Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Aldatma Sex Hikayesi aldatan kadın yaşanmış

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar adım Büşra 24 yaşında 2 yıllık evliyim sizlere başımdan geçen seks anımı paylaşacağım. Aslen Karadenizliyim, 4 yıl önce çalışmak için geldiğim İstanbul’da Kadir’e aşık oldum. Kısa sürede onunla arkadaş olmuştuk, iş dışında da görüşmeye başladık ve aramızdaki ilişki hızla ilerledi aşka dönüştü. Bir gün beni evine davet etmişti bir iki bira içtikten sonra kendimizden geçtik ve beraber olduk. Kısa bir süre sonrada ailelerimizle konuşup evlendik. Evlendikten bir süre sonra aniden ikimizin de işleri bozuldu. Ben uzun süre iş bulamadım o yine o eski lokantada çalışmaya başladı. Yaşadığımız sıkıntı nedeniyle eski evimizden çıkmak zorunda kaldık. Bir süre onun ailesiyle yaşadık ama ev çok küçük olduğundan kendimize kira ödemeyeceğimiz başka bir yer bulduk. Kocamın eski bir arkadaşının bir gecekondu semtinde iki katlı evi vardı. Oraya taşındık. Kocamın arkadaşı Serkan 30 yaslarında evli bir çocuk babasıydı. Letonyalı bir eşi vardı ki kadını görseniz dehşete düşerdiniz; afet mi afet bir şeydi. Onu görünce kocamın aklının ona gideceğini düşünüp hemen oradan taşınmak istedim. Aldatma Sex Hikayesi Fakat adam evini bize bedava vermişti. “Ne zaman düzgün bir işiniz olursa taşınırsınız, isterseniz o zaman kirayı konuşuruz” demişti. Serkan, kocama göre inanılmaz renkli bir kişilikti, şakacıydı hoşsohbetti, hemen hemen her konuda bilgi sahibiydi. Eşim ise tam tersi, bir şey sorulunca yanıt veren, onun dışında pek ağzını açmayan biriydi. İnanın yatakta bile ağzını zor açıyordu adam. Hani sevişirken iki tatlı söz söylemek, iltifat etmek hatta küfretmek bile yoktu adamda. Arada sırada “Karıcığım” derse dünyalar benim olurdu. Oysa Serkan insanın yüzüne bakarken bile ayrı bir pozitif enerji saçıyordu. Bir süre sonra onun eşi Diana’yı çok kıskanmaya başladım. Birbirlerini çok seviyor gibiydiler, hele bir de sevişmeye başladıklarında o evde durulmaz oluyordu. Mesela kocamla bizim sevişmemiz 1015 dakikayı asla geçmezdi, onlar saatlerce sevişiyor, Diana zevkten çığlık çığlığa bağırıyordu. Kocam onların bu sevişmelerine gıcık olur “En kısa zamanda biraz para yapıp çıkalım buradan, ne bunlar yahu her gece sabaha kadar doymuyorlar birbirine” diyordu. Aldatma Sex Hikayesi İçimden “Öküz herif, sen de o adamın yarısı kadar olsan da ben de öyle zevk alsam bağırsam çağırsam” diye geçiriyordum. Birkaç ay önce Diana ailesini ziyaret için memleketine gitti. Serkan evde tek kalmıştı, sabah kahvaltısını birlikte yapıyorduk sonra onlar kocamla gidiyor, akşam bazen eve gelmiyor annesinin evinde kalıyordu. Bir sabah kocam işe gittikten bir süre sonra Serkan telaşlı bir şekilde eve geldi e kendi katma çıkıp evin içinde bir şeyler aramaya başladı. Merak ettiğim için ben de peşinden gittim, ne aradığını sordum o da “Küçük bir el çantası, içinde bir iki CD olacaktı” dedi. Ben de evdeki vitrinin alt gözlerine bakmaya başladım. O da aranırken yanıma kadar geldi, ilk kez fark ettim dehşet bir parfümü vardı. Çaktırmadan içime çekeyim dedim ama bir anda göz göze geldik. “Çok güzel kokuyorsun” dedim. O arı ikimiz de kendimizi kontrol edemedik ve öpüşmeye başladık. Numaradan “Yapma kocama ihanet edemem” diyordum ama kollarımla onu sarıp kendime çekmeye başladım. Yaşanmış Aldatma Sex Hikayesi O da ellerini bacaklarımda kalçalarımda gezdiriyor, öperken attığı dil darbeleriyle beni çıldırtıyordu, hiç öyle öpüştüğümü hatırlamıyorum. Birbirimize sarılı olarak yatak odasına geçtik. Aynı evde yaşamamıza rağmen ilk kez o odayı görüyordum, kocamandı ve çok güzel döşenmişti. Beni yatağa yatırıp, altımdan pantolonumu iç çamaşırımı çıkarıp aldı, ayak parmaklarımdan başlayarak öperek cinsel organıma kadar geldi. İşte o an Diana’n çığlıklarının nedenini daha iyi anladım, bu adam korkunç güzel sevişiyordu. O gün hiç işe gitmedi, akşama kadar defalarca birlikte olduk. Bence CD aramak da işin bahanesiydi, benim için geldiğini anlamıştım, kira istememesinin nedenini de. Artık o kovana kadar bu evden ayrılmam ve bu yasak ilişkiden çok mutluyum. Diana da çalıştığı için gündüzleri kocasını ben kullanıyorum gece ona kalıyor. Tabi eşim de Diana’n artık eskisi gibi sabaha kadar neden çığlık atmadığını merak ediyor. E benden kadına fırsat kalmıyor ki!

1 yorum:

  1. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil

.