Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Abim Beni Kandırıp Sikini Okşattırdı

27 Temmuz 2013 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar ben özlem 17 yaşındayım Size 10 Yaşında başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum bir gün abimle denize gitmiştik ikimiz abim 18 yaşındaydı ozaman abimle denizde yüzdük güneşlendik sonra yola koyulduk eve gidicektik abimle ağaçların arasına girdik burda üzerimi değiştireyim öyle gidelim dedi tamam dedim yanımda şortunu çıkardı benim gözlerim fal taşı gibi açıldı ilk defa sik görüyordum kocaman kalın bişeydi ve kalkıktı sikik zonkluyordu abimin bense direk abimin sikine bakıyordum o ise hiç aldırış etmiyor utanmıyordu etrafa bakar ol diyodu tamam diyodum ama gözüm sadece ordaydı sonra abim sikini ovalıyodu okşuyordu abi napıyorsun dedim şeyim çok ağrıyor denizde bi yere mi çarpttım aceba deyip beni kandırıyodu ben çocuktum ozaman ya ama halbuki 31 çekiyordu bana dedi baksana alt tarafı şişmişmi dedi bende bakıyım dedim daşşaklarına bakıyordum yok şişmemiş abi dedim dokunmayınca belli olmazki sanki şişmiş gibi dedi dokun bak dedi bende dokundum çok sertti siki bilmem ki dedim elime sığmıyordu siki ovalasana biraz çok ağrıyor duramıyorum dedi bende gerçekten ağrıyor diye ovalıyordum sikini abim kendinden geçiyordu ne oldu diye sorduğumda çok acıyor dedi güneş kremi vardı onu verdi şunu sürde öyle ovala belki geçer dedi kremi sikine sürdüm ovalamaya devam ettim siki elimde zonkluyordu abi bu niye bu kadar büyük dedim erkeklerinki böyle büyüdükçe şeyleride büyüyor dedi bi süre sonra okşarken fışkırdı birden ben neye uğradığımı şaşırdım onun ne olduğunuda bilemedim pardon acısından çişimide tutamıyorum dedi halbuki boşalmıştı üzerini giyinmeye başladı sikide inmeye başladı ben hayretle hala abimin sikine bakıyordum siki küçüldü abi niye öyle oldu dedim o öyledir bu inik hali az öncekide kalkık hali dedi canı kız istediğinde öyle büyür dedi üzerini giyindi yola düştük yolda bana annemgile falan söyleme tamam mı bize kızarlar dedi bende tamam dedim şimdi yıllar sonra hatırlıyorumda resmen bana 31 çektirtmiş

Abim Beni Kandırıp Sikini Okşattırdı için “0 yorum” bulunmaktadır.

.