi, bende defalarca boşalmıştı, penisini ağzıma alıp sakso çekmeye başladım, önceleri tiksinti gelyordu, sonra alışmış gırtlağıma kadar hepsini ağzıma alıyordum, aleti tekrar canlanmaya başladı, yeniden içime girmesini istedim, kutum penisi boyutunda genişlemişti, zorlanmadan git gel yapıyordu, harika bir duyguydu, sabah uyandığım deliklerim yanıyordu, tabi ilk ilişkide bu kadar zorlanırsan olacağı buydu iste, daha sonra başka erkeklerle yatmaya başladım, Gelen Aramalar: enest hikayeler,teyze ensest hikayeler,teyze hikaye,erotik ensest hikayeler,özel ensest hikayeler,ensest teyze

TEYZE OĞLUNA KENDİMİ ZORLA TESLİM ETTİM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.