Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Uyurken Ablami Oksadim

27 Temmuz 2013 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

lm bn ankaradan murat bn 17 yasıdayım ablam bnden 3 yas buyuk annemle babam ayrı oldugu için ben ablam ve annem bir evde kalıyorduk annem bir gün işe gitmişti bnde sabah banyoya girmiştim banyodan cıkıp odama gidim üzerimi degiştiriken ablamın yatakta uyudugunu gördüm ve ablamın götü yorganın dısındaydı ve bu bni cok tahrık etmıs sıkım tas gıbı olmustu bn yavasca yanına sokuldum ve gotune elliyecektim amam heycandan tirtir titriyordum ve tam ellerken ablam uyandı ve bni cıplak halde gorerek ne yapıyorsun sen dedi ve bnde artık dayanamayım artık dayanamıyorum senin kilotlarını kokluyorum harıkasın dedim ve oda bnde seni dun banyo yaparken izledim dedi ve kalcalarına elliyerek duduaklarına yapıstım gogusleri kucuktu ama sertti yorganı uzerinden kaldırım esortmanını cıkardım ve kılodundan baktıgımdam amının sekli kıloda cıkmıstı amı tas gıbıydı kılodu sıyırıp amını yalamaya basladım ve bakıre misin diye sordum bakireyim dedi bn de yarragımı agzına verdim ve sanki bir ruyaymıs gibiydi domaltım yarragımı yavasca gotune sokmaya calıstım ama heralde ilk defa yedigi ıcın girmiyordu zorlayıp sokmayı basrmıstım ama cıglıkları beni delirtiyordu oda cok azmıstı bıraz gıtgelden sonra bosaldım ve cok rahatlamıstım ve bana donup harıkasın dedi artık annem evde olmadıgında ablamla sikişiyorum ablam bana yetiyor bende ablama yanlız ablanın verdigi zevki hiç kimse vermiyor denemenizi tavsiye ederim

Uyurken Ablami Oksadim için “0 yorum” bulunmaktadır.

.