Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

31 Cekerken Yakaladi

27 Temmuz 2013 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

Evin solunun da koltukta uzanmış 31 çekiyordum anneler falan üst katta teyzemlerin evinde oturuyorlardı gözlerimi kapamış yara dikmişim bende 31 in doruklarındayım benim bir de teyze kızım vardı bebek gibi denir ya aynen öyle idi uzun boylu sarışın çok tatlı bir kızdı fizik falan da öyle kot pantolon u giyindiği zaman o götü bir görmelisiniz yemede yanında yat neyse ben 31 e devam ederken kapı açıldı elinde telefonla o halimin resmini çekti hemen evet gelen teyzemin kızıydı ben hemen toparladım ama nasıl gülüyor elinden telefonu almaya çalıştım vermedi bırak beni dedi bıraktım hemen dudaklarımdan öpmeye başladı elini sikime attı kaldığın yerden devam edelim dedi biraz 31 çektirdikten sonra oda soyundu harika fiziği ile karşımda duruyordu yeniden ağzına aldı sikimi yarakta ne yarakmış be kuzen falan diyor yalamaya devam ediyor bende memelerini okşuyorum yatırdı beni sikimin üzerine tükürdü amına götürdü ıhlayarak içine aldı benim yara üzerinde gidip geliyor uzun sarı saçlarını üste doğru atıp bırakıyor ben yan bir şekilde yattım oda arkası döndü önüme yattı bacağını kaldırdı yeniden girdim içine biraz da öyle siktim sonra ben oturdum yine arkası bana dönük şekilde kucağıma oturdu bu pozisyon çok hoşuna gitti herhalde daha fazla bağırmaya başladı biraz hızlandı ohh diyerek durakladı hemen boşaldı amından gelen sıvılar taşaklarıma akıyordu ayağa kaldırdım teyzemin kızını televizyon sehbasına domalttım aykata sikmeye başladım sırtından öpüyorum memelerini okşuyorum bacaklarını okşuyorum ince belinden tuttum var gücümle gidip geldikçe çıkan ses evi inletiyor resmen yeterrr dedi bende hemen amına boşaldım ilk defa bir akraba kızı sikmiştim heyecanlı ve güzeldi artık teyzemin kızını sürekli sikiyorum

31 Cekerken Yakaladi için “0 yorum” bulunmaktadır.

.