Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

yaşanmış gerçek kuzenimin yanında boşaldım

27 Temmuz 2013 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

merhaba arkadaşlar ben serkan 19 yaşındayım antalyadan size anlatıcam olay 100de 100 doğrudur ben kuzenim buse ile birgün plaja gittik kuzenim 16 yaşında plajda güneşlenirken kuzenim dedi sırtım yanmasın güneş kremi sürsene dedi bende tamam dedim  yüz üstü yattı kremi sürmeye başladım ama sürerken benim ellerim titriyordu kuzenim çok aşırı güzel ve sexy bir kızdı gözlerimin önünden hç gitmez neyse kremi sürerken hafiften kalçalarının üzerine falanda dokunuyordum kuzenim bana sorular sormaya başladı bu gribi durumlarda erkekler azıyormu dedi bende tabiki azar dedim nasıl yani ne oluyor dedi bende azarlar işte dedim şeylerimi kalkıyor dedi bende evet dedim kalkınca ne oluyor dedi bende canları istiyor dedim ne yani şimdi sendemi öyle oldun dedi bende utana sıkıla her erkek olur dedim seninde şeyin kalktı yani dedi zor durumda kalıcaksan sürme istersen dedi yo yo iyi böyle bişey olmaz dedim peki dedi sürmeye devam ediyordum benim kalçalarım güzelmi diye sordu tabiki çok güzel dedim sen bnim kalçama mı bakıyorsun dedi bende ne alakası var gördüğümü diyorum dedim şaka yapıyorum be dedi çok aşırı sexydi bikinisi kırmızı deli olacak gibiydim sikim çok fena kalktı oda bunu fark etti güldü etrafta fazlada kimse yoktu herkes uzaktaydı ben iyice cesaretlenip bacaklarına sırtına sürerken kremi kilotunun içine falanda sokup sürüyordum oda hiç aldırmıyordu sürerken resmen kalçalarını okşuyordum kendimden geçmiş bi hale geldim sonra sırt üstü döndü karnıma bacaklarımın ön tarafına falanda sür dedi tamam dedim bacaklarından başladım kremi sürmeye bacaklarını resmen okşuyordum ama mükemmel bacakları vardı amına o kadar yakındım ki dilimi çıkarsam amına değecek şekildeydi karnına yaparken gıdıklanıyorum be dedi biraz daha aşağı göbeğinin altına indim oraya sürüyordum hafiftende parmaklarımı yarığının üstüne değdiriyordum hiç ses etmiyordu dahada cesaretleniyordum iyice azdım yarrağım zonkladıkça oda bakıp içten içten gülüyordu yeterli teşekkür ederim yat bende sana süreyim dedi yüz üstü yattım krem öyle sürülmez bak dedi başladı sürmeye sırtıma bacaklarıma elini şortumun içine sokup kalçalarıma dahi sürüyordu ki ne sürme okşuyordu resmen ben onu değil o beni sikecek diye korktum neyse sürdükten sonra dön dedi sırt üstü yattım bacaklarıma karnıma falan sürmeye devam etti şimdi benim elim sana dokununcadamı azıyorsun dedi      çadırı kurmuş bi şekilde yatıyordum ben herhalde yani ama benim ne suçum var dedim güldü oğlum karnına değsek bile öyle oluyosun orana dokunsam kim bilir ne olur dedi  güldük indir şunu ayıp dedi bende ben nasıl indireyim dedim herzaman nasıl indiriyosun dedi bende 31 çekiyorum boşalıyorum öyle iniyor dedim hadi çek ne çekiceksende insin dedi bende senin yanında nasıl yapayım dedim ya açmadan yap sende elini şortunun içine sok bende görmemiş olurum dedi tamam dedim elimi şortumun içine sokup 31 çekmeye başladım kudurmuş bi vaziyette sikimi okşuyordum oda gülüyordu yavaş ölücen falan diyordu ohhh çekiyordum ben resmen terbiyesiz deyip gülüyordu tam boşalıcam zaman üzerimi batırmasın diye aniden çıkardım sikimi fışkırdı resmen abuuu ne yapıyon sen niye çıkardın dedi güldü bende üzerimi batırmasın diye bi refleksle çıkardım dedim gözü sikimdeydi gülüyordu oldu olacak birde bana okşattırsaydın sapık dedi şeyin de bayağı büyükmüş dedi bunun daha devamı var arkadaşlar onuda sonra anlatıcam yine..

yaşanmış gerçek kuzenimin yanında boşaldım için “0 yorum” bulunmaktadır.

.