Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Sesim Kisilana Kadar Sikti Kuzenim

27 Temmuz 2013 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar adım Gamze 22 yaşındayım, üniversite 2. sınıf öğrencisiyim, 1.63 boy ve zayıf bir fiziğim var, oldukça güzel ve seksiyim, Trabzon’ da okuyorum üniversiteyi, bizim okulda fazla kız olmadığı için okulda ki bütün erkekler neredeyse benim peşimde koşuyordu, şimdi öyle bir şey ki koca üniversitede sayılı kız vardı bunların çoğu da çirkin bu yüzden bana olan ilgiyi anlatamıyorum bile, kuzenim Ünal var birde onun da anlatıyım sizlere, 24 yaşında lise mezunu askerliğini falan yapmış 1.75 boy ve oda oldukça zayıf benim gibi ama bizim akraba çevresinde en yakışıklı isim odur üstüne kimse yok yani, İstanbul dışı işe çıkmış Zonguldak’ a birkaç aylığına gelmiş, bana telefon açtı Trabzon’ un neresindesin diye adresi verdim ertesi güne gelmişti nasıl olduğunu bile anlamadım, yakınlardaymış zaten, neyse iş bitimi beni görmeye gelmiş nasıl rahat mı gibisinden, bende bizim kaldığımız eve götürdüm, 2+1 ev ve zaten iki kişi kalıyoruz Gül ile birlikte, Gül de benim sınıf arkadaşım fazla güzel olmamasına rağmen erkeklerini baştan çıkarta biliyor aşırı erkek delisidir kendisi, benim kolumda kuzenimi görünce hemen yavşamaya başlamıştı, kuzenim tabi alışkın olduğu için tınlamadan girdi içeri, güzel sakin geçmişti o gece, ben ertesi günü okula gitmiştim ama Gül sonra geleceğini söylemiştim bende tamam deyip tek gittim okula, tüm gün Gül gelmedi okula benimde ders saatim bitince eve gittim, kapıyı açtım birkaç bakındım etrafa kimse yok gibiydi Gül’ ün odasına doğru yürümeye başladım, kapı kapalı değildi yavaşça ittim aralandı döndüğümde kuzenimi Gül’ ün üstünde görmem bir oldu, hiç ses çıkartmadan aralıktan bakmaya başladım sikişiyorlardı kuzenim Gül’ ü öpüyor sonra çakıyordu Gül’ ün inlemeleri bile beni orgazm ediyordu kim bilir onlar ne kadar zevk alıyordu, kısa süre izledikten sonra ben dış kapıya doğru yöneldim çat diye hızlı bir şekilde kapattım hani geldiğimi anlasınlar diye, o sıra ben odama geçtim sanki hiç bir şey yokmuş gibi davranıyorum onlar hala düzeni bozmadan sikişmeye devam ediyorlardı sesleri ben kendi odamdan duyuyordum, neyse on dakikanın ardından kuzenim Ünal benim odama girdi altında sadece baksırı ile, beni görünce sen ne zaman geldin diye sordu, az önce dedim konuyu kapattım, akşam olmuş yatacaktık, bende odama giderken bunları mutfakta benden için uyuduktan sonra gizlice yanıma gel diyordu kuzenime, duyunca konuşmalarını odama gidip geri döndüm, Ünal gelsene diye çağırdım, bana ne olduğunu sordu bende beraber yatıyoruz bu gece dedim, saçmalama falan dese bile kapıyı içten kapattım kıskanmıştım sanki birazda tahrik olmuştum açıkçası, biraz diretse bile tamam dedi, yatağa geçti bana bir surat yapıyor sikecekti engel oldum ya, neyse sırtını döndü bende kucakladım ensesinden falan öpmeye başladım, ben ona iyice sarıldıkça oda elimi elbisenin içine sokuyor sikiyle oynatıyordu, ben sikine elleyince daha bir tahrik oldum, beni altına alıp öpmeye başladı ama dudaklarımdan öpüyordu, birkaç dakika öptükten sonra üstümdekileri çıkartmaya başladı ikimizde birkaç dakika içinde çırılçıplak olmuştuk, sevişmelerden sonra vajinamı yalamaya başladı ama su olmuş vıcık vıcık görünüyordu, sikini vajinama sürttü birkaç saniye sonra içime sokmaya başladı, ben acıdan nasıl bağırıyordum kızlığımda bozulmuştu o sırada beni yarım saat kadar sikmişti kızlığımı bozmuştu ama ben inlemeden artık sesim dahi kısılmıştı, birkaç gün böyle devam etmiş sonra Gül ile beni alt üst yapıp ikimizi bir sikiyordu işi gücü evi falan hep unutmuştu bir ay boyunca bizde kaldı ikimizi de değişik pozisyonlarda sikmişti, anlatacaklarım bu kadar ensest okurları size iyi akşamlar dilerim ben yatıyorum artık.

Sesim Kisilana Kadar Sikti Kuzenim için “0 yorum” bulunmaktadır.

.