Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Kocam Hapisteyken Ben Kendime Yeni Bir Tane Buldum

6 Aralık 2012 Perşembe tarihinde yazılmıştır.

sevgili okurlar anlatacağım olaylar yaşanmış ve halen devam edenm bir ilişkimi anlatacagım size eşim borçları yuzunden hapise düştü bende hayatımın aşkını buldum bu sayede hikayemize geçecek olursak ben aylin 160 boyunda eşim hapise düşmeden once çok kilolu bir bayandım ama eşim hapise düşünce bende üzüntüden baya bir kilo verdim ve bi andan erkeklerin gozu bende olmaya başladı tabi ben eşimi sadık olacağıma soz vermiştim bu arada yaşım 26 2 tane çocuğum var 17 yaşında eşimle gorucu usulu evlendik eşim ise 28 yaşındaydı ben aşkın sevginin ne olduğunu hiç bilmedim birgün çok sıkıldığım için üst komşumuzun kızı ben zorla dışarı gezmeye çıkardı aslında gezme baahaneydi akşam üstü sevgilim gelecek yanındada arkadaşı varmış beraber zaman geçirelimmi hem biraz kafa dağıtırsın dedi bende çocukları anneme bıraktım isteksiz isteksiz gittik buluşmaya arkadaşımın sevgilisi ve yanında arkadaşıyla bizi bekliyorlardı oturduk sohbet felan sonra arkadaşım aylin hadi size gidelimmi evde otururuz sohbet ederiz hem şimdi gören felan olursa laf çıkar bende bi anda olurmu oyle şeydiye düşünürken aslında arkaşım haklıydı ya bi gören olursa die düşündüm kabul ettim bizim eve gittik çocukları annemlere bıraktığım için kimse yoktu evde eve geldik bi anda arkadaşımla sevgilisi bir birlerini elliyor uygunsuz bir şekilde hareket ediyordu bi anda kızardım ama ses çıkarmadım otururken birden yanımızdan kalktılar ve yatak odasıanı gittiler bizde cemle baş başa kalmıştık cem çok yakışıklı biriydi ve bana sokulmaya başladı ceme benim hikayemi anlatmışlardı cem bana sokuldukça aklımda farklı şeyler geçiyor ama olmamalıydı ve cemi kendimden uzaklaştırıyordum her defasında ama cem zorlamaya başlayınca ve bir anda elini amımda gördüm ben bırakmıyordum ama o daha ileri gitmeye başlamıştı ve bana ateşini sondurecem dedi bende ne oluyor dedim yapma olmaz lütfen dedim ama dinletemedim cem beni koltuğa uzatmıştı bile dudaklarımdan opuyor okşuyordu bende istiyordum ama kocam dışında ilkez bir erkek bana yaklaşıyordu içerdeki sesler daha çoğalmıştı buda bende daha fazla istek oluşmasını sağlamıştı ve cem bir anda yarrağını çıkartıp benim ağzıma doğru uzattı oda ne kocamınkinde 2 kat daha buyuktu sanki 21 cm okadar uzunduki beni daha fazla iştahlandırmıştı zorla ağzıma koydu ve bende yalamaya başladım yaladıkca sanki dahada uzamya ve kalınlaşıyordu beni soymaya başladı bende sulanmıştım ve bir anda 69 pozizyonu almıştık bile muhteşem bişeydi ilkez yaşıyordum o muhteşem şeyi içimde hissetmek istiyorum dedim ve oda beni kırmadı ve benim amıma doğru yoneldi korkuyordum ama istiyordum hızlı sokma ağır ağır sok dedim oda olur hayatım dedi ve yarrağını ağır ağır sokmaya başladı ben sezaryanla doğum yaptığım için vajinam halen daracıktı ve bir anda içime kokleyince sanki ilkez ilişkiye giriyormuşum gibi oyle bir acıdıki çok kalın ve uzundu sanki beni parçalıyacak gbiydi sok inlemeye başladım cem daha hızlı bir şekilde sokup çıkarıyordu kocan seni hiç siikmemiş dedli cem boşalmadan ben boşaldım cem devam ediyordu beni 45 dakika sikti anca oyle boşaldı ilkez bukadar uzun bir sureli sikiliyordum kocamla en fazla 10 dakikayı geçmezdi ama bu muhteşemdi ben 2 kez boşaldım ama cem 45 dakika boşalmadan sikti bu muteşem birşey inanılmazdı ve beni domaşttı gottende sikicem seni dedi ben olmaz hem gunah hemde hiç arkadaşn yapmadım dediysemde dinletemedim ve cem götüme doğru girdi ama got deliğim okdar dardıkı cemin yarrağını almamın imkanı yoktu nerdeyse cem ise zorluyor du ben yırtılacak gibi oldum nefesim durdu ve cem bi anda kokleyince oyle bir inledim oyle bir bağırdımki içerdekiler sesi duyunca hemen geldiler bizi izliyorlardı ve cem boşaldı arkadaşım bende istiyorum cemin yarrağını içimde die ısrar etti ama cem beni pompalamaya devm ediyordu cem muhteşemdi hayatım boyunca boyun boyle sıkilmemiştim gotumun üzerine oturamıyordum arkadaşım bende bende istiyorum die ısrar edince cem bir postada arkadaşıma kaydı cem beni oyle bi sikmiştiki ertesi gün hastaneye gitmek zorunda kalmıştım kanmam oluştu aynı anda hem amımama hem gotumede koyunca iltihapda kaptım hafta boyunca gotumun üzerine oturamadım ama cem yeni kocam olmuştu her akşam bana mutlaka uğrar bazı geceler ise bende kalır şimdi kocam çıkacak ve ben cemsiz duramam

Kocam Hapisteyken Ben Kendime Yeni Bir Tane Buldum için “0 yorum” bulunmaktadır.

.