Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABİME VERDİKTEN SONRA SEVGİLİM OLMUŞTU

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selam günaydın ensest okurları benim adım Aleyna 23 yaşındayım, dün akşam gördüğüm ve yeniden hatırladım bir anımı anlatmak istiyorum sizlere, şimdilerde üniversite 3. sınıf öğrencisiyim, zamanında başımdan geçen olaydan sonra kendimi tatmin etmek için okul içinde bulduğum sevgilim ile kendimi tatmin etmeye çalışıyorum, eskisi kadar tat almıyorum artık ama ben size şimdiki yaşadıklarımı değil de dün gece gördüğüm ve yeniden hatırladım bir geçmişimi anlatacağım, 4 sene önceydi, ben liseyi o sene yeni bitirmiş ve dershaneye gidiyordum üniversite sınavlarında daha iyi bir derece almak için, çok yoğun ders çalışıyordum, ağabeyim de beni götürüp getiriyordu, akşam çıktığım için dershaneden genelde o alırdı beni, ağabeyim Murat benden iki yaş büyük, aslında karizmatik yakışıklıdır ama kendini pek beğenmiyor nedense, yaz ayları annemler bir haftalığına taile gitmişti, bende abimle evde kalmıştım, onun işleri ve benim dershanemden dolayı gidememiştik, ablamlar falan komple gitmişlerdi tatile, ben akşam geldiğimde ağabeyime yemek hazırlıyorum onun başını yıkıyorum ama sanki çocuğa bakar gibi ilgileniyorum ağabeyim ile, oda bir gece alkolü doldurmuş gelmiş çantasına, bir açtı salonun içinde içmeye başladık, içtikçe daha da fazla içmeye devam ediyorduk, birkaç saat sürmüştü içmelerimiz ama ben içtikçe terliyordum evde sıcak soyunmaya başladım, südyenim dahi rahatsız ediyordu, memelerimin ucu ıslanmıştı terden, gidip daha rahat bir şeyler giyinip geldim, ben alkol aldıktan sonra başım öyle döner ki direk yatarım, ona göre bir şeyler giyindim kafam güzel olduğunda direk yatıyım diye, ağabeyimde ip askılı fanilamı giydikten sonra benim pürüzsüz bacaklarıma bakmaya başladı, hem içiyor hem de aralarda okşuyordu, o beni öyle okşadıkça benim de tahrik oluyordum, bir süre sonra okşadıkça bacaklarıma onunda baksırı gittikçe genişliyordu sikinin kalktığı çok belirgin oluyordu, bir süre sonra bende aşırı orgazm olmuştum, içkinin de etkiyle birlikte kendimi ağabeyime teslim etmek istiyordum, o belirgin olan aleti beni fazlasıyla tatmin etmeye yetecekti, ben ayağa kalkıp odaya gitmek istedim yoksa kötü şeyler olacaktı diye, ayağa kalkmamla birlikte yere düşmem bir olmuştu, ağabeyim koşup kaldırdı beni kucağına alarak yatağıma götürdü yavaşça bıraktı, fanilanın etek kısmı kalçalarıma doğru açılmıştı, ağabeyim beni öyle görünce bacaklarımı okşamaya başladı, benim de kafam güzel olmuştu ağabeyime yaklaş dedim, o bana doğru yaklaşınca dudağından öpmeye başladım o anda film kopmuştu sevişiyorduk artık, bir yandan beni soyup öpmelere devam ediyordu, çırılçıplak olmuştuk kısa sürede, bacaklarımın arasında amımı yalamaya başladı, o yaladıkça bende kendimi kaptırdım inliyordum altında, dilini içime kadar sokuyordu sanki hissediyordum yaladıkça amım şişmeye başlamıştı kısa süre sonra sikini amıma sürttü derken birkaç da fırça çekmiş daha sonra yavaştan içime doğru 20 santimlik sikini ittirmeye başladı ama ben kopuyordum zevkten yavaşça ucunu sokup çıkartıyor bende bütün sesimle ahhhh ahhhh ımmm diyordum, bacaklarımı toplayıp kendine doğru çekti ve iyice içime sokup çıkartmaya başladı kasıklarım acıyordu sanki sokup çıkarttıkça bu defa acıdan ah ahhh diyordum, bir kaç dakika sonun da canım öyle yanmaya başladı ki ağabeyim daha hızlı git gel yapıyordu, 5 dakika sonra acılarım anlatılmaz zevke dönüşünce bende kıvranıyordum ağabeyimin altında ahh ımmm uhhh offf diye sesler çıkartıyorduk ikimizde yatakta ağabeyimle, 15 daki sonunda içime boşalmıştı, beni o dakikalar içinde hem domaltıp hem de kucakta sikmişti, sonra duşa girip birkaç seferde orada sikiştikten sonra alkolünde etkisiyle birlikte sızmış kalmıştık, ağabeyim o günden sonra benim sevgilimdi, üniversiteye gidene kadar birlikte olmaya devam etmiştik, şimdilerde onu çok özlüyorum, bu yaşadıklarımı da ilk defa burada itiraf ediyorum, neyse okuyanlara çok teşekkür ederim iyi günler daha sonra yeniden yazarım söz.

ABİME VERDİKTEN SONRA SEVGİLİM OLMUŞTU için “0 yorum” bulunmaktadır.

.