Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ARABADA ABİMİN KOCAMAN YARAĞI BENİ DELİ EDİYOR aile içi seks hikayesi yaşanmış

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba iyi geceler, gecenin bir yarısı yaşadıklarımı anlatacağım bir site arıyordum tamda bu siteyle karşılaştım, bir saatten uzun bir süredir içindekileri okuyorum hem de yazacaklarımı toplamaya çalışıyorum, ensestleri okuduktan sonra benim kinden bir farkı olmadığını gördüm, benim yaşadığım bu olay 3 gün öncesine ait, ben 20 yaşındayım kısa boyluyum biraz kilo yanın da fazlalığım var ama o kadar çok belli etmiyor, ağabeyim de aksine daha uzun boylu ve karizmatik bir yapısı var geniş omuzlu üçgen vücudu falan var, karate eğitimi veriyor, küçük erkek kardeşimiz var birde henüz oda 15 yaşında, pek yakın sayılmazın onunla nedense aramız hep kötüdür, küçük yaşta okulu bırakıp çalışmaya başladı ağabeyim gibi, annem ve babam da çalışıyor evde genelde ben kalıyorum, ağabeyimde 1 ay önce yeni bir araba almıştı, eve geldiği zaman hemen binip beni gezdirmesini istiyordum, oda kırmıyor tabi akşamüzeri geziyorduk bağ bahçe, araba baya büyüktü arka koltuklar açılıyor falan baya genişti içerisi, böyle birkaç gün gezinmiştik ağabeyle, daha sonraları akşam iş çıkışı eğlenmeye gidiyorduk orada birlikte dans ediyor birbirimize anlamsızca yakınlaşıyorduk, bizi sarılıp dans ederken görenler sevgili zannediyor çok yakıştırıyorlardı, benim de ağabeyime karşı ilgi duymaya başlamıştım, dans ederken olabildiğince yakınlaşıyordum ona, sarılıyor aralarda ensesinden öpüyordum, ona sarılırken nefes alış verişi dahi değişiyordu bazı zamanlarda, 2 hafta boyunca devamlı gitmeye başladık, hem dans ediyorduk hem de öpüşüyorduk dudaklarımız kopmamaya başlamıştı yakınlık gittikçe artıyor arabanın içinde sakso bile çektiğim dönemler olmuştu, ertesi gün yine gitmiştik bu defa okşuyordu göğüslerimi sakso çekmiştim ardından derken anlamsız yakınlığımız soyunmaya kadar getirmişti, arabayı sakin bir sokağa çekip arka koltuğa geçtik, arabanın camları filmli olduğu için görünmüyordu içerisi, çırılçıplak soyunmuştuk, beni yatırıp amımı yalamaya başladı, daha önce hiç bu kadar yakınlaşmamıştık, aldığımız alkolün etkisiyle birbirimizi sanki karı koca gibi görüyor öyle muameleler yapıyorduk, ağabeyim amımı birkaç dakika daha yalamış vıcık vıcık olmuştu, kucağına alıp yavaşça oturtup kaldırıyordu beni, ucunu alıyordum kısa süre içime, ağabeyim gittikçe oturtuyordu sikinin üstüne birden oturunca acılarım artmıştı ama 5 dakikanın ardından zevke dönüşmüştü yeniden, kucağında hoplamaya başladım bende kapmıştım pozisyonu oturup kalkıyordum kucağında, 10 dakika beni kucakta hoplatıp siktikten sonra içime aldığım sikini hiç çıkartmadan menileri attırmıştı, her bir damlasını içimde hissediyordum son damlasına kadar içime attırdıktan sonra kucağından indim ama içerim kötü olmuştu birden arabanın içerisi kan ile doldu üstümüz başımız hep kan olmuştu, bir süre kendi başımıza çırılçıplak temizlemeye çalıştık ama gitmiyordu, elbiseleri giyinip eve gittik, herkes iyi ki uyumuştu görünmeden banyo oldum sonra ağabeyim de banyo oldu, o gece sabaha kadar heyecandan uyuyamamıştım, ertesi gün de ağabeyim arabayı sabahtan yıkatmaya gitmişti, akşam eve geldiğinde sordum yıkayanlar bir şey söyle dimi diye hayır demişti, gerçekten arabanın için kan rengini almış bana anlattığına göre, üç gündür henüz bir yerlere gidip devam etmedik ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor öyle hoşuma gitmişti ki bu gün akşam eve geldiğinde yeniden istediğimi söyleyeceğim ve yaşadıklarımızı bir bir bu sitede anlatmaya devam edeceğim görüşürüz.

ARABADA ABİMİN KOCAMAN YARAĞI BENİ DELİ EDİYOR aile içi seks hikayesi yaşanmış için “0 yorum” bulunmaktadır.

.